XXL Nutrition

De vraag maar raak in Baby Olifant's vraagbaak

Bezoekers in dit topic

Baby Olifant

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Challenge x2
Lid geworden
24 mei 2016
Berichten
627
Waardering
754
Lengte
1m65
Massa
160kg
Hai allen,

Op verzoek van Sanca Saxon heb ik een topic geopend in het nieuwe subforum. Leuk uitgangspunt om je mede-ddb'er eens beter te leren kennen. :eyebrow:
Ik zwerf al een tijdje rond op het forum. In het verleden heb ik nog wel een topic aangemaakt, waarin ik mij heb voorgesteld. Alleen is dat topic nogal verstoft nu haha.

Hier alvast een vraag die niet meer gesteld hoeft te worden:
Wat is je pincode?
1234
:trollface:

Let's get started.
:popcorn:
 
Hoelang (dead)lift je al?
Ben je beginnen trainen om fitter te worden of ter ondersteuning van een andere sport?
Hoe kijkt je omgeving naar een liftende chick?
Hoe heb je dit forum ontdekt?
 
Was je oude forum naam geïnspireerd door dit roze gevaarte?

latest?cb=20151226170240.png
 
Hoelang (dead)lift je al?
Ben je beginnen trainen om fitter te worden of ter ondersteuning van een andere sport?
Hoe kijkt je omgeving naar een liftende chick?
Hoe heb je dit forum ontdekt?

Het eerste, ik ben begonnen met trainen om fitter te worden Een andere sport, op zwemmen als kind na, heb ik nooit gedaan. Het was eigenlijk ook wel uit noodzaak. Ik was toen 18 en 100kg...
Inmiddels 6 jaar verder train ik nog steeds. Ik moet wel zeggen dat ik tussentijds ook nog wel twee grote dips heb gehad. Vorig jaar kwam ik in mijn tweede dip terecht en die heeft wel tot mei geduurd. Ik trainde wel, maar niet echt veel. Nu weer bezig om fit te worden. Stiekem vind ik het ook gewoon heel leuk om te doen. Ik ben bijna weer waar ik was gebleven, op sommige gebieden juist sterker. Volgende doel is om oly een beetje onder de knie te krijgen. Oh en deadliften, dat doe ik denk ik al een jaar of 3.

De meeste mensen om me heen vinden het eigenlijk wel stoer wat ik allemaal aan het doen ben. Ik krijg eigenlijk nooit negatieve reacties erop. Een enkele keer komt het nog wel voor dat er wordt gezegd dat vrouwen met spierballen 'lelijk' zijn. Dit is dan niet persoonlijk bedoeld, maar meer over het algemeen. Ik heb daar overigens nooit zin in om daar op in te gaan. < Dat wordt dan ook vooral door vrouwen gezegd. Betekent wel dat Ik nog niet buff genoeg ben. :(

Destijds was ik iets aan het googlen over voeding of training oid. Geen idee wat precies, maar toen kwam ik vaak bij dbb uit. Op een gegeven moment, las ik steeds vanalles en nog wat mee en besloot ik een account aan te maken. SEO-game is strong.


Was je oude forum naam geïnspireerd door dit roze gevaarte?

latest?cb=20151226170240.png

Wat een schattig ding. :roflol: Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nog nooit eerder gezien heb. Mijn naam Uniqua kwam voort uit Unique en inspiratieloosheid, waardoor ik toen een 'a' van de 'e' heb gemaakt.
Bedankt voor je leuke vraag. :roflol:
 
Kom je naar de dbb meet?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
En vanwaar je nieuwe naam dan..?
 
Het eerste, ik ben begonnen met trainen om fitter te worden Een andere sport, op zwemmen als kind na, heb ik nooit gedaan. Het was eigenlijk ook wel uit noodzaak. Ik was toen 18 en 100kg...
Inmiddels 6 jaar verder train ik nog steeds. Ik moet wel zeggen dat ik tussentijds ook nog wel twee grote dips heb gehad. Vorig jaar kwam ik in mijn tweede dip terecht en die heeft wel tot mei geduurd. Ik trainde wel, maar niet echt veel. Nu weer bezig om fit te worden. Stiekem vind ik het ook gewoon heel leuk om te doen. Ik ben bijna weer waar ik was gebleven, op sommige gebieden juist sterker. Volgende doel is om oly een beetje onder de knie te krijgen. Oh en deadliften, dat doe ik denk ik al een jaar of 3.

De meeste mensen om me heen vinden het eigenlijk wel stoer wat ik allemaal aan het doen ben. Ik krijg eigenlijk nooit negatieve reacties erop. Een enkele keer komt het nog wel voor dat er wordt gezegd dat vrouwen met spierballen 'lelijk' zijn. Dit is dan niet persoonlijk bedoeld, maar meer over het algemeen. Ik heb daar overigens nooit zin in om daar op in te gaan. < Dat wordt dan ook vooral door vrouwen gezegd. Betekent wel dat Ik nog niet buff genoeg ben. :(

Destijds was ik iets aan het googlen over voeding of training oid. Geen idee wat precies, maar toen kwam ik vaak bij dbb uit. Op een gegeven moment, las ik steeds vanalles en nog wat mee en besloot ik een account aan te maken. SEO-game is strong.




