XXL Nutrition

De volgende massa blast! NPP/Bold/Test/Mast

Bezoekers in dit topic

Speedo88

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2009
Berichten
1.008
Waardering
54
Lengte
1m77
Binnenkort stop ik met:
test e: 500mg
tren e: 600mg

Ik ga dan 4 weken een bridge doen en dan wil ik aan mijn volgende blast beginnen en echt massa proberen te pakken. Ik zit momenteel op 8 a 9% vetpercentage dus dat wordt redelijk lean bulken.

Ik zat te denken aan een flinke combi (voor mijn doen):
w1-10 test e: 500mg EW
w1-10 mast e: 400mg EW
w1-10 NPP: 100mg EOD
w1-10 Bold: 600mg EW

De reden dat ik voor NPP ga is omdat ik de voordelen hiervan wil proveren t.o.v. Deca en omdat het een blast van 10 weken wordt. Maar nu vroeg ik me af, moet ik de bold dan frontloaden of doet het gewoon zijn werk wel?
 
Met welke reden voeg je de bold toe? Doel van je kuur is flink massa bouwen toch? Dan zie ik de toegevoegde waarde van de bold niet, daarbij mocht je bovenstaande kuur uitvoeren dan is het verstandig je bloeddruk goed in de gaten te houden;)
 
Ik zie het voordeel van bold ook niet echt behalve dat het voor sommige de eetlust een flinke boost geeft.
En waarom de mast? Vocht? A:e ratio? Wat is de achterliggende gedachte daarvan ?
Ga je hierna off ?
 
Bold zorgt voor een goede vasculaire en volle look en draagt in een bulkkuur zeker wel bij aan massa, alleen bold met test alleen vind ik niet zo sterk als massa bouwer. De mast is idd voor het in toom houden van oestrogeen. Ik heb eerder met een tren a cycle ook mast gedaan en nu met tren een zonder, en ik merk toch dat ik er liever mast bij in heb. Zeker nu ik ook NPP erbij wil doen.

Verder sta ik op 8-9% wat ook weer zorgt voor een mooi harde look. i.c.m. bold en NPP behoud ik dan weer die volheid. Ik ga hierna nog niet off. Eerst nog een bridge en een cycle met korte esters en daarna is het even klaar en ga ik herstellen.
 
Die volle look heb je al op npp, en naast npp doet bold dan echt niet veel meer. Dus zonde van de ml's.
Harde look door bold en npp is sws nieuw, als je dat wilt kan je beter op tren blijven en er mast naast stacken.
 
Die volle look heb je al op npp, en naast npp doet bold dan echt niet veel meer. Dus zonde van de ml's. Harde look door bold en npp is sws nieuw, als je dat wilt kan je beter op tren blijven en er mast naast stacken.

Ik had het over de mast ;). Het is een beetje een twijfel geval. Op amerikaanse fora lees je veel positieve ervaringen, maar ik denk dat het misschien ook een beetje overkill is.
 
Ik denk dat bold in deze specifieke stack een beetje overbodig is, idd.
 
Test + mast + deca is voldoende. Misschien nog wat dbol erbij en klaar.
 
Ik denk dat ik bold er ook uit laat idd. Misschien leuk om het is te stacken met tren. Ik denk dat het dan test+mast+NPP en misschien nog dbol wordt.
 
Back
Naar boven