MuscleMeat

de weg van de duivel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bruut gast! jammer dat je reet van het bankje afkwam maar zeker respect!
 
Adema zei:
Erg goed fysiek, hoe sta je er nu bij?

hahahaha... je gaat mijn foto toch niet posten hier.. nu weet iedereen hoe ik er toen uitzag..
Misschien dat ik maandag wel ff een fototje maak..
mijn buik is nu voller.. en je ziet minder lijnen bij mijn borst.. gewoon dik dus..
 
Champ zei:
stond net op de weegschaal en met kleren aan na het eten weeg ik 120,2kg.. belachelijk en dan nog steeds zo slap.. grrrrr.. nu naakt nog 120kg
Je moet je ook alleen 's ochtends op een vast tijdstip wegen, anders slaat het nergens op. Maar dat verschil bestaat hoofdzakelijk uit maaginhoud, vocht & (buik)vet. En het gaat te snel, hoeveel kcal nam je eerst en hoeveel neem je nu. Als je het niet precies weet kan je ook zeggen wat je in welke hoeveelheden eet, dan reken ik het wel uit..

Champ zei:
07-10-2005

vandaag 2 massages gehad pijn was 90% weg
Close Grip BP

20x50 daarna latpull voor 20x50
20x50 (geen pijn)
Deze warming up is te kort, twee setjes lats! En beginnen met 2 setjes 20 kg BP voor je 50 kg doet.
5x90 (geen pijn)
3x120 (geen pijn)
3x150 (pijn was terug)
3x170 (pijn was terug)

2 massages goede warming up en toch kwam het terug..
Zo goed vond ik die warming up niet, wel goed dat je zegt wanneer je pijn krijgt aan je borst.

Shirted BP
4x180 (15cm)
3x200 (15cm)
2x210 (10cm)
2x220 (10cm)
Natuurlijk een goede opbouw. Maar ik vind niet dat je veel moeite doet om hem laag te kunnen krijgen. Verder bouw je een leg drive op als het halter laag zakt, maar die zou je de hele beurt moeten hebben. En die 'slimpie' filmt niet goed, hij moet een betere camerapositie hebben. Zo zie ik maar de helft.

Hier ben je je brug helemaal kwijt als je het halter probeert te locken. Als je bij RAW BP je 5RM probeert uit te persen mag je dat wel doen bij je laatste rep. Hier moet je hem strak houden.

Betere camerapositie. Je laat hem nog te snel zakken, je kont komt van de bank en je houdt hem niet stil in de lucht nadat je hem hebt uitgedrukt. De problemen die je hier hebt wijt ik voor een groot deel aan je set-up, daar gaan we aan werken. Binnenkort kiezen we bijvoorbeeld een rugtraining uit en dan ga je puur wat proberen en filmen m.b.t. je setup. Omdat je kont van de bank af komt, en in mindere mate omdat je niet zichtbaar dood en niet in een rechte lijn drukt tel ik deze ook niet mee als PR.

Boards
6) 3x200
6) 3x220
6) 3x235
5) 3x220
5) 3x225
Je zakt niet meer onder spanning, dat is zeker een vooruitgang! Maar ik blijf twijfelen aan spanning los omdat de Boards maar lichtjes in je borst zinken, doe voortaan 50% langer zonder spanning.
En je moet hem teruggooien, niet uitdrukken! Dus in een keer omhoogspuiten.

Weighed dippings

8x24kg
8x34kg
8x34kg
Goed dat je ze met gewichten doet. Wat voor judobandconstructie heb je laten maken die zelf 4 kg weegt?
Volgende keer laatste setje 44 kg.

Incline skull crushers

8x50kg
8x60kg
70 falied na eerste rep. vezel verrekt en toen was het einde verhaal..
hahahaha altijd wat! maar ik weet dat 3 massages per dag het oplost binnen 2 dagen ;)
Never ending story...

eduardjanssen zei:
:thumbs:


Op z'n minst 20sets voor je rug morgen he. Loose weights :D!
Mooi aantal setjes om naar te streven.
Eduard, de volgende zin is er weer een voor in je sig:
Ik ben het niet eens met The_rebel en Man-Mountain, alleen eduard heeft de waarheid in pacht.

Champ zei:
dank jullie, maar ik wist niet zeker of ik wel moest melden dat hij wel ging, maar niet zo mooi als sommige misschien denken..
Ik had wel een stop erin en perste daarna verder, maar viel niet terug!
het feit dat ik deze keer doorduwde bij een stilstand is voor mij de grootste winst!
Liefhebbers mogen de video zien ;)

Champ zei:
posten.. maar ik zeg toch zo netjes was hij niet.. hij kwam uit mijn tenen!! als ik die post dan ziet iedereen dat..

