XXL Nutrition

de weg van de duivel

Bezoekers in dit topic

Ja zal best maar ik heb hem de afgelopen 2mnden niet meer zien squaten dan 280 geared en dl al helemaal niet...
 
Juist, alleen op bench richten is wel leuk, toch zal je zwaar moeten rowen, squatten en deadliften.

Dus binnenkort: 300-250-300

En 8x160 bor! binnenkort dus!

En als je dus de 270 bench hebt. 350-270-325(aangezien je in dl wat minder sterk was)
 
Van die bors en rows verwacht ik wel heel wat meer ja.
Je drukt op bench dik het dubbele van wat ik druk, maar je bor is amper 10kg en je cable row 20kg hoger, en shrugs schelen ook niet zoveel, dat is helemaal niet in verhouding.

Dus; BOR 160 kg, cable row ook (als dat ding zo zwaar kan), shrugs wil ik je toch wel met 240-260kg zien doen, want 180 dat kan ik ook.
 
hahaha ja jullie kunnen zoveel zeggen!
maar denk maar op de nk aan teniminste 350 SQ en 300 DL


EQ en klusmier..

TNX for the reply
artikel print ik morgen op me werk ff uit en ga op mijn gemakje lezen!

Powerblade..geef me 2 maanden help me maar herinneren aub

BTW chewie omdat ik jou graag een keertje anaal wil vernederen betekend niet meteen dat ik homo ben hoor...
 
Latseflats

Champ zei:
als ik het gewicht langs mijn hoofd laat zakken kan ik zwaarder, maar door hem schuin over mijn borst te laten zakken wordt hij een stuk zwaarder!
Probeer deze triceps oefening eens: [Link niet meer beschikbaar]
Maar dan moet je wel beloven dat je er nooit achter komt dat het een Westside oefening is :P


ander shirt dat overal strak zit kan wat knellen ja.. maar dat doet alleen pijn aan je huid. oppervlakkige pijn. Spierpijn ligt dieper zowel lichamelijk dieper als geestelijk dieper omdat je weet dat je een mietje bent.
Ik hoor je nooit over pijn in je shirt. Maar ja, als je gaat roepen: "Mijn Rage X doet zo'n pijn!" Dan ben je inderdaad een mietje...

Champ zei:
training 01-10-2005

Voor de mannen die mij 2x per week rug wilde laten doen!
Daar hoor ik ook bij :rolleyes:

Bend over row
10x50
8x90
8x90
8x110
BOR's zijn de belangrijkste oefening voor je rug.

matthieu zei:
Juist, alleen op bench richten is wel leuk, toch zal je zwaar moeten rowen, squatten en deadliften.

En 8x160 bor! binnenkort dus!
En 8x160 kg is een korte termijn doelstelling! Voor de wedstrijd minimaal 8x200 kg!

Latpull voor
8x90
8x100
8x100

Cable row
8x90
8x100
8x110 straps
8x120 straps


en shrugs moest ik ook nog maar eens doen voor de traps

10x100
10x150
8x180
8x180

van de week maar eens die 200 doen..
Powerblade zei:
Van die bors en rows verwacht ik wel heel wat meer ja.
Je drukt op bench dik het dubbele van wat ik druk, maar je bor is amper 10kg en je cable row 20kg hoger, en shrugs schelen ook niet zoveel, dat is helemaal niet in verhouding.
Ja, je rug loopt zwaar achter. Die verhoudingen kloppen niet, dus daar moet flink aan gewerkt worden.

Dus; BOR 160 kg, cable row ook (als dat ding zo zwaar kan), shrugs wil ik je toch wel met 240-260kg zien doen, want 180 dat kan ik ook.
Een oud mannetje van 40 jaar die 10 maanden traint is net zo sterk als jou Champ, dat wordt dus keihard werken anders vraag ik aan Big_T of hij je profiel veranderd tot:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Champ zei:
waardoor moet ik die eigenlijk doen van MM???? iemand? :p
IKKE IKKE! Ik weet het meester, mag ik het zeggen? Ik denk dat het zeer nuttig is voor schouderblad contractie en ellebogen naar binnen banken dat je je kracht in je schouders hebt. Verder ligt de bar beter bij squatten als je dikke traps hebt. Is dat goed meester? Krijg ik nu mijn appel terug?

Champ zei:
wat wil je zien.. Bij borst luister ik alleen naar Joopie
:kiss::heart:
maar de rest van mijn training mogen mensen getallen aanvragen. net als op de radio..

wel realistisch blijven
Dan krijg je wel allemaal gekke aanvragen :P

Chewie zei:
300kg raw :P
en dl zelfde :D
Xtreme_BODY zei:
Chewie zei:
300kg raw :P
en dl zelfde :D
Het moet wel een uitaging voor Jelle zijn he... Verwacht minimaal 350kg op de squat en deadlift ;)
Told ya :cool:

matthieu zei:
Ja in principe moet je bor een eind je bench kunnen evenaren !
Inderdaad.


