Fitness Seller

De vorm der Nederlandsche taal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DutchVince zei:
Het is een regel (afspraak) daar valt niets aan te snappen, je moet het onthouden.
Je hebt de volgorde 1, 2, 3, 4 etc. ooit kunnen onthouden neem ik aan. ;)
En ook a, b, c ... ?
(Ik snap ook niet waarm de "b" na de "a" komt maar ja dat is nu eenmaal de afspraak.)

Dan kun je "jij .......t" ook onthouden :p

Doe maar, want het staat een stuk beter op sollicitatiebrieven en zo.

ik heb van de week 2 solicitatiebrieven weggedaan en ik mag bij beide op gesprek komen ;)

het is idd een theorie die onthouden moet worden, maar ja de rest weet je :o
 
We kunnen anders ook een soort van "dictee der Nederlandse taal" voor heel het DBB-board organiseren.
Dan zien we meteen wie er het best scoort en dan hoeven jullie niet zo op te scheppen over jullie algemene kennis van onze taal. ;)
 
Joyce zei:
ik heb van de week 2 solicitatiebrieven weggedaan en ik mag bij beide op gesprek komen ;)
Goed zo ! Veel succes !
 
Ik zat op haar schoot en ruste uit.
Ik zat op haar, schoot en ruste uit. Hoe één leesteken het leven leuker kan maken. :D
 
crossroads zei:
Ik zat op haar schoot en ruste uit.
Ik zat op haar, schoot en ruste uit. Hoe één leesteken het leven leuker kan maken. :D


:D :D :D :D :D
 
rustte .......... ;)
 
D., je bent een bruut op het gebied van de Nederlandsche grammatica!
 
Pfffew, wat een opluchting dat er nog mensen zijn die het met me eens zijn. Dat geeft hoop.

Trickolutions zei:
@ Tsunami: Ik denk dat jij een hartverzakking zou krijgen als jij op het forum van Superdudes/Sugababes zou gaan kijken hehehe;)

Klopt ongeveer wel, maar op die sites erger ik me aan nog wel meer dingen......als ik die sites lees dat denk ik echt dat de wereld naar de klote gaat.......wat een volk :(

DBC01 zei:
:D Da's onbegaanbaar gebied voor hem, voor mij ook trouwens, kan het amper lezen. Wat een moeite wordt er gedaan om steeds die SHIFT toets te onderbreken trouwens.

:D Dat klopt dus idd, maar ik ben dan ook bijna even oud als DBC zelf (en ik wist dus ook niet dat er een progje voor was......dacht dus echt dat die breezah's helemaal los gingen op dat toetsenbord :o
 
crossroads zei:
Ik zat op haar schoot en ruste uit.
Ik zat op haar, schoot en ruste uit. Hoe één leesteken het leven leuker kan maken. :D

D. zei:
rustte .......... ;)

Hahaha! sorry...

vind het ook irritant als mensen niet eens meer de moeite nemen om te proberen normale woorden te typen/ goede grammatica te gebruiken, maar aan de andere kant moet ik toch ook wel toegeven dat ik er nog wel eens een iig (in ieder geval) of een idd-tje (inderdaad) doorheen wil gooien (geheel per ongeluk, echt!! stomme msn/mail generatie ;) )
Maar ik had al eens eerder gelezen dat mensen hier dat soort dingen enorm vervelend vinden, dus probeer braaf goed Nederlands te typen... :D
 
Back
Naar boven