Fitness Seller

de weg van de duivel

Bezoekers in dit topic

training dinsdag 27-09

Latpull
10x80

SQ
5x50
4x90
3x120
3x150
3x190
3x210
3x220

voelde mijn "hernia" ging wel makkelijk.. ooh volgende keer zal ik het filmen en laten zien dat ik dieper ga dan wie dan ook!

Legpress
5x350
5x500

Zagen
3x10x50

Verticle row
3x7x140

Latpull voor
2x7x100kg

Crunches
2x15
 
rustige training maar is bewust omdat ik gewoon maximaal ga voor banken! en me lichaam verder niet te veel wil belasten
 
Champ zei:
als de wereld vergaat ik kan de wereld redden door te bankdrukken, dan kan ik niet zeggen : "wacht ff, moet mijn shirtje zoeken"



:roflol: :roflol:
 
Ja ik heb een filmpje hier nog op mn pc, daar squat je 3x300kg, en ook onder paralel!

heel wat anders dan die squat van markus ruhl
 
heb je mijn filmpje op je pc? :thumbs: cool

heb je dat filmpje van markus Ruhl ook op je pc?
kan je die posten??
 
Hoevaak doe je je rugtraining per week? Als je alleen dit doet is het imo te weinig in verhouding met je bench-setjes.
 
TNX voor het filmpje.. wel brute benen die faggy!

Rug heb ik nu ruim 6 mnd niet echt getrained.. raakte zo snel verzuurd en werd moe
rug was veel sterker!!
Daarom moet ik hem nu standaard weer 1x per week pakken...
bendover row maakte ik wel lekkere setjes met 140kg.. maar dan wel correcte techniek.. dus weer langzaam opbouwen
 
Ik zou dan wel meer setjes doen, minimaal zoveel als dat je doet bij bankdrukken om niet uit verhouding te gaan.

Ik zou vooral gaan voor rows, dit is een completere oefening dan pulldowns en pull-ups. Je moet ze niet verbannen maar laat ze ook niet je training overheersen.
 
Champ zei:
Niet mee eens.. kracht moet je ten alle tijden hebben en niet alleen in een shirt! als de wereld vergaat ik kan de wereld redden door te bankdrukken, dan kan ik niet zeggen : "wacht ff, moet mijn shirtje zoeken"
ik wil het NR RAW drukken (ooit)
Iedereen weet dat als de wereld vergaat, dat je dan Board Presses moet doen en geen RAW Benchpress!


Bovendien weet ook iedereen dat je RAW het meeste drukt met elleboigen naar binnen. En niet naar buiten zoals jij.
En waarom jij toch steeds je ellebogen naar buiten doet is nu ook duidelijk:
Je lats en je triceps zijn te zwak.


Ellebogen naar binnen: 4x270 kg RAW
Ellebogen naar binnen: 280 kg RAW
Ellebogen naar binnen: 288 kg RAW
Ellebogen naar binnen: 318 kg RAW

Zij hebben de wereld gered door zonder shirt te drukken, maar om de wereld te redden hebben een offer gedaan, ze gingen met hun ellebogen naar binnen drukken. Wil jij de wereld ook kunnen redden?
200 kg is kindergewicht, als je zwaarder wil moet je met ellbows in drukken.
Je kunt dat niet omdat je je lats verwaarloosd hebt:
Champ zei:
Rug heb ik nu ruim 6 mnd niet echt getrained.. raakte zo snel verzuurd en werd moe
rug was veel sterker!!
Daarom moet ik hem nu standaard weer 1x per week pakken...
bendover row maakte ik wel lekkere setjes met 140kg.. maar dan wel correcte techniek.. dus weer langzaam opbouwen
Dat je je lats verwaarloosd hebt verklaartdat je niets uit ellebogen naar binnen haalt.
Twee simpele redenen waarom je wèl serieus lats moet trainen:
1. Lower end is vooral lats, maar om je lats te kunnen gebruiken is het belangrijk dat je ellebogen naar binnen gaan. Als rows voor je lats doet plaats je je ellebogen ook niet naar binnen.
2. Borst/triceps en lats/biceps zijn antagonisten, als je de een zwak houdt beperk je de ander.


eduardjanssen zei:
Hoevaak doe je je rugtraining per week? Als je alleen dit doet is het imo te weinig in verhouding met je bench-setjes.
eduardjanssen zei:
Ik zou dan wel meer setjes doen, minimaal zoveel als dat je doet bij bankdrukken om niet uit verhouding te gaan.

Ik zou vooral gaan voor rows, dit is een completere oefening dan pulldowns en pull-ups. Je moet ze niet verbannen maar laat ze ook niet je training overheersen.
Ik ben het meer met eduard eens dan ooit!
Je moet minimaal 1 keer per week zwaar en/of strict lats trainen, liefst twee keer per week.

Champ zei:
rustige training maar is bewust omdat ik gewoon maximaal ga voor banken! en me lichaam verder niet te veel wil belasten
Als je maximaal gaat voor banken moet je gewoon zwaar lats doen. Eventueel verplaats je lats naar woensdag, het midden tussen je bank trainingen als je bang bent voor te veel belasting.

Ik wil nog voor de wedstrijd 8 reps 200 kg BOR zien, minstens!