Wat een schattig ding. :roflol: Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nog nooit eerder gezien heb. Mijn naam Uniqua kwam voort uit Unique en inspiratieloosheid, waardoor ik toen een 'a' van de 'e' heb gemaakt.
Bedankt voor je leuke vraag. :roflol:

Met mijn goed ontwikkelde numerieke skills concludeer ik dus dat je in 6 jaar 60kg hebt gegaind.
 
Heb je nog andere hobby's?

Verliefd, verloofd, getrouwd?
 
Wat is jouw lievelingskleur?
 
Kom je naar de dbb meet?

Ah mooie vraag haha. Ik ben het serieus aan het overwegen. Het is én redelijk in de buurt en lijkt me tof om een keer te trainen met mensen die wat meer met de sport hebben dan de mensen in mijn eigen gym. Ik denk er nog even overna. :D Volgens mij ben ik dan het tweede meisje, niet?

En vanwaar je nieuwe naam dan..?
Enfin Baby Olifant past beter: chubby, schattig, sterk en ik eet veel.

Met mijn goed ontwikkelde numerieke skills concludeer ik dus dat je in 6 jaar 60kg hebt gegaind.

Perfect! Een echte genie ben je. Ik ben denk ik het bufste op het forum.
Een mooie 88 kilo aan ontzichtbare massa. Ik heb zelfs nog even 59kilo gewogen, maar ik ben ik dus weer aangekomen... Maar mijn gewicht is redelijk stabiel nu. Er is gelukkig weer een kleine daling te zien.

Ben je een kloontje?
Not sure how to respond. :thinking:

Heb je nog andere hobby's?

Verliefd, verloofd, getrouwd?
Al een jaar of 20 doe ik dit haha:
Maar verder doe ik er niets serieus mee. Eenmalig heb ik een studio-opname gemaakt en dat was super tof!



En verder tja, niet veel bijzonders te noemen. Ik houd heel erg van reizen en ga graag uiteten. Goede hobby ook voor bij het cutten.

Número 2
relationship-status-waiting-for-a-miracle-skeleton-waiting-for-love.jpg

Wat is jouw lievelingskleur?
roze :$
 
train je meer powerlift, bodybuilding, of fitchick style?
 
Ah mooie vraag haha. Ik ben het serieus aan het overwegen. Het is én redelijk in de buurt en lijkt me tof om een keer te trainen met mensen die wat meer met de sport hebben dan de mensen in mijn eigen gym. Ik denk er nog even overna. :D Volgens mij ben ik dan het tweede meisje, niet?


Enfin Baby Olifant past beter: chubby, schattig, sterk en ik eet veel.



Perfect! Een echte genie ben je. Ik ben denk ik het bufste op het forum.
Een mooie 88 kilo aan ontzichtbare massa. Ik heb zelfs nog even 59kilo gewogen, maar ik ben ik dus weer aangekomen... Maar mijn gewicht is redelijk stabiel nu. Er is gelukkig weer een kleine daling te zien.


Not sure how to respond. :thinking:


Al een jaar of 20 doe ik dit haha:
Maar verder doe ik er niets serieus mee. Eenmalig heb ik een studio-opname gemaakt en dat was super tof!



En verder tja, niet veel bijzonders te noemen. Ik houd heel erg van reizen en ga graag uiteten. Goede hobby ook voor bij het cutten.

Número 2
relationship-status-waiting-for-a-miracle-skeleton-waiting-for-love.jpg


roze :$
:heart:
 
Hoe oud ben je?
 
Ben je familie van baby shark?

 
train je meer powerlift, bodybuilding, of fitchick style?

Ergens tussen powerlift en bodybuilding in. Is dat mogelijk? haha. Ik focus mij vooral op de squat, deadlift en bench en ik train vooral om deze lifts te verbeteren. Echter, voor powerliftstandards ben ik wel slappe hap en dat komt waarschijnlijk omdat ik nog teveel volume draai. Ik kick het meest nieuwe pr's behalen en het is een van de dingen waar ik meer focus op wil gaan leggen. Wat er dan weer niet mee te maken heeft is dat ik nu ook nog bezig ben met het leren van de clean&jerk en snatch. Stiekem doe ik ook nog vrij veel bicepcurls en houd ik ook van grote quads. .

Hoe oud ben je?
24 jaar.

Ben je familie van baby shark?

:heart::heart::heart:

Ja, ik ben net zo gevaarlijk en schattig. ooooh doo doo doo doo dooo
Hoe kom je hieraan? :roflol:
 
Back
Naar boven