MuscleMeat

de weg van de duivel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja daar ga ik ook voor...
was lachen me maat had die borst op zijn borst liggen.. druk hem flikkerd die 3 board recht op zijn bek tijdens het drukken.. 2x.. hahaha
 
Ik ben benieuwd.. welk shirt ga je gebruiken?
 
Rage X.. donderdag ik hem halen.. en vrijdag ermee trainen
 
Ik vind je maar een luie flikker.
 
Adema zei:
Ik vind je maar een luie flikker.

Tja valt me op dat de laatste tijd zoveel mensen mij beter leren kennen! :thumbs:
misschien als jij wat lui-er wordt dat je ook eens groot wordt :p
 
Leuk dat trainen, houd je van de straat nietwaar? ;)
 
Goeie bank indeed, jammer van die ranzige machines;)
 
Champ zei:
Tja valt me op dat de laatste tijd zoveel mensen mij beter leren kennen! :thumbs:
misschien als jij wat lui-er wordt dat je ook eens groot wordt :p

Banaan in je hol


O/T:
Ben benieuwd naar jouw trainingsprincipes zoal, aangezien jouw stats toch wel een voorbeeld zijn voor mij (en denk ook anderen hier)!
 
O/T:
ik verander nu mijn trainings principes omdat ik een doel heb dat ik moet verwezelijken..
Als ik mijn doel haal, krijg ik 2 chickies om te palen.

Maar deze log moet alle vragen beantwoorden.. ook de vragen die ik zelf heb!
 
Champ zei:
Joopie zei:
Keihard werken en luisteren ga je.

IK ben de duivel, jij bent een slaaf!
ik ben niemand zijn slaaf.
Deze reactie is totaal misplaatst, hier had jij moeten beamen dat je keihard ging werken en ging luisteren naar wat je moest doen.

Don Corleone tegen Sonny zei:
"Never tell anybody outside the family what you're thinking again."
IK ben de duivel, jij bent een slaaf!
Jij gaat werken, wat ik je opdraag zal jij uitvoeren. Een groot en sterk beest zal je worden, iedereen zal bang voor je zijn. Uiteindelijk zal je zegevieren als een Gladiator.

Champ zei:
Als ik mijn doel haal, krijg ik 2 chickies om te palen.
Uiteraard kun je dat na die opmerking wel vergeten. Je hebt een doel, voor dat doel zul je vechten en aan dat doel zal je ten onder gaan. Als je een tweede chick wil laat je die maar regelen door je vriendin.






Back to business:
Champ zei:
Board heb ik me vader laten zagen en me broer heeft ze geschroeft. 14cm bij 4,5cm bij 30cm
Boards 1, 2, 3 en 4
Goede maten! Zijn de 5 en 6 board al klaar voor de volgende training?


BP
10x60
5x100
3x130
3x160
3x180
3x200 (3e rep was zwaar
3x200 3e rep was zwaar
Leg jezelf geen beperkingen op, als je denkt dat 200 kg een zwaar is of dat het een mentale drempel is ga je nooit 270 kg pakken.


Decline BP
5x130
5x150
5x160
4x180 4 was zwaar, 5 ging niet

Boards
B4 3x130
B4 3x160
B3 3x160
B2 3x130 ppfieuw
B1 3x130 ppfieuw
Bij die ppffieuw was je zeker op, daar moet je dus sterker in worden. Je hebt in totaal 16 sets gedaan, dat is aan de lage kant:
Sebastian Burns zei:
Total sets on this day range from 15 to 30.
Zorg dat je volgende keer minimaal 22 sets hebt.



Incline machine
5x80
5x80
Dit is dus geen oefening! Belangrijk bij Metal Militia is controle over zware vrije gewichten.
Sebastian Burns zei:
When the weight is handed off to the lifter, the lifter should hold the weight fully locked out and motionless for 2-4 seconds. Holding weight locked out for slightly extended periods of time during training sessions, will greatly improve stability, holding strength and control.
Dus voortaan met losse halter en niet meer met die huckfinn gewichten. Als je zo licht doet pak je bovenkant borst toch veel minder dan met 2x3x200 kg.



----------------------------------------------------------------------------
Rope extensions
20x45
15x45
20x30

Dippings
8xbw
10xbw
13xbw
Waarom bouw je bij dippen de reps op, is het eerste setje niet vol? Bovendien zou je dit met extra gewichten moeten doen, voer het op.



tri extension machine
8x105
8x105

Rust tussen Borst oef 3-5min
Rust tussen tri's oef 1-2min

mijn vriendin was er niet dus geen trainings vids
Omdat het je eerste training is krijg je een 7+





Champ zei:
Rage X.. donderdag ik hem halen.. en vrijdag ermee trainen
Halen, is dat bij Henk Keizer? Koop hem niet te strak:
Sebastian Burns zei:
Learning how to get support out of looser gear: When you begin lifting your bench shirt will be loose on you and you will need to get as much out of it as you can by learning how to get support out of loose gear it will teach you how to get huge support out of tighter gear. As you progress through the cycle you will get larger and your shirt will get tighter. Lifting with a loose shirt will also make you very strong and stable.


 
Ik vraag me af wie jij nou eigenlijk bent Joopie...
 
Joopie zei:
Jij gaat werken, wat ik je opdraag zal jij uitvoeren. Een groot en sterk beest zal je worden, iedereen zal bang voor je zijn. Uiteindelijk zal je zegevieren als een Gladiator.

Yeah baby.. give it to me!!

