XXL Nutrition

de weg van de duivel

Bezoekers in dit topic

valt nog wel mee imo... als het redelijk strict is.... dr zijn niet zoveel mensen die meer curlen dan dat... cheat style zou ie dan pakweg een setje met 70kg kunnen.. toch niet zo gek?
 
Het facineerd mij hoe zwak je schouders op het moment zijn in verhouding tot en hoe je dat gaat omhoog brengen.
 
Adema zei:
Military press 6x90kg met een 3x200kg raw bench?
EZ curls met 50kg?
Met name bij de biceps is de verhouding ver zoek imo.

wat had je dan willen zien??
 
Champ zei:
wat had je dan willen zien??

tussen de 80 en de 100.

Ik warm zo'n beetje op met 50kg en bouw op tot 4-5x 80kg. Jij moet veel meer kunnen.
 
hmmm ik zou wel eens een filmpje willen zien hoe die wordt uitgevoerd en een weegschaaltje meenemen om de grammen te meten..
Valt mij namelijk op dat heel veel gasten zeggen zwaar te tillen.. gasten die met mij komen trainen en zeggen 210 te hebben gedrukt en vervolgens 4 maanden aankloten met niet eens 160 een setje van 3..
en zo zijn er vele bij mij geweest..
of dikke gewichten tillen en dan corrigeer je ze op de uitvoering en ineens zitten ze op de helft van het gewicht..
zeg niet dat jij zo bent.. zeg alleen dat ik het graag een keertje wil zien.
 
Champ zei:
hmmm ik zou wel eens een filmpje willen zien hoe die wordt uitgevoerd en een weegschaaltje meenemen om de grammen te meten..
Valt mij namelijk op dat heel veel gasten zeggen zwaar te tillen.. gasten die met mij komen trainen en zeggen 210 te hebben gedrukt en vervolgens 4 maanden aankloten met niet eens 160 een setje van 3..
en zo zijn er vele bij mij geweest..
of dikke gewichten tillen en dan corrigeer je ze op de uitvoering en ineens zitten ze op de helft van het gewicht..
zeg niet dat jij zo bent.. zeg alleen dat ik het graag een keertje wil zien.

t/m 60-65 ga ik strikt en daarboven cheat ik natuurlijk wel (niet overdreven zwaaien). Maakt niet uit of je het gelooft of niet, als ik het zelf maar geloof (waarom zou ik anders die dingen in mijn log zetten, om mezelf voor de gek te houden?).
 
Champ zei:
hmmm ik zou wel eens een filmpje willen zien hoe die wordt uitgevoerd en een weegschaaltje meenemen om de grammen te meten..
Valt mij namelijk op dat heel veel gasten zeggen zwaar te tillen.. gasten die met mij komen trainen en zeggen 210 te hebben gedrukt en vervolgens 4 maanden aankloten met niet eens 160 een setje van 3..
en zo zijn er vele bij mij geweest..
of dikke gewichten tillen en dan corrigeer je ze op de uitvoering en ineens zitten ze op de helft van het gewicht..
zeg niet dat jij zo bent.. zeg alleen dat ik het graag een keertje wil zien.


en ondanks dat vind ik dat je wel wat zwaarder mag tillen !

mijn MP is 4*70
mijn EZ curl is 6~8*35, met 45 geloof ik 3*;)
side raise heb ik gisteren nog gedaan met 14 kilo dumbbells, NA anderhalf uur trainen !!!:eek:


foei Champ !
 
eddie.. goeie manier van brengen! is positief
EduardJanssen zei:
Het facineerd mij hoe zwak je schouders op het moment zijn in verhouding tot en hoe je dat gaat omhoog brengen.

Klusmier Kale
Ik ga eraan werken.. deze week 50 volgende 60 help me maar herinneren!
En schouders? wat wordt daar van verwacht bij welke oefening.

weet je wat het is oefeningen die ik niet leuk vind geef ik snel op.. ff moe dan stop ik maar.
gister deed ik de reps synchroon aan mijn maatje. waardoor ik dus elke herhaling die hij deed ook moest doen. En hij doet tenminste wel wat van hem verwacht wordt. anders had ik niet eens 10 reps gedaan bij die dumbbells.

BTW Joopie. ik train niet meer met Zefania.. hij gaat verhuizen
ik train nu met mike.. dat is dat kleine ventje van 60kg dat je op de filmpjes mij klappen ziet geven. LOL
 
Champ zei:
eddie.. goeie manier van brengen! is positief
Klusmier Kale
Ik ga eraan werken.. deze week 50 volgende 60 help me maar herinneren!

:thumbup:

opbouwen naar min. 70. Moet je kunnen halen.

10x50
8x60
6x70!
 
klusmier zei:
en ondanks dat vind ik dat je wel wat zwaarder mag tillen !

mijn MP is 4*70
mijn EZ curl is 6~8*35, met 45 geloof ik 3*;)
side raise heb ik gisteren nog gedaan met 14 kilo dumbbells, NA anderhalf uur trainen !!!:eek:


foei Champ !


ik MP 70 kg 2x... en bench 105 kg 1x met moeite... :P
 
:D LOL ik doe dit en ik doe dat....Waar het om gaat is dat bij champ de zooi uit verhouding ligt en dat hij dat in een kort tijdsbestek recht gaat trekken. En wat nog mooier daaraan is is dat hij daardoor ook weer zijn bench omhoog helpt. Facinerend he?
 
eduardjanssen zei:
:D LOL ik doe dit en ik doe dat....Waar het om gaat is dat bij champ de zooi uit verhouding ligt en dat hij dat in een kort tijdsbestek recht gaat trekken. En wat nog mooier daaraan is is dat hij daardoor ook weer zijn bench omhoog helpt. Facinerend he?

tuurlijk is t fascinerend !

alleen mijn bedoeling achter mijn opmerking is dat hij leert om door te gaan wanneer t moeilijk word ( als hij geen zin heeft enz.), en dat kleine mannekes zoals Frenkpie en ik dit schijnbaar wel doen.

op momenten dat IK er geen zin in heb word ik kwaad en die agressie geeft me voldoende kracht voor een slopende krachttraining van anderhalf uur !

opbouwende kritiek heet dit epistel.............;)
 
Wat extra overhead kracht zal idd carryover hebben naar zijn bp, ga ik vanuit!
 
Zoals velen, deel ik de mening dat je biceps/schouders qua kracht uit de pas lopen, zelfs ik, die toch heel wat minder op de grote 3 pakt, doe zittend MP 3x80kg, daar valt niet veel aan te cheaten.
Dus wees een kerel en train die dingen, en geef niet op omdat je het niet leuk vindt.
 
hmmm... ik woon in den helder.. (noord holland) wie van de mannen die allemaal sterker is dan ik. (in die onderdelen) woont het dichstbij??
 
Champ zei:
hmmm... ik woon in den helder.. (noord holland) wie van de mannen die allemaal sterker is dan ik. (in die onderdelen) woont het dichstbij??

Ik lekker niet:p
Want ik woon helemaal in de andere uithoek van Nederland.
 
Back
Naar boven