AndroidHealthClinic

Verenigde Staten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ze moeten het allemaal zelf uitzoeken in die regio. Er was nooit sprake geweest van een militaire IS als Brainless the Second een beter bezettingsbeleid had gevoerd in Irak.

Als de Amerikanen invloed willen op de toekomst van Syrië dan moeten ze het volledige land bezetten. Assad beschouwt hun aanwezigheid namelijk als zijnde illegaal. Wat op zich wel klopt.

Overigens heeft Rusland er veel meer invloed.
 
De Amerikanen staan gewoon voor een fait accompli.

Trump heeft trouwens, voordat hij president werd, gezegd dat hij Syrië liever aan de Russen zou overlaten terwijl hij zich focust op Irak.
 
Hij komt een belofte na. Prima. Even los van de vraag of ze daar hadden moeten zijn. Ze zijn er nu eenmaal en het heeft weinig zin om die vraag nog te stellen. Het is vrij ingewikkeld geworden en Europa heeft geen antwoorden lijkt het. Erdogan en zijn vrienden wel (Rusland/ Iran). Zonder hen zou Erdogan niks doen. Trump kan wel beweren dat hij Erdogan aan afspraken houdt via economische maatregelen maar ik moet het nog zien.

Draadje over strongmen:
 
Ik denk dat de Amerikanen niet in de positie zijn om Putin, Assad en Erdogan te beteugelen in Syrië. Misschien wel een aardige pretext om Turkije eindelijk uit de NAVO te gooien.

Wat de Koerden betreft, dat kan de Amerikaanse regering zo goed als niets schelen. Ze handelen alleen maar uit eigenbelang. Als er bepaalde bevolkingsgroepen iets vreselijks overkomt dan staan ze uit hun neus te vreten. (Congo, Darfur..)
 
Advies mbt verdediging dacht ik. Maar Gowdy heeft er weinig zin in gok ik.
 
Advies mbt verdediging dacht ik. Maar Gowdy heeft er weinig zin in gok ik.
Trey Gowdy is altijd goed, heb nog wel eens hearing filmpjes gezien, da's wat anders dan die Squad shit.

Overigens is er nu iemand met een soort achtergrond als Warren, hoogleraar, die is ook goed, nog vrouw en Democraat ook.
 
Filmpjes waren leuk (Benghazi). Zijn effectiviteit minder.
Eens, beetje vragenuurtje 2e Kamer, nog minder bij Squad, die kunnen helemaal niks behalve het geoefende acteerwerk.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er details bekend van wanneer ze daadwerkelijk vertrekken?
 
Zijn er details bekend van wanneer ze daadwerkelijk vertrekken?
Volgens Trump zitten ze er niet eens. Riep hij gister nog. Amateur. Of hij liegt (weer) of defensie zegt iets anders tegen hem en nemen een loopje met hem.
 
Back
Naar boven