AndroidHealthClinic

De voeding begint al te komen maar de training ???

Bezoekers in dit topic

Vinny

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Lid sinds
26 dec 2002
Berichten
2.202
Waardering
0
Mijn voeding is al aardig op gang, maar mijn training niet zo..
Ik til nog steeds dumbbells schuin omhoog en barbells ook...ik weet vaak niet hoeveel gewicht ik aan kan, soms meer soms minder...komt dit wel goed??

zijn er nog tips om dumbbells/barbells recht te houden???
 
Re: Het voeding begint al te komen maar het training ???

Originally posted by Vinny
Mijn voeding is al aardig op gang, maar mijn training niet zo..
Ik til nog steeds dumbbells schuin omhoog en barbells ook...ik weet vaak niet hoeveel gewicht ik aan kan, soms meer soms minder...komt dit wel goed??

zijn er nog tips om dumbbells/barbells recht te houden???

Gewoon een spotter die goed kijkt wat je doet. En met een laag gewicht proberen je te concentreren op de beweging...
Pas zwaarder gaan als je de oefening onder de knie hebt.
Anders kan toch wel eens wat mis gaan als je gelijk al heel zwaar gaat.
 
we hebben geen spotters op onze school :P alleen 1 iemand die beneden zit die je moet betalen en die je helpt met een trainings schema... lol
 
Originally posted by Vinny
we hebben geen spotters op onze school :P alleen 1 iemand die beneden zit die je moet betalen en die je helpt met een trainings schema... lol

Dan vraag je toch gewoon aan iemand om eventjes op te letten....

Of je zoekt je een trainingspartner;)
 
Ik train liever alleen, en de tijden waarop ik train zijn meestal alleen mensen die voor tae-bo komen ofzo..dus ik zit meestal alleen in de trainings zaal..
 
dat vind ik wel link. als je in je eentje bent en je komt dan een keer onder een barbell ... phoe!
 
Meer oef met dumbbell doen, daar verbeter je de coördinatie mee.
Of een truckje dat men vroeger wel eens deed: uiteinden van de halter invetten en kleine gewichtjes aan de rand hangen, vervolgens setjes drukken en proberen om de gewichtjes erop te houden.
 
Want ik vind dat veel prettiger, en ik doe al jaren dingens alleen duzz
 
Ik train ook liever allen. Vandaar dat ik nooit bankdruk met de barbel. Levensgevaarlijk zonder spotter als je echt diep wilt gaan.
Ik gebruik liever de Smith-machine of dumbbells. Ik denk dat de bewegingsbaan met die Smith-machine niet zo veel slechter is als je hem goed vastpakt. En met dumbbells kun je de meest optimale bewegingen maken. Dan heb je volgens mij geen problemen. Je zoekt gewoon evenwicht en kunt ze dan gewoon omhoog duwen hoe je wilt. Wat bedoel je eigenlijk met schuin omhoog duwen? Volgens mij is de ideale bewegingsbaan ook niet helemaal recht. Je moet het gewoon op gevoel doen, evt iets minder gewicht pakken.
 
Back
Naar boven