MuscleMeat

De waarheid over arginine supplementen

Bezoekers in dit topic

Ik weet niet eens wat HGH is, kun je me daar iets over uitleggen ?

Indeed you cannot argue with results, op lange termijn is Pro Argi-9 absoluut onschadelijk...of je zou over een termijn langer dan 20 jaar moeten praten want langer is het niet getest.

Zijn genoeg topsporters waaronder ook bodybuilders die het gebruiken over de hele wereld en nu is het eindelijk in Europa op de markt. Die weten wel waar ze mee bezig zijn (de meesten dan haha)
 
Ik weet niet eens wat HGH is, kun je me daar iets over uitleggen ?

Indeed you cannot argue with results, op lange termijn is Pro Argi-9 absoluut onschadelijk...of je zou over een termijn langer dan 20 jaar moeten praten want langer is het niet getest.

Zijn genoeg topsporters waaronder ook bodybuilders die het gebruiken over de hele wereld en nu is het eindelijk in Europa op de markt. Die weten wel waar ze mee bezig zijn (de meesten dan haha)

HGH = Human Growth Hormone
 
vreemd eigenkijk dat ik zo weinig mensen hoor over de link tussen arginene en herpes.....?
Zelf ben ik een keer op 5 gram voor het slapen gaan,gaan zitten omdat ik deze supp. als verkoper voor inkoop prijs kan krijgen.
En idd bij mij werkt een een slapende gordelroos geactiveerd,en na een paar dagen ben ik er mee gestopt,waarna de opgekomen klachten gelijk weer afnamen.(jeuk aan een zijde van het gelaat).

hieronder wat info.
Enige jaren geleden, voordat herpes een veel besproken aandoening werd, maakte een toevallige waarneming door dr. Chris Kagan van het Cedars of Lebanon Hospital in Los Angeles de weg vrij voor aminozuurtherapie. Hij had opgemerkt dat in vloeibare herpesculturen altijd een snelle groei werd verkregen door de toevoeging van arginine (een ander aminozuur, waarover in een volgend artikel meer) aan de kweekvloeistof. Dit was gebaseerd op het onderzoek van dr. R. Tankersley, die ook een groeiremming constateerde bij de herpes virus na de toevoeging van extra lysine. De medische toepassing werd op basis van deze waarnemingen getest. De resultaten waren excellent. In een proef werd bij een groep van 45 patiënten een opmerkelijke verbetering gevonden. De gebruikte doseringen varieerden van 300 tot 1200 mg per dag, onder gelijktijdige vermindering van de inname van arginine uit de voeding. De patiënten werden op dit programma gedurende 3 jaar gevolgd; zij hadden complete remissie zonder nevenwerkingen. De pijn verdween snel en in alle gevallen verschenen er geen nieuwe blaasjes. Het verdwijnen van de bestaande blaasjes bij de patiënt ging sneller dan in het verleden. Er was geen enkele uitbreiding van de laesies binnen een tot vier weken na beëindiging van het gebruik van lysine.

Hierop volgende ervaringen met dit type behandeling hebben aangetoond dat indien de lysine/arginine-balans op het juiste niveau gehandhaafd kan worden, de replicatie van virusdeeltjes onder controle gehouden kan worden. Het mislukken van de methode is vrijwel altijd het gevolg van een onvoldoende lysine-inname of een overmatige arginine-inname en de persoon in kwestie moet door eigen ervaring de correcte balans vinden. Men vermoedt dat de werking berust op de opname van het qua chemische structuur sterk gelijkende lysine in plaats van arginine door het virus.
Het overblijvend arginine wordt door het lichaam afgebroken. Arginine en lysine wedijveren om transport door de darmwand en indien er voldoende overmaat aan lysine is, dan zal het succesvol zijn de opname van arginine te verminderen.

De voornaamst voedingsbronnen met een hoge lysine/arginine verhouding zijn vis, kip, rundvlees, lamsvlees, melk, kaas, bonen, biergist en taugé. Voedingsmiddelen met een hoge arginine/lysineverhouding en daarom te verminderen zijn: gelatine, chocolade, carob, kokosnoot, haver, volle granen en witte bloem, pinda's, sojabonen en tarwekiemen.
De meeste groenten hebben een lysine overschot ten opzichte van arginine, behalve erwten.

ben benieuwd of ik niet de enige ben die dit ervaren heeft....gr V.P.:meal:
 
@vitaminepaultje: je kan toch niet opeens een soa krijgen van L-arginine? ???
 
Ik heb ook arginine supps gebruikt en ik kreeg er toch een betere pomp van dan zonder supps
 
oke, iedereen praat nu tegen woordig wel over aginine supps maar in welke supps zitten die dan? de nitrocrea van xxl en dan heb je een arginine supp?
of zijn dat andere potjes? of moet je dat los in pillen slikken of wat de neuk?

bedankt voor de uitleg alvast:)
 
@vitaminepaultje: je kan toch niet opeens een soa krijgen van L-arginine? ???

Nee,als je het over koortslip hebt idd niet,maar als je dit voor de rest onschuldige variant van herpes eens in je leven met coïtus of zoenen opgelopen hebt,kan dit geactiveerd worden door verminderde weerstand en arginine rijke voeding....
 
Ben er tevreden over, en dat kan/ga ik niet uitleggen met allerlei wetenschappelijke studies.

Zoals ik wel vaker zeg; You can't argue with results.

Welk product heb je gebruikt dan? Pure arginine?
 
L-Arginine.
 
L-Arginine kan zeker zijn voordelen hebben, maar je moet wel hoog doseren.
 
ik gebruik L- Arginine - ArgiPure van Body & Fit Sportsnutrition betekent dit dat het geen nut heeft om na de training in te nemen ?
 
Back
Naar boven