Ik zet het wel vanavond ff op me site.. :P en dan wel in mijn gastenboek schrijven he :D

Ik zou hem niet geplaast hebben, nu kan iedereen zien dat je hard bezig bent, en dat je techniek niet deugt. Zo is het geen verrassing meer voor ze op de wedstrijd en niemand schrijft toch in je gastenboek. Evt. kan je wel op aanvraag mailtjes sturen naar liefhebbers hier.

Champ zei:
08-10-2005

Bend over row
10x40
8x40
8x80
8x100
8x120
5x140
Je schiet aardig op met de gewichten, volgende keer je werksetje BOR eens filmen.

Cable Row
8x80
8x100
6x115
6x135(max)

Latpull voor
8x80
6x100
6x110

Preacher Curl
8x30
8x40
8x50
8x55

Power Shrug
8x100
8x170
8x220 easy
was een leuk probeersel
Probeersel, je hebt toch niet dat hele artikel doorgeploegd voor een probeersel?

eq_909 zei:
Waarom doe je geen chins ipv. lat pulldowns?
Ja, volgende keer chins met extra gewicht of kan die latpull tot meer dan 110 kg, dan moet je eerst 6 reps full block doen.

Champ zei:
Ja k*t he.... daar moet ik aan werken!
maar mijn mening is dat je eerst een gewicht moet doen en dan leren beheersen!! en ik beheers het gewicht dus nog niet!
Je moet eerst je techniek perfectioneren. Dan vergroot je je capaciteit om maximale gewichten te controleren. Dus smijten met die Boardpress en Rac Llockouts, bij 230 kg in je shirt kon ik duidelijk zien dat je kracht van Rack Lockouts miste.


Je cijfer voor je Metal Militia training: techniek in shirt nog lang niet goed, je blijft maar bouncen in het shirt terwijl je moet spannen, je moest 240 kg. Boards weinig volume, geen spanning meer tijdens zakken, dippen met extra gewicht, dus een 7






 
Joopie zei:
Ik ben het niet eens met The_rebel en Man-Mountain, alleen eduard heeft de waarheid in pacht.


Ok, de quote van Champ heeft er wel ruimte voor moeten maken :D.
 
Joopie zei:
Je moet je ook alleen 's ochtends op een vast tijdstip wegen, anders slaat het nergens op. Maar dat verschil bestaat hoofdzakelijk uit maaginhoud, vocht & (buik)vet. En het gaat te snel, hoeveel kcal nam je eerst en hoeveel neem je nu. Als je het niet precies weet kan je ook zeggen wat je in welke hoeveelheden eet, dan reken ik het wel uit..
ik eet nog steeds zo weinig dat het niet de moeite waard is alles in de eetmeter te zetten om het te berekenen!! En ik meet elke morgen, maar soms for fun gewoon ander tijdstip..

Deze warming up is te kort, twee setjes lats! En beginnen met 2 setjes 20 kg BP voor je 50 kg doet.
Zo goed vond ik die warming up niet, wel goed dat je zegt wanneer je pijn krijgt aan je borst.
Warming up sucks! wordt ik moe van....

Natuurlijk een goede opbouw. Maar ik vind niet dat je veel moeite doet om hem laag te kunnen krijgen. Verder bouw je een leg drive op als het halter laag zakt, maar die zou je de hele beurt moeten hebben. En die 'slimpie' filmt niet goed, hij moet een betere camerapositie hebben. Zo zie ik maar de helft.
Tja camera wordt steeds door een andere jan lul bedient.. omdat ik op niemand kan rekenen!! en de mensen op wie ik kan rekenen heb ik nodig voor andere dingen.
Heb je iets meer over die beendrive?

Hier ben je je brug helemaal kwijt als je het halter probeert te locken. Als je bij RAW BP je 5RM probeert uit te persen mag je dat wel doen bij je laatste rep. Hier moet je hem strak houden.
Het is gewoon nog erg wennen om die gewichten te hanteren.. nooit hoger dan 200-210 vast gehouden.. als ik vertrouwen heb ik het gewicht kan ik er meer mee doen.. nu laat ik hem zakken met de gedachte dat hij strax weer hard omhoog moet anders lukt het niet.

