Fitness Seller

De waarheid over arginine supplementen

Bezoekers in dit topic

Ik heb ooit gelezen ergens, dat komkommer een goede argininebron zou zijn, pas later kreeg ik het idee dat het produkt komkommerslank op die gegevens vervaardigd zou kunnen zijn.

anyway, ik eet zo af en toe veel komkommer (met schil natuurlijk) en ik heb toch het idee dat het extra kracht en groei geeft. ( kan natuurlijk placebo effect zijn)

Maar heeft er nog iemand het ooit gelezen dat komkommer een arginine bron is, ? ik weet namelijk ook niet meer waarin ik het gelezen heb.

en wie weet er een goede carnithine bron ??????
 
In whey supplementen zit trouwens ook arginine...reacties?
 
In whey supplementen zit trouwens ook arginine...reacties?

Ja, % zal per merk verschillen.

Komkommer bevat na mijn weten geen arganine, laat staan een bruikbare hoeveelheid eiwit in totaal.
Mss wordt er zeekomkommer bedoeld?
 
Ik heb ooit gelezen ergens, dat komkommer een goede argininebron zou zijn, pas later kreeg ik het idee dat het produkt komkommerslank op die gegevens vervaardigd zou kunnen zijn.

anyway, ik eet zo af en toe veel komkommer (met schil natuurlijk) en ik heb toch het idee dat het extra kracht en groei geeft. ( kan natuurlijk placebo effect zijn)

Maar heeft er nog iemand het ooit gelezen dat komkommer een arginine bron is, ? ik weet namelijk ook niet meer waarin ik het gelezen heb.

en wie weet er een goede carnithine bron ??????

Volgens mij houdt het eten van komkommer op enige wijze verband met tryptofaan (ooit es gehoord/gelezen). Dit zijn alleen altijd weetjes waar je niks aan hebt omdat je waarschijnlijk 30 komkommers moet eten voordat er enig effect bereikt zal worden. Leuk voor triviant, dat wel ;) .
 
Ik heb ooit gelezen ergens, dat komkommer een goede argininebron zou zijn, pas later kreeg ik het idee dat het produkt komkommerslank op die gegevens vervaardigd zou kunnen zijn.

anyway, ik eet zo af en toe veel komkommer (met schil natuurlijk) en ik heb toch het idee dat het extra kracht en groei geeft. ( kan natuurlijk placebo effect zijn)

Maar heeft er nog iemand het ooit gelezen dat komkommer een arginine bron is, ? ik weet namelijk ook niet meer waarin ik het gelezen heb.

en wie weet er een goede carnithine bron ??????

Bronnen, ik werk in een Komkommer kas tegen geringe betaling kan iedereen ze van mij bestellen! Als dit waar is ga ik direct nog 20 halen hehe en me gek vreten :D
 
heeft iemand een onderzoek waarin dit effect echt bewezen word?
als het goed is mag je hieruit concluderen dat het werkt, maar het kan natuurlijk ook uit de duim gezogen zijn:


ARGININE
[FONT=arial, swiss, helvetica]Note: If you came directly to this page from a search engine, and are looking for information about human growth hormone, you will find the most comprehensive information about HGH in the [Link niet meer beschikbaar].[/FONT]
Arginine is an amino acid that is best known as a growth hormone releaser. The decrease of growth hormone in the human body with aging is a major reason why muscle mass tends to decrease with age and body fat tends to increase with age. Decreases in growth hormone also are partially responsible for the slower rate of skin growth with aging, which results in thinner and less flexible skin. Injections of growth hormone can reverse these problems. Even though the cost of growth hormone injections have come down in price considerably in the past few years, they are still very costly. Growth hormone injections introduce growth hormone in a manner that is very different from the way it is produced by the pituitary gland. Growth hormone cannot be taken orally, because it is broken down in the digestive tract.
An alternative method of increasing one's level of growth hormone is to take a growth hormone releaser such as arginine. L-arginine, or L-arginine hydrochloride, taken on an empty stomach, will cause a significant release of growth hormone. It is necessary, however, to use a very large dose of arginine: 10 to 30 grams, depending upon many factors such as one's body weight. Taking a few capsules of arginine will have no effect on growth hormone in adults. Arginine's growth hormone release is enhanced if supplemental choline and B5 (calcium pantothenate) are taken at the same time. The choline can be in the form of any available form of choline or DMAE supplement. (Centrophenoxine, a very safe substance available from European or Mexican pharmacies, can also be used as a choline source. Centrophenoxine in converted to choline in the body.)
The effectiveness of arginine in releasing growth hormone is greatly diminished if foods have been consumed that cause other amino acids or significant amounts of insulin to be present in the bloodstream along with the arginine. That is why the arginine should be taken on an empty stomach (i.e., at least one hour before or three hours after a meal).
Growth hormone releasers should not be used by young people until five years after they have completed their long bone growth (unless under careful medical supervision). The effectiveness of arginine for growth hormone release is very age dependent. It usually causes a massive growth hormone release in people in their 20's. By the time a person reaches their late 40's or early 50's, however, arginine still causes a growth hormone release, but the growth hormone levels rarely approach youthful levels.
For more detailed information about growth hormone, including injectable growth hormone, see the chapter of the Life Extension Manual on [Link niet meer beschikbaar].
Many people prefer L-arginine hydrochloride to free base L-arginine because the hydrochloride doesn't taste as bad. (Some people have problems with diarrhea when using large doses of the hydrochloride, though) The only practical way to take arginine for growth hormone release is to stir it up in a glass of water or unsweetened fruit juice and drink it quickly (so as to minimize the time you have to endure the bad taste). It is not practical to take arginine in capsules for growth hormone release since it would require taking at least fifteen capsules at a time. Some flavored drink mixes containing arginine and other nutrient co-factors are commercially available. Most of these drink mixes were designed by Durk Pearson and Sandy Shaw to provide optimal growth hormone release while avoiding the awful taste of straight arginine.
The combination of L-arginine pyroglutamate and lysine can be an effective growth hormone releaser at much lower doses than L-arginine or L-arginine hydrochloride. This is probably because L-arginine pyroglutamate crosses the blood-brain-barrier much easier than other forms of arginine. In many countries, a capsule containing equal parts of L-arginine pyroglutamate and lysine is available. The usual dose is 1200 mg of L-arginine pyrogluamate and 1200 mg of lysine daily. This combination has the additional advantage of a possible increase in brain function as a result of the pyroglutamate part of the molecule.
It is not clear what the lysine part of this combination has to do with growth hormone release since lysine competes with arginine in crossing the blood-brain-barrier. Logically, it seems that lysine would impair the growth hormone release induced by arginine. Lysine may be an extraneous part of the combination. The published scientific studies are too sparse to give any answers to this question.
Arginine is also a powerful immune stimulant and wound-healing agent. At one time, this was thought to be exclusively due to its growth hormone releasing properties; but arginine is a powerful immune stimulant and wound healing agent even in the absence of significant growth hormone release. It is now known that arginine has other important benefits as a precursor of nitric oxide.
Nitric oxide is usually thought of as a toxic component of smog, but recent scientific discoveries have shown it to be a biological compound of immense importance. Nitric oxide is the epithelial-derived relaxing factor, the chemical secreted by the lining of human blood vessels that causes the blood vessels to dilate, and thus determines what parts of the body receive extra blood flow, and what parts will receive less in response to other biological signals. Adequate nitric oxide also helps to insure that this allocation of blood flow is accomplished without undue increases in blood pressure. Scientists have searched for years for the chemical that causes this blood vessel dilation. They were not expecting that the chemical would be a gas, although nitric oxide dissolves easily in water. The search for this chemical was made even more difficult by the fact that the nitric oxide is destroyed by hemoglobin within about three seconds of the time it is released in the blood vessel lining.
Nitric oxide now also appears to be the neurotransmitter responsible for converting short-term memories to long-term memories in the brain. This is another ability that often declines with aging. It is likely that L-arginine pyroglutamate would be more effective than other forms of arginine for this purpose because of its increased penetration into the brain.
The body also concentrates high levels of nitric oxide in the fluid around a wound. The exact function of nitric oxide in wound healing is unclear at this time.
In some hospitals, small amounts of nitric oxide are being mixed with the oxygen received by patients with certain lung disorders. The results of this new treatment appear very promising.
Overall, the role of nitric oxide in the human body is a major area of current medical research. Important new discoveries about the role of nitric oxide are being made every month. The human body manufactures nitric oxide from only one nutrient: arginine.
The remarkable wound healing enhancement of arginine appears to be due to its growth hormone releasing properties as well as its role as the body's sole source of nitric oxide. There are a number of reports in the scientific literature about the wound healing properties of arginine and the usefulness of arginine before and after surgery. Arginine can greatly accelerate the healing of broken bones and other accidental wounds.
Arginine is available as an intravenous fluid for surgical patients and those who have sustained severe injuries. In spite of the considerable body of evidence showing arginine's usefulness in wound healing, it is almost never routinely used for this purpose, and few physicians are familiar with it.
Anyone who wants to insure that, in the event of surgery or accidental injury, they receive adequate supplemental arginine should keep copies of the relevant medical journal articles on hand and assign a "Durable Power of Attorney for Health Care" to a trusted person who knows about these medical journal articles.
Safety Notes: Arginine can enhance the growth of herpes viruses and pseudomonas bacteria. Anyone with herpes infections of the brain or eye or with any serious pseudomonas infection should never use arginine. Anyone with other latent or active herpes infections should use arginine only with extreme caution. Although arginine can promote the growth of these two infections, arginine also enhances the immune system, so the end result of arginine use can be positive or negative.
Arginine should not be used by diabetics (unless under very close medical supervision) because of its insulin-blocking effects. It should be used only with extreme caution by borderline diabetics. Arginine may be beneficial, though, to some people with Type II diabetes or sub-diabetic insulin resistance.
As noted earlier, supplemental arginine should not be used by young people until at least five years after they have completed their long bone growth.
An excellent source of information on the practical aspects of arginine supplementation is The Life Extension Weight Loss Program by Durk Pearson and Sandy Shaw. (Now out of print.)(See the Recommended Reading section.) This book contains numerous references to the primary scientific literature.
References on the effects of arginine on wound healing and immune response:
Albina, Jorge and Reichner, Jonathan. "Nitric Oxide in Inflammation and Immunity." New Horizons. Vol.3, No.1. pp. 46-64. (1995)
Brittenden, J., and others. "Nutritional Pharmacology: Effect of L-Arginine on Host Defences, Response to Trauma and Tumour Growth." Clinical Science. Vol. 86. p.123-132. (1994)
Barbul, Adrian, and others. "Arginine Enhances Wound Healing and Lymphocyte Immune Responses in Humans." Surgery. vol. 108, pp. 331-337, (August, 1990.)
Daly, John, and others. "Immune and Metabolic Effects of Arginine in the Surgical Patient." Annals of Surgery. vol. 208 No.4. pp. 512-523. (October, 1988)
Daly, John, and others. "Enteral Nutrition with Supplemental Arginine, RNA, and omega-3 Fatty Acids in Patients After Operation: Immunologic, metabolic, and clinical outcome." Surgery. Vol. 112. pp. 56-67. (July, 1992)
Kirk, Stephen J., and others. "Arginine Stimulates Wound Healing and immune Function in Elderly Human Beings." Surgery. Vol. 114, No.2. pp. 155-160. (1993)