 
Even mijn handtekening aanpassen echt joopie je doet me glunderen :D.
 
vind het altijd erg lachwekkend en motiverend om te zien dat iedereen met de grote menigte meegaat..
dus omdat die dikke homo's allemaal met ellebogen naar binnen banken. omdat ze weten dat hun borst gewoon niet sterk genoeg is en daarom hun triceps meer gebruiken, moet iedereen het maar doen!

Omdat die andere gasten het niet doen, betekend niet dat het fout is!
dat geldt niet alleen in dit geval maar we kennen allemaal 1000 voorbeelden waarbij de menigte het fout heeft..

de wereld is plat zei heel de wereld..
als je geen kniebanden hebt kan je niet SQ-ten..
zonder armen kan je niet telefoneren of auto rijden..
zonder dikke lul kan je een vrouw niet bevredigen..

met andere woorden omdat die andere het niet doen, betekend niet dat het fout is!!
het feit dat mijn bankdruk nu minder is dan 2 weken geleden doet mij nix.
Ik ga die bankdruk aanpassen om het meeste eruit te halen en dat gebeurt op mijn tempo..

Afzeiken heb ik trouwens liever via de pm. dit moet geen jelle afzeik log worden!
Zoals ik al eerder zei ik waardeer hulp, maar met of zonder hulp druk ik tenminste die 270kg met hulp 300kg!

ik geef zelf al aan dat ik mijn rug verwaarloost heb en zal hier ook aan werken!
De hulk is terug en daarom zal mijn training en voeding weer zijn zoals het hoort!
 
CHAMP.........ION !! :eek: :D



...............that's the real spirit !!


:cool:
 
Champ zei:
vind het altijd erg lachwekkend en motiverend om te zien dat iedereen met de grote menigte meegaat..
dus omdat die dikke homo's allemaal met ellebogen naar binnen banken. omdat ze weten dat hun borst gewoon niet sterk genoeg is en daarom hun triceps meer gebruiken, moet iedereen het maar doen!



ik geef zelf al aan dat ik mijn rug verwaarloost heb en zal hier ook aan werken!
De hulk is terug en daarom zal mijn training en voeding weer zijn zoals het hoort!


Crap wat je hier zegt, die techniek met de ellebogen naar binnen is de techniek en de enige juiste techniek om te benchen imo. Wat jij doet met ellbogen naar buiten is inderdaad niet fout maar meer een bb/oefening die je schoudergewricht verdoet.

Geen woorden maar daden!! Dus zet ´m op. Afzeiken??? Ik zie het niet, motivatie zie ik destemeer!
 
Dat zeiden ze in de middeleeuwen ook toen columbus beweerde dat de wereld rond was. gelukkig maar dat er mensen waren die er wel in geloofde en hem de kans gaven om het te bewijzen!

je hebt mensen die dus nix zeggen (klusmier :thumbs: ) en mensen die zich vastklammen aan het kleine beetje dat ze weten via internet!

voor de duidelijkheid er is hier met mij geen ruimte voor discussie op dit punt. het is een statement! geen vraag!

ooh en als je het iets respectvoller had gebracht dan had ik er misschien oren naar gehad. zoiets als .. nou Champ ik ben het er niet meer eens want ...... en dan beargumenteren
ipv crap zo is het en niet anders..
 
idd, iemand met veel ervaring ( zoals jij Champ) komt bij mij veel geloofwaardiger over dan een artikeltje op internet of iets van horen zeggen..........


ik ben 35 en heb genoeg mensenkennis en wijsheid/ervaring om dit te staven:D

:cool:en idd met respect maak je ook nog eens vrienden..........:p
 
Champ zei:
ooh en als je het iets respectvoller had gebracht dan had ik er misschien oren naar gehad. zoiets als .. nou Champ ik ben het er niet meer eens want ...... en dan beargumenteren
ipv crap zo is het en niet anders..

Mja dikke homo's getuigd ook van veel respect :). Maar goed ik bedoelde het goed alleen kwam het verkeerd op jouw over.

Artikel op het internet na lullen is inderdaad simpel daarom moet je ook zelf dingen proberen voordat je roept dat het goed is.
 
Champ zei:
je hebt mensen die dus nix zeggen (klusmier :thumbs: ) en mensen die zich vastklammen aan het kleine beetje dat ze weten via internet!

:D Je komt dus bij meneer champ in goede zone als je niets tegen hem zegt behalve dat je geweldig bent :thumbs:.
 
eduardjanssen zei:
:D Je komt dus bij meneer champ in goede zone als je niets tegen hem zegt behalve dat je geweldig bent :thumbs:.

als je eerst zijn site eens doorneemt.................

http://home.quicknet.nl/qn/prive/heijdeman/krant1.htm :D

misschien begrijp je dan dat ik geen kontekruiper ben, maar ook graag vooruit wil, het liefst door goeie tips van mensen die er VERSTAND van hebben EN dit willen delen.......:rolleyes:

:cool: suc6 met je training ( dit geldt voor iedereen !) ;)
 
klusmier zei:
als je eerst zijn site eens doorneemt.................

http://home.quicknet.nl/qn/prive/heijdeman/krant1.htm :D

misschien begrijp je dan dat ik geen kontekruiper ben, maar ook graag vooruit wil, het liefst door goeie tips van mensen die er VERSTAND van hebben EN dit willen delen.......:rolleyes:

:cool: suc6 met je training ( dit geldt voor iedereen !) ;)


Zeg ik ook nergens bro :( , internet is gewoon een k*t medium!
 
Back
Naar boven