Betere camerapositie. Je laat hem nog te snel zakken, je kont komt van de bank en je houdt hem niet stil in de lucht nadat je hem hebt uitgedrukt. De problemen die je hier hebt wijt ik voor een groot deel aan je set-up, daar gaan we aan werken. Binnenkort kiezen we bijvoorbeeld een rugtraining uit en dan ga je puur wat proberen en filmen m.b.t. je setup. Omdat je kont van de bank af komt, en in mindere mate omdat je niet zichtbaar dood en niet in een rechte lijn drukt tel ik deze ook niet mee als PR.
Zie boven.. vertrouwen in gewicht. gewichten die ik nu pas 3 weken probeer kan ik niet volledig beheersen.. als ik nou een dikke kuur nam dan wel.. maar ik neem géén dikke kuur!!

Je zakt niet meer onder spanning, dat is zeker een vooruitgang! Maar ik blijf twijfelen aan spanning los omdat de Boards maar lichtjes in je borst zinken, doe voortaan 50% langer zonder spanning.
En je moet hem teruggooien, niet uitdrukken! Dus in een keer omhoogspuiten.
Misschien moeilijk te zien, maar geloof me ik voel en zie wel dat mijn borst wordt gecomprimeerd..

Goed dat je ze met gewichten doet. Wat voor judobandconstructie heb je laten maken die zelf 4 kg weegt?
Volgende keer laatste setje 44 kg.
Nee had gewoon toevallig dumbbells die eindigde op een 4 :p
Voel bij dippen mijn schouder/borst heel erg!
Ik zou hem niet geplaast hebben, nu kan iedereen zien dat je hard bezig bent, en dat je techniek niet deugt. Zo is het geen verrassing meer voor ze op de wedstrijd en niemand schrijft toch in je gastenboek. Evt. kan je wel op aanvraag mailtjes sturen naar liefhebbers hier.
Iedereen mag zien dat ik het k*t doe.. verder zijn die PL sukkels uit Nederland toch te trots om mijn site te bekijken! ik ben toch maar een sukkel en een doorn in hun oog..

Je moet eerst je techniek perfectioneren. Dan vergroot je je capaciteit om maximale gewichten te controleren. Dus smijten met die Boardpress en Rac Llockouts, bij 230 kg in je shirt kon ik duidelijk zien dat je kracht van Rack Lockouts miste.
Kan geen Rack lockouts doen!! en gooien van gewichten gaat alleen als je gewichten beheerst.. alleen theorie boys zouden beweren van niet!
en van geen spanning naar 100% spanning is erg blessure gevoelig

Je cijfer voor je Metal Militia training: techniek in shirt nog lang niet goed, je blijft maar bouncen in het shirt terwijl je moet spannen, je moest 240 kg. Boards weinig volume, geen spanning meer tijdens zakken, dippen met extra gewicht, dus een 7
Ik ben blij dat mijn techniek nog niet goed is!! heel blij! dat betekend dat dat deze mietjes gewichten tenminste nog beter kunnen!!
 
de weg van de duivel2

Log werd onoverzichtelijk door de vele pagina.
Tijd voor een nieuwe..

BP
20x stang - 20x 40kg latpull
20x stang - 20x 40kg latpull
50x10
90x5
120x5
150x5
170x5
180x5

De dag begon goed.. goed gemasseerd van het weekend. VIT B12 inject en gekoeld.. pijn was 85% minder en voor het trainen zelf 95% minder..
Tijdens trainen kwam het al snel terug.
Techniek op gelet. elbows in 45graden maar toen het zwaarder werd zakte ik goed met de elbows in, maar uitdrukken had rechts steeds de neiging om naar buiten te gaan.. op gelet maar ging er niet uit.. anders redde ik het niet!
5 reps gedaan voor de afwisseling. vorige keer zei Joopie dat het niet goed was, maar afwisseling mocht wel!
Doel van de 5 reps was dus de spieren iets meer te belasten om zo herstel te bespoedigen..
Verrekte triceps totaal geen last! :thumbs:

Decline
160x5
170x5
180x4
170x5
170x5

Boards
4)3x200
4)3x205 (1 zelf rest hulp)
4)3x205 (2 zelf rest hulp)
4)3x205 :thumbs:
3)3x190
3)3x190
2)3x170
2)3x170
1)3x160

Weighed dips
6xbw
6x34kg
5x46kg

Skull crusher
4x60kg
voelde triceps prob terug komen, dus gestop!

Rope extensions
15x50
15x50

Tatepress
6x22kg
10x16kg was erg moe en gym ging sluiten dus ff snel afmaken..

Training was niet gefocust! ik had verwacht geen pijn te hebben! ik had verwacht decline goeie 4x5x180 te pakken.. tegenvallers dus!
Voordeel Board 4 205kg
Eerste set van 205kg voelde zwaar en onzeker aan!
 