Book: Amino Acids in Critical Care and Cancer. Latifi Rifat, ed. (CRC Press. 1994.)


[Link niet meer beschikbaar]


TABLE OF CONTENTS


[Link niet meer beschikbaar]
 
Arginine werkt het echt ?

Hallo allemaal,

Het verhaal over arginine is waar, het grote probleem zit m in 2 dingetjes. Arginine is een zg. blind amino rider. Met andere woorden als het in het lichaam komt weet t niet waar t naartoe moet en zorgt daardoor ook voor hele vervelende bijwerkingen. of werkt gewoonweg helemaal niet

Om effectief te zijn moet arginine de zg blood brain barrier passeren en daar is het ook onschuldig tav bijwerkingen. Tot nu toe is de enige veilige vorm van l'arginine wereldwijd ProArgi-9 (250,000 keer getest). Aan de arginine is een zg rider toegevoegd waardoor het produkt niet stuurloos ronddwaalt in ons lichaam.

Komt over een paar weken op de Europese markt en we zijn op kleine schaal al maanden aan het testen ism met het AZM. De resultaten zijn zéér positief en we hebben het ook bij een aantal semi-topsporters getest om de effecten te meten op vetverbranding, spieropbouw en vermeerdering van energielevels etc.

als je meer info nodig hebt, stuur me gerust een reactie
 
Hallo allemaal,

Het verhaal over arginine is waar, het grote probleem zit m in 2 dingetjes. Arginine is een zg. blind amino rider. Met andere woorden als het in het lichaam komt weet t niet waar t naartoe moet en zorgt daardoor ook voor hele vervelende bijwerkingen. of werkt gewoonweg helemaal niet

Om effectief te zijn moet arginine de zg blood brain barrier passeren en daar is het ook onschuldig tav bijwerkingen. Tot nu toe is de enige veilige vorm van l'arginine wereldwijd ProArgi-9 (250,000 keer getest). Aan de arginine is een zg rider toegevoegd waardoor het produkt niet stuurloos ronddwaalt in ons lichaam.

