Fitness Seller

De weg naar een taille

Bezoekers in dit topic

Basics vnl compounds en 3x/wk is niks mis mee...er is ook meer in het leven dan alleen sporten.. :)
 
Ging lekker vanmorgen; tot de laatste rep deadlift. Door mijn rug gegaan en de rest maar even gelaten voor wat het was.. kan nog gewoon lopen, maar doet wel veel zeer. Eigen schuld, volgende keer weer even mee laten kijken voor mijn houding en íets meer rust tussen de oefeningen 😬

Squat
10 x 20
2 x 5 x 40
3 x 5 x 50

Bor
10 x 30
3 x 5 x 35
2 x 5 x 40

Deadlift
5 x 75
 
das nie niks...goed herstel iig :(
 
Na een weekje niets gedaan te hebben, vandaag weer begonnen. Rug nog wel gevoelig, maar was goed te doen. Wel extreem strikt op de 60 minuten nu, dus met kletsen erbij weinig tijd over :laugh:

Bench
10 x20
1 x 5 x 40
4 x 5 x 42,5

OHP
5 x 27,5

Dips (bankje)
3 x 10

Ss decline crunch
3 x 10
 
jij hebt een brede rug die kan veel hebben :pressing:
 
Net even kort getraind op de filmset van Contagion. Ik gebruik voorlopig het squatrek voor de lifts, de rest doe ik thuis.

Bench
5 x 5 x 42,5
Laatste setje was pittig, maar eindelijk gelukt! Even terug naar 5 x 5 is een goed idee geweest (en dan per training, per set opbouwen)

Squat
5 x 40
4 x 5 x 50
Ging goed met mijn rug: even kijken hoe het morgen voelt. Hier (na 5 x 5 x 50) met 5 kg omhoog.

Fijn weekend iedereen :)
 
Blij dat de rug hersteld is.
Rustig aan uiteraard, soms lijkt het of je volledig erdoor bent maar dat lijkt alleen zo.
 
Mijn 'kooi' was wat groter gemaakt, dus kon nu ook wat assist oefeningen doen. Coach die er nu was ook niet zo paniekerig, dus wel ontspannen kunnen trainen :)
Rug geen last van gehad na zaterdag, dus denk dat het weer goed zit.

Bench
4 x 5 x 42,5
1 x 5 x 45 (laatste 2 reps echt met moeite..)

Squat
5 x 50

Bor
5 x 30 (deze ook maar rustig opbouwen)

Calf raise (step, one leg)
3 x 2 x 10 x bw

Ss Bb bicep curl
3 x 8 x 20

Leg push out
3 x 10

Ss Tricep db overhead extension
3 x 10 x 8
 
Heb ik iets gemist?
Nou, de kleine gym waar ik train heeft met afzettape een soort 'kooien' gemaakt waarbinnen je moet blijven tijdens het trainen, de coaches/begeleiding allemaal mondkapjes en/of plastic kappen op, sommigen durven niet meer te spotten en vorige training durfden er een paar niet met dumbells te trainen omdat ze bang waren voor besmetting en/of de dood.
Voelde dus aan als de filmset ;)
 
Nou, de kleine gym waar ik train heeft met afzettape een soort 'kooien' gemaakt waarbinnen je moet blijven tijdens het trainen, de coaches/begeleiding allemaal mondkapjes en/of plastic kappen op, sommigen durven niet meer te spotten en vorige training durfden er een paar niet met dumbells te trainen omdat ze bang waren voor besmetting en/of de dood.
Voelde dus aan als de filmset ;)
Nouja, heb je in ieder geval nog wat spannends te doen. Hier doet iedereen net of er niets aandeel hand is. Ze maken wel de spulletjes schoon.
 
In regenpak naar de gym, maar gaan zullen we!

Bench
10 x 20
5 x 30
2 x 40
2 x 42,5
1 x 45
1 x 47,5
1 x 50
1 x 55 pr :cheer: deed wel 5 seconden over de lockout :roflol:
2 x 10 x 30 tempo

OHP
5 x 20
4 x 5 x 27,5
1 x 5 x 30

Ss abs
leg pushouts 5 x 10
schaar 5 x 15
 
In regenpak naar de gym, maar gaan zullen we!

Bench
10 x 20
5 x 30
2 x 40
2 x 42,5
1 x 45
1 x 47,5
1 x 50
1 x 55 pr :cheer: deed wel 5 seconden over de lockout :roflol:
2 x 10 x 30 tempo

OHP
5 x 20
4 x 5 x 27,5
1 x 5 x 30

Ss abs
leg pushouts 5 x 10
schaar 5 x 15
Gefeli met je pr:)
 
Back
Naar boven