Laatst bewerkt:
Hier het vervolg!

[Link niet meer beschikbaar]
 
al met al een redelijk goede training geweest !!;)

hoe maak je die zware gewichten vast met je dips? ( toch niet aan je riem:rolleyes: )?








suc6 verder !:cool:
 
een judoband die met de uiteinde aan elkaar zit.. die hangt om mijn heupen met dumbbells eraan
 
Damn, die dips zijn wel ziek zwaar! Ik neem aan dat je de triceps dips tussen 2 parallele bars bedoeld en niet die tussen twee bankjes?
 
Champ zei:
Log werd onoverzichtelijk door de vele pagina.
Je log wordt niet onoverzichtelijk door veel pagina's, je log wordt hooguit onoverzichtelijk omdat T weer loopt te k*tten. eq_909, MonsterStrength en Adema hebben 50 tot 60 pagina's en die zijn ook prima. Ik moet vaak dingen opzoeken en dat gaat slecht als je elke maand een nieuw log aanmaakt. In dit log ga je 300 kg halen, niet in de "weg van de duivel27". Dus je vraagt maar aan MrJ of een andere mod of hij de draadjes merged want ik ga in dat andere ding niet reageren.

Back to business

eduardjanssen zei:
Ok, de quote van Champ heeft er wel ruimte voor moeten maken :D.
Die wild eik er ook uit hebben. ;) Maar nu zijn je quotes wel verkloot, krijgt T nu zelf een strafpunt of zet je ze weer goed?

Champ zei:
ik eet nog steeds zo weinig dat het niet de moeite waard is alles in de eetmeter te zetten om het te berekenen!! En ik meet elke morgen, maar soms for fun gewoon ander tijdstip..
Eten is belangrijk en als het weinig is kost het ook weinig moeite om het te posten dus doe het maar.


Warming up sucks! wordt ik moe van....
Nooit om je zwakke punten heen trainen.


Tja camera wordt steeds door een andere jan lul bedient.. omdat ik op niemand kan rekenen!! en de mensen op wie ik kan rekenen heb ik nodig voor andere dingen.
Heb je iets meer over die beendrive?
Zeg gewoon tegen die jan lul dat hij er naast moet staan (zoals bij de 1x235kg) en dat de volledige beweging in beeld gebracht moet worden.

Je kont komt van de bank? Voeten meer naar buiten! En lees het artikel nog eens door. Hun voetplaatsing is IPF illegaal dus je zult wel met vragen moeten komen....


Zie boven.. vertrouwen in gewicht. gewichten die ik nu pas 3 weken probeer kan ik niet volledig beheersen.. als ik nou een dikke kuur nam dan wel.. maar ik neem géén dikke kuur!!
Ik vind je maar een watje, je wil 300 kg drukken en je bent te bang voor 200 kg. Als je denkt dat je pas vertrouwen krijgt als je een dikke kuur neemt krijg je ook pas vertrouwen als je een dikke kuur neemt. En we weten allemaal dat je bij de IPF tilt dus je word gecontroleerd:

Topsportplan NPB 3e kwartaal 2005 - 2006 v1 2 zei:
4. Wat is ervoor nodig?
Breedtesport:
1. Out-of-competition doping controles voor iedereen die aan het Nederlands Kampioenschap
A-klasse kan meedoen. Hierdoor wordt verkeerde beeldvormingen naar buiten toe
voorkomen en weet iedereen dat iedereen gelijk wordt behandeld. Hierdoor wordt de
drempel voor iedereen gelijk en is de verwachting dat hierdoor uiteindelijk de breedtesport
kan gaan toenemen.


Het is gewoon nog erg wennen om die gewichten te hanteren.. nooit hoger dan 200-210 vast gehouden.. als ik vertrouwen heb ik het gewicht kan ik er meer mee doen.. nu laat ik hem zakken met de gedachte dat hij strax weer hard omhoog moet anders lukt het niet.
Dat het gewicht hoog is is zeker geen reden om je techniek aan te passen. Als je hem niet kan ga je een stapje terug, Board Presses zijn voor techniek en je zenuwstelsel, echte kracht bouw je met Rack Lockouts.



Misschien moeilijk te zien, maar geloof me ik voel en zie wel dat mijn borst wordt gecomprimeerd..