Komt over een paar weken op de Europese markt en we zijn op kleine schaal al maanden aan het testen ism met het AZM. De resultaten zijn zéér positief en we hebben het ook bij een aantal semi-topsporters getest om de effecten te meten op vetverbranding, spieropbouw en vermeerdering van energielevels etc.

als je meer info nodig hebt, stuur me gerust een reactie


ja ik ben wel benieuwd naar de onderzoeken
als je die hier eens kunt plaatsen
 
Dan moet je nog zeker 6-9 maanden wachten en die testen zijn dan alleen maar ter inzage van artsen en andere medici. We proberen Proargi-9 een veel wetenschappelijkere basis te geven, voor toepassingen in de geneeskunde en toekomstige gesprekken met zorgverzekeraars. Dat is lastig zat als je de farmaceutische bedrijven wilt passeren. AZM wordt eigenaar van de studies, omdat ze ook het grootste gedeelte betalen.

Het produkt wordt in America gebruikt door topsporters uit NBA, NFL, NHL, topbodybuilders en enkele Goldmedalwinners variërend van wielrenners (hahah wat n timing) tot roeiers etc

Is dopingvrij en daar heb ik de goedkeuringen voor.

We hoeven de testen hier niet eens te doen, resultaten en reacties zijn gewoon erg goed en er zijn maar liefst 15 FDA-claims op dit produkt. Deze worden overgenomen door de instanties hier, omdat ze voldoen aan alle richtlijnen.

Gewoon zelf gaan proberen, komt dalijk 30 dagen niet goed geld terug garantie op het produkt dus no risk
 
Dan moet je nog zeker 6-9 maanden wachten en die testen zijn dan alleen maar ter inzage van artsen en andere medici. We proberen Proargi-9 een veel wetenschappelijkere basis te geven, voor toepassingen in de geneeskunde en toekomstige gesprekken met zorgverzekeraars. Dat is lastig zat als je de farmaceutische bedrijven wilt passeren. AZM wordt eigenaar van de studies, omdat ze ook het grootste gedeelte betalen.

Het produkt wordt in America gebruikt door topsporters uit NBA, NFL, NHL, topbodybuilders en enkele Goldmedalwinners variërend van wielrenners (hahah wat n timing) tot roeiers etc

Is dopingvrij en daar heb ik de goedkeuringen voor.

We hoeven de testen hier niet eens te doen, resultaten en reacties zijn gewoon erg goed en er zijn maar liefst 15 FDA-claims op dit produkt. Deze worden overgenomen door de instanties hier, omdat ze voldoen aan alle richtlijnen.

Gewoon zelf gaan proberen, komt dalijk 30 dagen niet goed geld terug garantie op het produkt dus no risk

en wat voor rol speel jij in dit geheel?
 
De rechten van het produkt liggen bij een netwerkbedrijf.

Ik ben een gewone distributeur net zoals anderen Mijn eigen insteek is anders dan de meesten die ingeschreven zijn, omdat ik onderdeel ben van een farmaceutische club en redelijk goeie contacten heb binnen de gezondheidszorg.

Daarnaast sluit het aan bij onze bedrijfsinsteek omdat wij bloedtesten doen op het gebied van oxidatieve stress, met name bij sporters. We zijn dit produkt op het spoor gekomen omdat dit bedrijf de beste anti-xidant op de markt heeft en dat was een een hele mooie aanvulling op ons assortiment.

Er is geen ander arginineprodukt met de claims en de goedkeuringen en dat vinden wij noodzakelijk. Beroepsdeformatie denk ik hahah
 
De rechten van het produkt liggen bij een netwerkbedrijf.

Ik ben een gewone distributeur net zoals anderen Mijn eigen insteek is anders dan de meesten die ingeschreven zijn, omdat ik onderdeel ben van een farmaceutische club en redelijk goeie contacten heb binnen de gezondheidszorg.

Daarnaast sluit het aan bij onze bedrijfsinsteek omdat wij bloedtesten doen op het gebied van oxidatieve stress, met name bij sporters. We zijn dit produkt op het spoor gekomen omdat dit bedrijf de beste anti-xidant op de markt heeft en dat was een een hele mooie aanvulling op ons assortiment.

Er is geen ander arginineprodukt met de claims en de goedkeuringen en dat vinden wij noodzakelijk. Beroepsdeformatie denk ik hahah


ik snap het nog niet helemaal?

voor welk bedrijf werk je? een supplementenbedrijf zoals bv muscletech of BSN?

of werk je bij een farmaceutisch bedrijf?


wat is dan precies je funktie?

en wat is jou voordeel aan het in de busines brengen van dit product?
kun je er aan verdienen of helemaal nietof ben je van een bedrijf die dat voor medische doeleinden wil gebruiken?
 
