XXL Nutrition

De verschillen tussen STH, HGH en IGF-1

Wist jij al wat het verschil was tussen HGH, STH en IGF-1 voordat je deze thread las?

  • Jazeker

    Stemmen: 37 36,3%
  • Nee

    Stemmen: 32 31,4%
  • Een heel klein beetje (te weinig om ermee om te gaan)

    Stemmen: 33 32,4%

  • Totaal stemmers
    102

Bezoekers in dit topic

Leviathan zei:
Of als er generiek spul de hoek om komt kijken.

hmm ben ik toch niet met je eens hoor.... HGH van GS doet maar een paar tientjes onder voor GenSci
 
Elmo zei:

@2 Foutje? Dacht het niet


Verdoet door de industrie!


Om even aan te duiden wat economische druk kan doen het volgende: GH voor vee (bovine growth hormone/ bovine somatoropin of BST) kostte ongeveer 3 dollar per week toen het werd toegepast bij koeien om de melkinput te verhogen. (ligt ongeveer 6 keer hoger dan HGH "verbruik"). De stof wordt gemaakt met dezelfde genetische basis engineering processen als HGH !

Toegegeven dat er verschillen zijn in standaarden tussen veterinaire en "human" medicamenten die BST goedkoper zouden maken dan HGH en ook wordt BST in grotere hoeveelheden gemaakt dus schaalvoordelen zijn er ook.

Maar dat de prijsverschillen zo astronomisch zijn betekennt iets anders:

De prijs van BST moest zodanig zijn dat het in relatie staat tot extra melkopbrengst (hoewel in menig land nu verboden).
De prijs van HGH is echter nog steeds torenhoog en zal dat blijven tot er meer concurrentie komt. Zie het China effect!

Of wou je beweren dat de martktprijs voor HGH op een redelijk nivo ligt?
Forget it! Net als allle medicijnen blijft de prijs hoog totdat er patenten aflopen of er concurrentie komt.

De patenten op HGH zijn afgelopen, het wordt reeds geproduceerd door meerdere firma's ...

Ik zou men bronnen nog eens checken.
 
Nog een keer lezen vriend: net als alle medicijnen blijft de prijs hoog totdat er patenten aflopen of er concurrentie komt. Dat laatste is bij HGH nog steeds het probleem

Big Cat zei:
De patenten op HGH zijn afgelopen, het wordt reeds geproduceerd door meerdere firma's ...

Ik zou men bronnen nog eens checken.
 
Elmo zei:
Nog een keer lezen vriend: net als alle medicijnen blijft de prijs hoog totdat er patenten aflopen of er concurrentie komt. Dat laatste is bij HGH nog steeds het probleem

En daarop antwoorde ik dus :

De patenten op HGH zijn afgelopen, het wordt reeds geproduceerd door meerdere firma's ...

Ik zou men bronnen nog eens checken.

Wat snap je daar nou niet aan ? HGH is gewoon duur om te produceren.
 
En nu weer lief doen heren! ;) Worden jullie dat gezeik op mekaar nou niet zat? Ik wel iig, respect elkaars mening en doe verder lekker je eigen ding :)

Make love, not war :thumb:
 
Back
Naar boven