Champ zei:
Beschrijf het verschil... aub..

ik ga staan pak de barbell in mijn handen met straps en doe de shrug waarbij ik boven 0,5sec. vast houd..
eq_909 zei:
Als je je goed voelt bij Power Shrugs zijn ze Joopie approved.


Cheta zei:
Squat en deadlift je nog wel eens ?
Chewie zei:
Ja zal best maar ik heb hem de afgelopen 2mnden niet meer zien squaten dan 280 geared en dl al helemaal niet...
Van rukken word je niet alleen doof, ook blind:
Champ zei:







 
Oke mijn commentaar mag natuurlijk ook niet ontbreken he :).

Omdat je losse rugoefeningen al zo zwak zijn (zwak tot in verhouding met) zou ik de cable row er met een rot gang uitgooien en daar dumbbellrow van maken indien je zware dumbbells hebt natuurlijk, anders een paar stangen kopen waarmee je zelf dumbbell kan maken. Die kosten geen reet.

Verwacht niet dat je bench drastisch omhoog gaat als je rug niet ook optimaal is. Ga ook wat vaker deadliften, ook dit versterkt je bovenrug.


:thumbs:
 
Joopie zei:
Probeer deze triceps oefening eens: [Link niet meer beschikbaar]
Maar dan moet je wel beloven dat je er nooit achter komt dat het een Westside oefening is :P
Tsss die doe ik dus met 1 arm.. maar met 2 moet je wel hele dunne dumbbells hebben.. van die faggy dumbbells.. en dan krijg ik weer te horen dat het te licht is

Joopie zei:
Ik hoor je nooit over pijn in je shirt. Maar ja, als je gaat roepen: "Mijn Rage X doet zo'n pijn!" Dan ben je inderdaad een mietje...
Bij de EHPD ofzo iets.. knelt hij overal en dan kan het gevoelig zijn.. mijn Rage X is heerlijk:meal:

joopie zei:
Als je je goed voelt bij Power Shrugs zijn ze Joopie approved.
plak je er dan ook een zegel op.. :D
 
eduardjanssen zei:
Oke mijn commentaar mag natuurlijk ook niet ontbreken he :).

Omdat je losse rugoefeningen al zo zwak zijn (zwak tot in verhouding met) zou ik de cable row er met een rot gang uitgooien en daar dumbbellrow van maken indien je zware dumbbells hebt natuurlijk, anders een paar stangen kopen waarmee je zelf dumbbell kan maken. Die kosten geen reet.

Verwacht niet dat je bench drastisch omhoog gaat als je rug niet ook optimaal is. Ga ook wat vaker deadliften, ook dit versterkt je bovenrug.


:thumbs:

Teveel deadliften krijg ik last van mijn zogenaamde beginnende hernia!
Serieus
 
Ok dat is wel jammer dan. Ga je ook tot failure? Ik zou dat niet doen en het werkvolume langzaam opbouwen.
 
tot failure train ik nooit.... is tegen mijn princiepes
maar ja met borst moet het soms.. maar dat komt omdat dat buiten mijn princiepes valt
 
BTW ik kan wel weer wat nieuwe berichten gebruiken in mijn gastenboek van mijn site :p
 
Champ zei:
tot failure train ik nooit.... is tegen mijn princiepes
maar ja met borst moet het soms.. maar dat komt omdat dat buiten mijn princiepes valt


Dan zou ik wel het werkvolume proberen te verhogen. Iets was ik ook moet doen....maar er steeds maar niet van komt :(.
 
Champ zei:
Tsss die doe ik dus met 1 arm.. maar met 2 moet je wel hele dunne dumbbells hebben.. van die faggy dumbbells.. en dan krijg ik weer te horen dat het te licht is
Waarom zou dat niet met zwaardere DB's kunnen?
 
Joopie zei:
Een oud mannetje van 40 jaar die 10 maanden traint is net zo sterk als jou Champ, dat wordt dus keihard werken anders vraag ik aan Big_T of hij je profiel veranderd tot:


:D :D :D


Ja, was het maar zo, maar mijn sterkste spiergroep is zijn zwakste.
 
Bij die tate press kan je ook gewoon zware dumbbells gebruiken.... als je m goed doet.
 
matthieu zei:
Bij die tate press kan je ook gewoon zware dumbbells gebruiken.... als je m goed doet.


tuurlijk........in iedere hand een 55 kilo dumbbelltje :D :eek:
 
Kan toch, ik doe ze met 26, en die van 40 zijn amper groter bij ons.. Hoe kom je ineens bij 55 eigenlijk?
 
de doorsnede van onze dumbbell zijn iets van 25-30cm.. dus kan is de hoek van mijn boven arm tpv van mijn borst niet loodrecht
 
Back
Naar boven