Het is een netwerkbedrijf als Herbalife

Tuurlijk verdien ik eraan als jij klant wordt bij mij, maar je kunt ook eenvoudig zelf distributeur worden.

Onze dagelijkse werkzaamheden sluiten perfect aan op dit produktscala, omdat we een bedrijf hebben dat gericht is op een gezondheidsbevorderende leefsT. We leren mensen dus met name wat er nog in hun voeding zit en wat het belang van bijvoeding met de juiste supplementen is. Er is gewoonweg teveel rommel op de markt en de mensen hebben die begeleiding nodig

Preventieve gezondheid dus......
 
aha vandaar

hoe heet dat van jou dan?
 
L-arginine is één van meest baanbrekende producten ooit ontdekt
Wetenschappers noemen dit het ‘Wondermolecuul’
ProArgi-9 is de enige bewezen veilige vorm van L-arginine
250,000 keer getest, zonder bijwerkingen
In 2003 wereldwijd gepatenteerd (patentwaarde > 100 miljoen dollar)
Wordt ondersteund door duizenden klinische studies

Stimuleert de afbraak van lichaamsvet
Vertraagt het verouderingsproces. Stimuleert de productie van anti-aging mechanismen
Stimuleert het energieniveau
Vergroot coïtusuele prestaties, natuurlijke Viagra (bij zowel man als vrouw)
Vergroot het uithoudingsvermogen en zorgt voor sneller lichaamsherstel
Helpt bij het behoud van een gezond cholesterolgehalte
Helpt bij het behoud van een gezonde bloedsuikerspiegel
Veel beter dan L-arginine alleen (100% veilig, géén bijwerkingen)
Verlaagt stressniveau’s
Beschermt uw lichaam door regulering van gezonde hormoonlevels
Is een anti-oxidant
Vergroot de spiermassa
Stimuleert spiergroei en spierontwikkeling
Stimuleert doorbloeding (bijv bij etalagebenen)
Helpt bij de aanmaak van stikstofmono oxide (belangrijke bio signaalstof in het lichaam)

Géén enkel product in de wereld heeft deze officiële claims!


Zo heren dames ook, dit zou genoeg moeten zijn en zo niet....pech hebben ;-)
 
dat van mij ?

Wij hebben geen eigen produkten maar werken wel met testen :

OxiScore Test o.a. en uiteraard onze bloedmeetapparatuur voor ziekenhuizen en artspraktijken
 
Wondermiddelen bestaan niet. En mocht het wel allemaal positieve effecten hebben dan zal het ook wel negatieve effecten meedragen. Misschien niet op korte termijn, maar op lange termijn weet niemand wat het doet.

Zal het wel in de gaten houden.
 
Ben er tevreden over, en dat kan/ga ik niet uitleggen met allerlei wetenschappelijke studies.

Zoals ik wel vaker zeg; You can't argue with results.
 
L-arginine is één van meest baanbrekende producten ooit ontdekt
Wetenschappers noemen dit het ‘Wondermolecuul’
ProArgi-9 is de enige bewezen veilige vorm van L-arginine
250,000 keer getest, zonder bijwerkingen
In 2003 wereldwijd gepatenteerd (patentwaarde > 100 miljoen dollar)
Wordt ondersteund door duizenden klinische studies

Stimuleert de afbraak van lichaamsvet
Vertraagt het verouderingsproces. Stimuleert de productie van anti-aging mechanismen
Stimuleert het energieniveau
Vergroot coïtusuele prestaties, natuurlijke Viagra (bij zowel man als vrouw)
Vergroot het uithoudingsvermogen en zorgt voor sneller lichaamsherstel
Helpt bij het behoud van een gezond cholesterolgehalte
Helpt bij het behoud van een gezonde bloedsuikerspiegel
Veel beter dan L-arginine alleen (100% veilig, géén bijwerkingen)
Verlaagt stressniveau’s
Beschermt uw lichaam door regulering van gezonde hormoonlevels
Is een anti-oxidant
Vergroot de spiermassa
Stimuleert spiergroei en spierontwikkeling
Stimuleert doorbloeding (bijv bij etalagebenen)
Helpt bij de aanmaak van stikstofmono oxide (belangrijke bio signaalstof in het lichaam)

Géén enkel product in de wereld heeft deze officiële claims!


Zo heren dames ook, dit zou genoeg moeten zijn en zo niet....pech hebben ;-)

Jij geeft ProArgi-9 bijna dezelfde werking als HGH...
 
Back
Naar boven