Fitness Seller

Nieuws De verrijking van islamitische scholen

Bezoekers in dit topic

Nice comeback!! Ga trainen, studeren, werken, ipv hier constant te lopen zeiken hoe slecht je het wel niet hebt door de Marokkanen, moslims,...

Ik train gewoon en ik werk gewoon. Dit is een vrij land en ik mag problemen van de multiculturele samenleving best aan de kaak stellen. Lekker puh, k*tlul.

En als jij je niet zo geroepen voelt om steeds dat geloof van je te verdedigen, konden we hier lekker (terecht) moslims bashen. Ga zelf werken, trainen en studeren!

Maar even serieus: Vind jij het normaal dat er gefraudeerd word met examens? Hoogstwaarschijnlijk inclusief bestuur van de school? En vind je het dan vreemd dat er journalisten naar die school toe gaan? En vind je het normaal dat er zo met journalisten word omgegaan in 2013? Dit is namelijk niet de eerste keer dat cameramensen worden aangevallen. Je bent een lulletje als je dit een normale gang van zaken vindt en zegt dat anderen hun mond er over moeten houden.
 
Laatst bewerkt:
Rock lijkt wel een beetje op die vent van die joden nieuwtjes :D

Tbeest bedoel je? Neen, die was nog net iets dommer.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 19:55 ----------

Ik train gewoon en ik werk gewoon. Dit is een vrij land en ik mag problemen van de multiculturele samenleving best aan de kaak stellen. Lekker puh, k*tlul.

En als jij je niet zo geroepen voelt om steeds dat geloof van je te verdedigen, konden we hier lekker (terecht) moslims bashen. Ga zelf werken, trainen en studeren!

Maar even serieus: Vind jij het normaal dat er gefraudeerd word met examens? Hoogstwaarschijnlijk inclusief bestuur van de school? En vind je het dan vreemd dat er journalisten naar die school toe gaan? En vind je het normaal dat er zo met journalisten word omgegaan in 2013? Dit is namelijk niet de eerste keer dat cameramensen worden aangevallen. Je bent een lulletje als je dit een normale gang van zaken vindt en zegt dat anderen hun mond er over moeten houden.

Neen het is mijn geloof niet, en neen, ik vind het niet normaal. Als er gefraudeerd is moet de schuldige gestraft worden. Dat is toch logisch? Dat wil ook zeggen dat er geen maatregelen dienen getroffen te worden die niks met de zaak te maken hebben. Als er een achterlijke vader een cameraman aanvalt, is dat dan de schuld van de school?
Jij bent dus gewoon een achterlijk mens die woorden in de mond van de andere legt en dan zegt dat je die woorden schandalig vindt. Sterk!
 
Back
Naar boven