Fitness Seller

Sticky Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

  • Qua intelligentie schat ik Trump hoger in dan Bush II. Zijn karakter, en hoe hij uit de hoek komt, lijkt me dan weer typisch voor iemand die rijk was bij geboorte, en zelf ook een imperium opbouwde.

    Partners van ex presidenten zou niet in aanmerking mogen komen vind ik.

    Zou kunnen dat z'n iq mss iets hoger is, ondanks dat z'n gedrag, de manier hoe hij spreekt hem imo zeker niet erg intelligent doet overkomen. Maar Hilary heeft ongetwijfeld een hoger iq dan Trump, en is zoiezo ook stukken wijzer. Trump heeft de wijsheid van een zandkorrel. & Trump lijkt me ook iemand die vooral aan zichzelf denkt, moest het schip waar hij kapitein op is schipbreuk lijden zie ik hem zeker niet als laatste het schip verlaten, Obama en Clinton daarentegen wel.

    nee het getuigd van geweten om een hoerenbende aan immigranten binnen te halen die in veel grotere mate gebruik maken van staatssteun, dat dus betaald wordt van belastingcenten die men dan niet meer kan steken in de toekomst van hun kinderen

    beter inderdaad geforceerd met andermans geld hulp bieden en de schijn wekken dat je tof bezig bent

    Mja, mss niet, maar beter nog dit dan met de belastingcenten een gigantische muur gaan bouwen om de grenzen af te sluiten imo. Is gewoon echt asociaal dit.
     
    Laatst bewerkt:
    Ik snap de aantrekkingskracht wel van Trump. Hij geeft simpele, zwartwitoplossingen. De meeste mensen zien de nuances niet (of willen deze niet zien) van de politiek. Immigratieprobleem, hup, bouw gewoon een muur om het land.

    Op het eerste gezicht klinkt het als een prima oplossing.
     

    Wat een stijve hark die Jeb, vond zijn broer toch leuker.

     
    Ik snap de aantrekkingskracht wel van Trump. Hij geeft simpele, zwartwitoplossingen. De meeste mensen zien de nuances niet (of willen deze niet zien) van de politiek. Immigratieprobleem, hup, bouw gewoon een muur om het land.

    Op het eerste gezicht klinkt het als een prima oplossing.

    wat is er mis met een probleem simpel oplossen? waarom moet het volgens jou problemen op een moeilijke manier oplossen als het ook simpel kan?

    en er staat al een muur bij de grens met mexico
     
    Inderdaad, nuance is nergens goed voor.
     
    Vind jij Chelsea Clinton ook zo'n mooie man?
     
    wat is er mis met een probleem simpel oplossen? waarom moet het volgens jou problemen op een moeilijke manier oplossen als het ook simpel kan?

    en er staat al een muur bij de grens met mexico

    Omdat er haken en ogen aan dat plan zitten.

    Als je een muur wil bouwen moet het een goede muur zijn, met fatsoenlijke bewaking. Geen hekje van niks waar je zo doorheen kan.

    Bovendien moet je wel zorgen dat dit de handel met mexico niet ondermijnt.

    Ook moet je zorgen dat andere landen je plan niet boycotten.

    En je moet er voor betalen. Dus van tevoren moet men een degelijke analyse maken van de kosten van de bouw, bewaking en het onderhoud van de muur. Die moeten liefst minder zijn dan de negatieve gevolgen van illegale immigratie. Besef dat zelfs illegale immigratie voordelen kan hebben, hoe vreemd dat ook klinkt.

    En dan zijn er vast nog een hoop extra factoren die ik verzuimd heb te noemen.

    Politiek is een ingewikkeld spel.
     
    Hekjes staan er al, maar hij gaf aan de grens ook te willen militariseren.
     
    Trump vind ik ook wel een baas, maar de heersende linkse media moet hem natuurlijk weer als idioot weg zetten omdat het tegen hun gevestigde orde in is en ze zien dat hij toch wel heel veel aanhang krijgt! hetzelfde is hier gebeurd met Pim Fortuyn en gebeurd nu met Geert Wilders.
     
    Wilders en Trump maken zich zelf gewoon belachelijk. Zijn gewoon 2 rare snuiters met verwerpelijke ideeen



    ze graven er gewoon onder door :cool:
     
    Verwerpelijke ideeën? Zoals?
     
    En wat is daar precies verwerpelijk aan?

    Indien je niet aan het trollen bent, wat ik vermoed, denk ik niet dat jij de persoon bent waarmee ik in discussie wil treden over de Amerikaanse politiek.
     
    Indien je niet aan het trollen bent, wat ik vermoed, denk ik niet dat jij de persoon bent waarmee ik in discussie wil treden over de Amerikaanse politiek.
    Er is niets mis met die vraag. Maar blijkbaar zie je zelf ook wel in hoe slecht je standpunt is, anders had je um wel kunnen beargumenteren.
     
    Laatst bewerkt:
    Ervan uitgaande dat een aanzienlijk percentage (zo uit m'n hoofd rond de 25% of 40%) van de islamitische bevolking in Groot-Brittannië was voor Sharia-wetgeving

    Uitgaande van die statistiek zou je kunnen zeggen dat de islam, zoals het daar uitgedragen wordt, geen religie is maar een staatsvorm. En dat kan je wel degelijk weigeren.
     
    Iedereen die binnen komt controleren op al dan niet moslim zijn misschien?

    Dat doen ze nu ook al een beetje met die no-fly list etc. etc.
    Sowieso als je al een beetje een moslim naam hebt en een visa of esta aanvraag doet, dan doen ze een background check.
     
    Dat doen ze nu ook al een beetje met die no-fly list etc. etc.
    Sowieso als je al een beetje een moslim naam hebt en een visa of esta aanvraag doet, dan doen ze een background check.
    Dit dus. Vandaar dat die 'verwerpelijke ideeën' nergens op slaan. Die checks gebeuren inderdaad al.

    Maarja, als Trump het zegt dan kan het natuurlijk niet door de beugel.
     
    Back
    Naar boven