MuscleMeat

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic


Niet genoeg people of color in de senaat dus Pelosi is racist! :o

give me power for the color of my skin
:thinking:

bruin/zwart is trouwens een gebrek aan kleur dus waarom ze zich people of color noemen... maar goed..

they [normal americans] care about their jobs, their safety, their families, their country.
For years they've watched in despair as both major parties drifted away from those concerns.
They took a chance electing Donald Trump because he seemed willing to put the basics first.
Will they re-elect him? If the democrats continue to act like this, absolutely they will.
:heart:
 
Wat ik wel weer vaag vind is waarom stap je als 14 15 16 17 jarige in een vliegtuig met volwassen mannen naar ook privé eiland.

Niet dat je hun dan maar mag doen. Maar hoe naïef ben je dan als vrouw zelf. En wat zeg je tegen je ouders. He mam ik ga even een weekend naar een eiland toe met wat mannen die een keer zo oud zijn?

Nja een keer zo oud 35 jaar ouder wel.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik wel weer vaag vind is waarom stap je als 14 15 16 17 jarige in een vliegtuig met volwassen mannen naar ook privé eiland.

Niet dat je hun dan maar mag doen. Maar hoe naïef ben je dan als vrouw zelf. En wat zeg je tegen je ouders. He mam ik ga even een weekend naar een eiland toe met wat wennen die een keer zo oud zijn?
Jeej ik word model als ik mee ga naar deze bijeenkomst met beroemde/rijke mensen. Of sommige zijn al in in dat beroep bezig en worden zo opgedragen door agents/recruiters om te gaan.

Nogal een verschil met de gewoonlijk te verwachten toekomst in hun thuisland.
 
Jeej ik word model als ik mee ga naar deze bijeenkomst met beroemde/rijke mensen. Of sommige zijn al in in dat beroep bezig en worden zo opgedragen door agents/recruiters om te gaan.

Nogal een verschil met de gewoonlijk te verwachten toekomst in hun thuisland.

Zitten ook gewoon blanke USA meiden tussen lijkt het. Dat modellen praatje zou maar zo kunnen of actrice. Maar dan als nog ga je als 16 jarige mee met een man van bijna 50 in zijn privé jet. Ik zou toch even moeders bellen maar goed. Hij kan 45 jaar krijgen las ik dus dat is mooi.
 
Zitten ook gewoon blanke USA meiden tussen lijkt het. Dat modellen praatje zou maar zo kunnen of actrice. Maar dan als nog ga je als 16 jarige mee met een man van bijna 50 in zijn privé jet. Ik zou toch even moeders bellen maar goed. Hij kan 45 jaar krijgen las ik dus dat is mooi.
Met modellenwerk begint het al erg jong, dat ouders daar in mee gaan lijkt mij ook raar maar blijkbaar gebeurt het wel steeds. Ik denk dat mensen snel 'wilfully blind' worden als er mogelijk veel geld verdiend kan worden.

Zou als papa wel eisen mee te gaan en geen seconde alleen te laten ja. En dan gaat het feest zeker niet door, dus die mensen filteren zichzelf er uit.
 
Best wel sneu om te horen. Weet niet hoeveel meisjes er mee gingen maar tenminste twéé a 3? X 29x3=87 meisjes potentieel misbruikt. En dat alleen op zijn vluchten al. Er kan nog een ergere berenput opengaan.

Maar als piloot ben je ook een mooie %$##$$$# mongool.

https://www.ad.nl/buitenland/bill-c...n-verschrikkelijke-misdaden-epstein~a040874c/




de focus ligt nu op deze zaak maar in Nederland gebeurt misbruik ook ontzettend veel :

9000 zaken in 365 dagen :eek:


De politie heeft vorig jaar bijna negenduizend zedenmisdrijven geregistreerd, in 2017 waren dat er 8400. Dat blijkt uit cijfers van het CBS. Het aantal zedenmisdrijven in ons land neemt al sinds 2016 toe. 'Als je de aanpak integraal en multidisciplinair organiseert met verschillende professionals, voelen slachtoffers zich serieus genomen en doen ze eerder aangifte,' zegt Iva Bicanic is klinisch psycholoog en hoofd van het Centrum Seksueel Geweld.
 

20190709_200501.jpg


Best wel creepy allemaal.

http://toresays.com/2019/07/07/exclusive-photos-epstein-who-was-blocking-the-unsealing/
 
Mis wel z'n reactie dat die beslissing toen samen met anderen is genomen.


Kan even niet vinden welke grote spelers daar ook bij betrokken waren want alle msm artikelen noemen natuurlijk alleen degene die nu voor Trump werkt en google toont niks anders meer. :o


Ohja Mueller was toen head of FBI :thinking: :thinking: :thinking:



‘Reputation managers’ get to work scrubbing Clinton-Epstein connection from Wikipedia
https://www.rt.com/usa/463794-clinton-epstein-whitewashed-wikipedia-google/


:o :o :o
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig klinkt zijn achternaam niet joods.

121v49t.gif
 
Laatst bewerkt:
Lekker man! Wie wil dat nou niet?

weg6z_s-200x150-gif-c-popkey-web-p-starbucks-i-starbucksq42016-l-search-f-gif.gif
 
Back
Naar boven