Fitness Seller

de waarheid over mij

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

2006

Novice
Lid geworden
6 apr 2012
Berichten
26
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
110kg
Vetpercentage
> 50%
Voordat ik begin wou ik graag mijn excuses aanbieden aan iedereen die ik ook heb beledigd op dit forum: het spijt me, het is nooit mijn bedoeling geweest iemand te kwetsen.
Het begon allemaal toen ik 14 jaar oud was ergens in april 2006 en via google op dbb terecht kwam. Ik las een artikel van Big-T over bodybuilding en was hier al lange tijd geïnteresseerd in. A.C. Slater is eigenlijk degene geweest die mijn inspireerde om op mijn 11e met gewichtjes te beginnen. Ik las dus dat artikel van Big-T en raakte wat in paniek omdat ik toentertijd ruzie had met een vriend van een meisje waar ik eigenlijk op verliefd was. Die vriend van haar noemde zichzelf Big-T, zijn echte naam was T. en op zijn partypeeps2000 had hij allemaal intimiderende foto’s van zichzelf staan. Ik schrok dus toen ik het artikel las want ik dacht aan die T. waar ik ruzie mee had en dacht dat hij ook bodybuilder was. Nadat ik me had aangemeld kwam ik erachter dat het hier om een Big-T ging uit Belgique.

Ik denk dat mijn eerste account op dbb Buckweat was omdat dit toentertijd mijn bijnaan was. Ik heb in die tijden echt heel veel geleerd over trainen en eten en heb hier veel aan gehad. Vooral aan de artikels van Big-T, bedankt hiervoor. Maar ik merkte al snel dat ik het ook leuk vond op 14 jarige leeftijd om te sarren op het forum in allerlei en het gare hanenhok. Dat sarren van mij zoals nare opmerkingen op andermans foto’s en in topics wordt tegenwoordig trollen genoemd maar in 2006 bestond die term nog niet. Maar het ging niet zover volgens mij dat ik geband werd. De reden voor mijn volgende account was omdat ik het wachtwoord vergeten was. Ik heb geen idee hoeveel accounts ik op dbb heb gehad, maar ik denk wel dat ik in de top 10 hoor. En dan heb ik het dus niet over accounts die puur gericht zijn op trollen en na een uur geband wordt zoals boze gebande forumleden zoals Sniper-X die af en toe terugkeren en vieze plaatjes laten zien uit verveling.
Nu ik het over Sniper-X heb, ik herinner me een tijd vóór hem in het tienergedeelte waar MichaelSchmink en Danny nog wat hetzelfde gerdrag toonde als Sniper en pispaaltje waren van de ‘grote jongens’. Ik herinner me ook nog die jongen met superboo van dragonballz als avatar en altijd tips gaf waarop hij veel kritiek kreeg terwijl hij gewoon goed bezig was en graag personal trainer wou worden. Ik vraag me af hoe het nu met hem is. In die tijd poste ik volgens mij onder de account MichelBF, dit was rond 2007.
Het leek dan wel op trollen met al die accounts van mij maar ik heb ook zeker mensen geholpen en was ook serieus bezig met posten op dbb. Ik had altijd veel te zeggen en dat kwam misschien wat ongeloofwaardig over tot op de laatste dag dat ik op dbb postte alleen is dit niet helemaal waar. Op mijn 15e is er namelijk PDD-NOS bij mij geconstateerd, een lichte vorm van autisme dus. Ik ben dus in het echt net zoals ik op het forum deed en alles wat ik vertelde was de waarheid alleen wat meer geromantiseerd door mijn fantasie. Door mijn sociale gestoordheid heb ik op dit moment nog steeds geen vrienden en ben ik de hele dag thuis op school na en kijk ik tv en zit ik achter op de computer en train ik nog steeds af en toe. Iets waar ook velen mij nooit over geloofde waren mijn stats, van mijn 15e tot 17e deed ik wel serieus aan bodybuilding en na jaren niks doen train ik nu weer thuis maar echt massief ben ik er nog niet van geworden. Ik ben namelijk al groot van mezelf, tegen de 2 meter en 100 kilo plus wel met een hoog vetpercentage maar ook kracht en wat massa ja. Mijn stats zijn dus nooit leugens geweest.
Maar waar was ik, door al dat gepraat van mij en dan met name in de zomer van 2008 toen ik onder de account Jordaan (mijn woonplaats) postte en de hele nacht zat te klieren offtopic met Klusmier kreeg ik hier veel kritiek op. Ik had een soort van bonje met GhostRider die mij erg zat uit te dagen en hier is zelfs een topic over gemaakt:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/jordaan-nieuwe-ciko-171720/. Uiteindelijk ben ik geband omdat ik de hele nacht zat te spammen met Klusmier in allerlei. Ik weet ook nog dat ik TerrorHennep toen mijn maatje was op dbb en me wou uitnemen naar de hoeren.
Dit was ook de tijd dat forumlid Lauw een einde aan zijn leven maakte. Ik was toen al een tijd op dbb en dit raakte mij en zelfs nu krijg ik trainen in mijn ogen ervan. Dit komt omdat ik geen sociaal leven heb en dbb echt een onderdeel van mijn leven werd en nog steeds is. Ik weet dat ik vaak accounts aanmaak om de gekkerd uit te hangen maar ik beloof vanaf nu dat ik dit alleen zal doen in het Gare Hanenhok en in allerlei geen irritante topics meer aanmaak. Deze irritante topics maakte ik vooral aan onder de naam Hete Laptop rond 2009 en 2010. Voor de duidelijkheid: dit waren geen nepdronken topics, ik zat in deze tijd veel thuis en bleef nachten wakker met drank en dan ging ik graag op chats en forums. Door mijn irritante gedrag en drank ben ik echt al tig keer hier geband en alle andere forums en chats in Nederland.
Maar nu we het toch over school hebben, daar gaat het wel goed mee: ik heb mavo, havo gedaan en beiden gehaald op speciaal voortgezet onderwijs en ben nu bezig met een Hbo studie en wil na mijn propedeuse naar de universiteit. Maar of ik echt baangarantie heb met met mijn stoornis dat weet ik niet en ik woon ook nog thuis.
Mijn laatste account waar ik langere tijd mee op dbb wilde blijven was Koreaan alleen jammer genoeg hadden de mods al door dat ik hier geen nieuweling was. Ik was geen troll! Dit is mijn persoonlijkheid en deze vorm hiervan zal ik vanaf nu alleen nog uitten in de secties die bedoeld zijn voor onzin en gein. Ook al krijg ik nu een ban, ik zal nog steeds dagelijks en dat doe ik al sinds 14 jaar, 2006 en nu 20 jaar in 2012 dagelijks meelezen en kijken op dbb. Vooral het allerlei gedeelte bekijk ik nog steeds dagelijks om de seconde. Ik zie mensen komen en gaan, erg jammer dat veel bekenden weg zijn. Je ziet nu een soort garde in dbb allerlei van mensen die vanaf 2010, 2011 lid zijn geworden en daar een beetje de dienst uitmaken. Dit is vooral een harde generatie en ik verwacht dus ook kritiek op deze post. Ik ken ze nog niet maar wil jullie als new generation wel leren kennen. Tot slot wil ik ook nog mijn (late) condoleance uiten naar SpadeVI. Ik weet nog wel een aantal jaren terug dat er sommigen waren die hem niet helemaal serieus namen met zijn ziekte maar hij is nu daadwerkelijk overleden…Net zoals die ‘bb legende Zyz’, maar dat is meer van na mijn tijd.
Mensen komen en gaan en het is maar een forum zul je denken maar voor mij is dit een stukje thuis en dan heb ik het vooral over het allerlei gedeelte. Nu kun je denken van: en nu? Wat wil je bereiken? Ik vond dat dit eruit moest omdat het me dwars zat en ook om voor het eerst eens volledig eerlijk te zijn over mezelf als persoon en dbb lid. Er is nog veel meer te vertellen maar ik laat het hierbij en hoop hier tot het einde te kunnen blijven. Bewust of onbewust.

