AndroidHealthClinic

De verschillen.. toen en nu, Kevin Levrone! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone heeft een topcarriere gehad maar een come back in de sT van Dillet of Nasser... nee bedankt. Op het einde van zn carriere waren zn benen en hardheid niet meer wat het geweest was dus ik vind het een verstandige beslissing dat hij de bladzijde omdraaide... Of hij een succesvol acteur gaat worden betwijfel ik
 
Iedereen doet alsof er niks meer van hem over is. Veel zullen nooit een fysiek halen als zijn fysiek nu nog is.
 
Wilde denk ik graag in de voetsporen van Arnold treden maar acteerwerk is niet al te best, zelfs de vechtscenes zijn nep en goedkoop. Ongelooflijk hoeveel massa hij verliest en hoe snel het weer opgepompt is :)
 
Cheap die films. Maar nog een zeer goede fysiek:)
 
Wilde denk ik graag in de voetsporen van Arnold treden maar acteerwerk is niet al te best, zelfs de vechtscenes zijn nep en goedkoop. Ongelooflijk hoeveel massa hij verliest en hoe snel het weer opgepompt is :)

arnolds acteerwerk suckt ook
 
Wilde denk ik graag in de voetsporen van Arnold treden maar acteerwerk is niet al te best, zelfs de vechtscenes zijn nep en goedkoop. Ongelooflijk hoeveel massa hij verliest en hoe snel het weer opgepompt is :)

idd waanzinnige genen die Klootzak!:D

feit dat hij vaak zat 6 maanden off ging en vervolgens weer runner up werd bij de Olympia zegt genoeg..
 
Mascha Tieken wist te melden dat hij bij de laatste 3 zit voor een van de leadrollen in Terminator 4. Hij, The Rock en Vin Diesel. Mascha had het rechtstreeks van Kevin dus zal wel betrouwbaar zijn. We kunnen het alleen maar hopen. Misschien helpt zijn maatje Arnold hem wel een beetje :D
 
Vin diesel als de Terminator moet niet gekker worden.
 
hahahah en dan over arnold zeggen dat hij koos voor b-films.... die stukjes passen nog geen eens in Bolleywood films. Maar hij zag er wel goed uit hoor...
 
Wat had je dan verwacht? Dat hij meteen in een topfilm zou spelen?

Iedereen moet klein beginnen.
 
Zijn acteerwerk suckt ook omdat het idd een b-film is. Als er meer geld was zou hij ook een goede acteur kunnen zijn denk ik. iig die nep slagen zouden dan echt lijken. Ligt gewoon aan het budget voor de film denk ik. In dat magazine op het laatst ziet ie er echt bruut uit. Zal wel 97 geweest zijn?
 
Back
Naar boven