Back to business:
Goede maten! Zijn de 5 en 6 board al klaar voor de volgende training?
Nee, ik zal me family er achteraan sturen

Leg jezelf geen beperkingen op, als je denkt dat 200 kg een zwaar is of dat het een mentale drempel is ga je nooit 270 kg pakken.
Ik dacht niet dat hij zwaar was ik wilde jou melden dat het gewicht niet zo makkelijk omhoog ging als de eerste 2 reps.
IK GA DIE 270 WEL PAKKEN EN MEER!!

Bij die ppffieuw was je zeker op, daar moet je dus sterker in worden. Je hebt in totaal 16 sets gedaan, dat is aan de lage kant:
Zorg dat je volgende keer minimaal 22 sets hebt.
Ja, oke

Dus voortaan met losse halter en niet meer met die huckfinn gewichten. Als je zo licht doet pak je bovenkant borst toch veel minder dan met 2x3x200 kg.
Genoteerd meester

Waarom bouw je bij dippen de reps op, is het eerste setje niet vol? Bovendien zou je dit met extra gewichten moeten doen, voer het op.
Ik was nog niet goed hersteld ik probeerde wel meer elke set probeerde ik meer.. en elke set deed ik meer.
Jij zegt een bepaalde hoeveelheid reps en dan meer gewicht?
hoeveel reps wil je zien?

Omdat het je eerste training is krijg je een 7+
Ik zal eraan werken om een hoger cijfer te halen.

Halen, is dat bij Henk Keizer? Koop hem niet te strak:
Wat is niet te strak.. waar moet ik op letten?
 
Leuk en informatief log op zo'n manier:thumbs:
 
dank je! Soul
--------------------------------------------
Joopie mijn geplande schema voor vandaag was.
SQ 3rm 5-10 sets
Legpress 6-10reps 3 sets

Bend over row 6-12reps 3-5 sets
Latpull 6-12 reps 3 sets
Pulldowns 10 reps 4 sets

---------------------------------------------------------
maar was mijn schema vergeten en heb het volgende gedaan.
SQ
6x70
5x110
3x150
3x200
3x240 (straps)
1x280 2e en 3e rep failed
3x280 moet dus doe ik het

daarna SQ met stop onderin, helemaal doorzakken 2 sec zitten en dan op.
3x200
3x200
3x200
----------------------------------------------------------------
Pullups
3x6

Latpull BB stang
6x100
6x110
6x110

Crunches en hyperextenions 4 sets
----------------------------------------------------
Na het artikel "hard Work" gelezen te hebben, wist ik dat ik ondanks dat ik faalde die 280 toch 3 reps moest doen.
Lage gewichten?? Ja, techniek veranderd. brede stand en met mijn reet op de grond.
Zo diep heb ik nog nooit gesquat.. doe ik nu 3 weken zo. van 260>270>280

SQ met stop onderin houd ik erin, geeft me een goed gevoel, pittig na die zwaardere setjes
 
Afrekening met criminele randfiguren

(Soulfly) zei:
Ik ga dit log in de gaten houden:D
Heb jij wel je lidmaatschap van de Joopie is Keihard!-fanclub betaald?

eduardjanssen zei:
Ahahahaha Champ gaat afzien :D....eindelijk wordt hij gestraft voor al zijn wandaden die hij uitvoert op arme stervelingen.
Champ gaat ook sterven.

Lauw zei:
Pak de beestjes Joopie. Pak de beestjes!
:D
@ Joopie: ik wil niet stoken ofzo, maar die Champ is dus zo’n internet-held. Altijd grote praatjes enzo, maar echt hard trainen heeft hij nog nooit gedaan. Dus toon geen medelijden! PAK DE BEESTJES!


(uh oh, arme champ).
Precies, als hij dat Nederlands Record niet drukt is hij zelfs internet-held-af.
Drukt hij hem echter wel dan heeft hij alle reden om alle DBB'ers als beestjes te behandelen.

MrJ zei:
Leuk dat trainen, houd je van de straat nietwaar? ;)
Sommige mensen trainen als een beest, anderen staan uren met opa's en gefantaseerde hertjes te kletsen over wie het meeste karma krijgt als hij in een badkuip durft te springen.

matthieu zei:
Ik vraag me af wie jij nou eigenlijk bent Joopie...
Blijven afvragen;
eduardjanssen zei:
Het enige juiste antwoord.

huckfinn zei:
Dit schreef iemand begin 2004 :D :D
Zit je in mijn verleden te spitten, slet?





Terug naar de slaaf:
Champ zei:
Ik dacht niet dat hij zwaar was ik wilde jou melden dat het gewicht niet zo makkelijk omhoog ging als de eerste 2 reps.
IK GA DIE 270 WEL PAKKEN EN MEER!!
Die staat, je kunt niet meer terug!


Ik was nog niet goed hersteld ik probeerde wel meer elke set probeerde ik meer.. en elke set deed ik meer.
Jij zegt een bepaalde hoeveelheid reps en dan meer gewicht?
hoeveel reps wil je zien?
Ik wil geen reps zien, ik wil kilo's zien. Zo zwaar mogelijk en reprange 6-12.


Ik zal eraan werken om een hoger cijfer te halen.
Dat is je geraden want ik ga steeds strenger worden, je kunt geen beginner blijven.


Wat is niet te strak.. waar moet ik op letten?
Simpel, je weegt nu ongeveer 117 kg(?), zorg dat hij pas strak zit en goed spant bij een lichaamsgewicht van 122-124 kg. Dan zal hij nu tamelijk losjes zitten. Een slobbertrui zonder enige support is het andere uiterste en uiteraard ook niet aanbevelenswaardig.




 
Joopie zei:
Sommige mensen trainen als een beest, anderen staan uren met opa's en gefantaseerde hertjes te kletsen over wie het meeste karma krijgt als hij in een badkuip durft te springen.

:roflol: :roflol: :roflol:
 
Back
Naar boven