 
Okay :thumb:
 
23r47wh.gif
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik vraag dus eigenlijk om een laatste kans aan de moderators.
 
skinnie zegt: vergeef hem zijn zonden!:)
 
Gast als je leven uit DBB bestaan is er echt iets fouts. Ook al heb je die ziekte.

Meld je aan bij een vereniging of iets dergelijks en maak zo contact met real life mensen.

Ik begrijp je wel. Maar maak wat van je leven:D
 
heb je geen cliffs?

De TS is al erg lang lid op DBB.
Heeft al veel accounts gehad die zijn geband.
Hij heeft sociale problemen.
DBB is zijn leven
Hij kijkt elke seconden van de dag in de allerlei sectie
Hij verteld wat over de geschiedenis van DBB
Hij hoopt wat te leren van de nieuwe generatie op DBB
Hij is weer begonnen met trainen
Hij hoopt niet geband te worden nu:D
 
Fhk zyzz, respect voor Kris ( RIP ) enja welcome back?:)
 
De TS is al erg lang lid op DBB.
Heeft al veel accounts gehad die zijn geband.
Hij heeft sociale problemen.
DBB is zijn leven
Hij kijkt elke seconden van de dag in de allerlei sectie
Hij verteld wat over de geschiedenis van DBB
Hij hoopt wat te leren van de nieuwe generatie op DBB
Hij is weer begonnen met trainen
Hij hoopt niet geband te worden nu:D

haha dankje, want was een niet te lezen verhaal.
 
hihi, hete laptop, herinner mij je vage dronk lappen posts nog, alleen geloof ik nog steeds niet dat je echt dronken was.
 
Pfff Ciko was toch ook zo'n fake account van die kneus patmuscle?

OT: Did read lol.
 
En nu kan/ga je wel "normaal" doen?
 
Pfff Ciko was toch ook zo'n fake account van die kneus patmuscle?

OT: Did read lol.

Patmucle was het kloontje van Ciko.

Empathisch vermogen ligt overigens weer hoog in dit topic.
 
In een notendop? Iemand?
 
Gast heb jij geen leven buiten dit forum. Ga vanavond naar de kroeg en zoek echte vrienden.
 
Patmucle was het kloontje van Ciko.

Empathisch vermogen ligt overigens weer hoog in dit topic.

heb ook weleens een ban gehad, ik heb de mods een beetje bestookt met excuus mailtjes..
DBB is aardig verslavend:o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven