MuscleMeat

Nieuws De verrijking van islamitische scholen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

xROCKx

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 jan 2010
Berichten
1.294
Waardering
100
Hallo daar ben ik weer, verbaasde mij dat hier geen topic over was over dit onderwerp? Te druk met trainen wss.. Maarre ze zijn weer in het nieuws :D

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/1356...moet-dicht-Zo-gemakkelijk-gaat-dat-niet.dhtml

Ik vind dat ze moeten sluiten na zoveel schandalen. Ook graag per direct een onderzoek naar andere, met extra nadruk op islamitische scholen, want blijkbaar word dat niet goed genoeg of helemaal niet gedaan.

Deze school zal vast wel gesponsord worden vanuit het buitenland zodat het niet gesloten wordt ofzo. :(

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 15:36 ----------

Geenstijl is baas.
Examendief is zoon van ex-directeur Ibn Ghaldoun
Examendief is zoon van ex-directeur Ibn Ghaldoun
Ibn Ghaldoun is de gigantische ****up die blijft up****en. Eerst werd het eindexamen Frans op internet gelekt, zo ontdekte GeenStijl als eerste. Daarna ontdekte GeenStijl als eerste dat de school plotseling wel heel erg goed presteert sinds de sleutel van de examenkluis kwijt is. En nu blijkt één van de verdachten volgens het AD de zoon van natuurkundeleraar en ex-directeur Hassan Bofarid. AD benoemt gelijk maar alle daders: Safae K. (18), Kamal el B. (19) en dus Anass Bofarid (18). De vader van die laatste was directeur ten tijde van de grootste probleemjaren qua onderwijs, haatimams en fraude (pijnlijke video). Die probleemjaren hielden op toen er een nieuwe directeur kwam.
Maar toen verdween de sleutel van de examenkluis. Inmiddels roept de wethouder van onderwijs in Rotterdam, Hugo de Jonge, op nationale televee dat de scholengemeenschap direct moet sluiten. Ironisch, destijds rond het baggeronderwijs, de gastcolleges van haatimams en de fraude met tonnen aan rijksbijdrage verloor een wethouder nog een kort geding van Ibn Ghaldoun toen hij iets soortgelijks verkondigde. Dat kort geding kan met de kennis van nu ook keihard 180 graden worden omgedraaid. Of 360 als je eindexamen wiskunde op het Ibn Ghaldoun hebt gedaan. Het is vanaf nu trouwens in het Nederlands onderwijs niet alleen mogelijk om een voldoende of een onvoldoende te halen, maar ook een ghaldounde: dan slaag je met vlag en wimpel voor je toets, maar blijkt achteraf dat je hem over moet doen omdat de vragen gestolen waren. Al het uitlachen ten spijt, deze grootste examenfraude ooit poneert wel een gigantisch probleem voor het onderwijs in Nederland. Drie jaar lang de examensleutel kwijt zijn, maar niet het slot vervangen en als instituut laf zwijgen als er met de examenenveloppen gerommeld is. En hoe zit het met de eindexamens in voorgaande jaren? Ibn Ghaldoun bewijst nu al ruim een decennium lang op geen enkele manier aan de eisen van kwalitatief en didactisch onderwijs te kunnen voldoen, met enorme gevolgen van dien. Of, om met de woorden van de PvdA Rotterdam te spreken: "De Partij van de Arbeid wil de school nog een kans geven." Oh, nee, niet met de woorden van de PvdA spreken, dus. Sluiten die school. En de verantwoordelijken nooit meer een baan in het onderwijs geven. De rest van de middelbare scholieren die vandaag examenuitslag krijgen: toi toi toi en spel je victorie in vredesnaam met een D.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieve...enstijl_niet_toe_kan_leiden_zeg.html#comments
 
Laatst bewerkt:
Niet meer te vertrouwen , SLUITEN.
Het is al verbazend dat die school nog bestaansrecht heeft, is niet het eerste incident !

Maar hey wie ben ik ?! ja Ray....
 
Alle islamieten terug communist !
 
ik lees die nieuws niet eens meer, allemaal treurigheid en er word toch niks aan gedaan.
Allemaal hopeloos en erom druk maken helpt ook geen moer.
 
Allemaal de schuld van Duitsland, hun zijn begonnen met gastarbeiders. Alle moslims terug naar Duitsland!
 
yasmine, kom er maar in
 
Allemaal de schuld van Duitsland, hun zijn begonnen met gastarbeiders. Alle moslims terug naar Duitsland!

zij waren ook de eerste wat begonnen met het gassen van de arbeiders ! Dus goed plan !
 
Allemaal de schuld van Duitsland, hun zijn begonnen met gastarbeiders. Alle moslims terug naar Duitsland!

True, waarom komen de Duitsers nu niet weer al het ongewenste volk ophalen zoals vorige keer
 
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Ooooooooooooooooooooooooooo
Das is nicht toll ja Kees toill...........

Je bedoelt met die trein ?!
 
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Ooooooooooooooooooooooooooo
Das is nicht toll ja Kees toill...........

Je bedoelt met die trein ?!

Vond het nogal raar waarom ze het concentratiekampen noemden ... tot ik laatst de foto's van resten van
enkele verbrandde Joden zag. Het waren dus geconcentreerde Joden. Een beetje zoals ze het ook bij
sinaasappelsap doen.
 
Vond het nogal raar waarom ze het concentratiekampen noemden ... tot ik laatst de foto's van resten van
enkele verbrandde Joden zag. Het waren dus geconcentreerde Joden. Een beetje zoals ze het ook bij
sinaasappelsap doen.

:roflol:
 
Vond het nogal raar waarom ze het concentratiekampen noemden ... tot ik laatst de foto's van resten van
enkele verbrandde Joden zag. Het waren dus geconcentreerde Joden. Een beetje zoals ze het ook bij
sinaasappelsap doen.
:roflol::roflol: Pffffffffff /spits......
 
 
Laatst bewerkt:
3 jaar lang sleutel van de kluis kwijt.. :roflol:

Trieste bedoeling weer



inb4 50 pagina's over islam
 
Kon ook op een katholieke school gebeurd zijn. Stemmingmakerij weer.


Next
 
Maar hey wie ben ik ?! ja Ray....
Is het toeval dat je nickname op diarree lijkt? Sommige mensen praten poep, praten met consumptie in dit geval zou de diarree verklaren...jeetje zoveel vragen, waar is ivo als je hem nodig hebt? :sad:
 
Dus.... alle islamitische scholen sluiten zodat er nog meer moslims op de reguliere scholen komen? Zou denken dat men juist blij moet zijn dat ze allemaal op 1 plek zitten, ver weg van het 'beschaafde' volk.
Uiteraard absurd dat het slot van de kluis niet is vervangen nadat de sleutel "kwijt" was geraakt. Het bestuur mag wel opstappen na zo'n blunder.
 
Dus.... alle islamitische scholen sluiten zodat er nog meer moslims op de reguliere scholen komen? Zou denken dat men juist blij moet zijn dat ze allemaal op 1 plek zitten, ver weg van het 'beschaafde' volk.
Uiteraard absurd dat het slot van de kluis niet is vervangen nadat de sleutel "kwijt" was geraakt. Het bestuur mag wel opstappen na zo'n blunder.

Moslims zijn net een virus, van 1 dingetje krijg je geen last maar als het er veel worden heb je een probleem.

De 'geïsoleerde' moslim integreert wel en gedraagt zich normaal in tegenstelling tot waar dat volk bij elkaar zit.
 
Back
Naar boven