Nee had gewoon toevallig dumbbells die eindigde op een 4 :p
Voel bij dippen mijn schouder/borst heel erg!
Voel je pijn of voel je dat je ze traint, bij jou weet je dat nooit, je hebt immers altijd wat. :(

Iedereen mag zien dat ik het k*t doe.. verder zijn die PL sukkels uit Nederland toch te trots om mijn site te bekijken! ik ben toch maar een sukkel en een doorn in hun oog..
Ze kijken wel kan ik je vertellen.


Kan geen Rack lockouts doen!!
Rack Lockouts zijn belangrijk, je moet ze doen, als je ze op vrijdag niet kan doen doe je ze maar op maandag of als je rug gaat trainen!
en gooien van gewichten gaat alleen als je gewichten beheerst.. alleen theorie boys zouden beweren van niet!
Je moet gooien dus als je gewicht X niet beheerst dan ga je gooien met gewicht X - 10 totdat je wel gooit, met te zware gewichten leer je de techniek niet goed aan.
en van geen spanning naar 100% spanning is erg blessure gevoelig
Het hele spelletje van 300 kg willen druken is blessure gevoelig. Daarom moet je ook zo hard werken aan je techniek.


Ik ben blij dat mijn techniek nog niet goed is!! heel blij! dat betekend dat dat deze mietjes gewichten tenminste nog beter kunnen!!
Ik had liever dat je in het begin de juiste vragen had gesteld dan was je nu allang voor 90 % klaar geweest met je techniek en drukte je geen mietjes gewichten.



Champ zei:
Log werd onoverzichtelijk door de vele pagina.
Tijd voor een nieuwe..

BP
20x stang - 20x 40kg latpull
20x stang - 20x 40kg latpull
Betere warming up!
50x10
90x5
120x5
150x5
170x5
180x5
Filmpjes hebben geen kilo/oefening vermelding. PICT0001 ziet er strak uit qua snelheid. PICT0002 moet explosiever. Maar je arch lijkt nergens op, doe je die stretch oefening nog steeds en kom je al verder?

De dag begon goed.. goed gemasseerd van het weekend. VIT B12 inject en gekoeld.. pijn was 85% minder en voor het trainen zelf 95% minder..
Tijdens trainen kwam het al snel terug.
Techniek op gelet. elbows in 45graden maar toen het zwaarder werd zakte ik goed met de elbows in, maar uitdrukken had rechts steeds de neiging om naar buiten te gaan.. op gelet maar ging er niet uit.. anders redde ik het niet!
5 reps gedaan voor de afwisseling. vorige keer zei Joopie dat het niet goed was, maar afwisseling mocht wel!
Doel van de 5 reps was dus de spieren iets meer te belasten om zo herstel te bespoedigen..
Verrekte triceps totaal geen last! :thumbs:
Afwisseling is op zich goed maar niet vaker dan eens per 3 weken anders verstoor je het schema te veel. Verder had ik dan liever gezien dat je 8 reps deed i.p.v. 5 reps, 5 reps lijkt gewoon te veel op 3 reps. Eigenlijk moet je voluit gaan met kilo's maar omdat je eigenwijs was met je techniek moet je nu nog leren drukken en kan je geen 3x200+ doen dus kan je maar beter 8 of 3 doen. Volgende keer 3!

Decline
160x5
170x5
180x4
170x5
170x5
5x180 kg ben je kwijt maar werkvolume gaat omhoog.

Boards
4)3x200
4)3x205 (1 zelf rest hulp)
4)3x205 (2 zelf rest hulp)
4)3x205 :thumbs:
3)3x190
3)3x190
2)3x170
2)3x170
1)3x160
Te weinig volume, op de 4 Board ha dje nog een setje 200 kg moeten doen omdat je twee mislukte setjes had. Op de 3,2&1 Board had je bij ieder 1-3 setjes meer moeten doen. Dat je 205 miste kwam waarschijnlijk om je met 200 kg begon, begin voortaan rond 180 kg. En minstens 14 setjes!
Smijten is belangrijker dan kilo's!

Weighed dips
6xbw
6x34kg
5x46kg
En de gewichten ging omhoog! Nog last van je schouder/borst?

Skull crusher
4x60kg
voelde triceps prob terug komen, dus gestop!
Gooi hem er maar een maand uit en vervang hem voor Incline Tate Presses. En die moet je filmen want voor je het weet smokkel je ermee en haal je alles uit je borst.

Rope extensions
15x50
15x50

Tatepress
6x22kg
10x16kg was erg moe en gym ging sluiten dus ff snel afmaken..
Licht gepriegel allebei.

Training was niet gefocust! ik had verwacht geen pijn te hebben! ik had verwacht decline goeie 4x5x180 te pakken.. tegenvallers dus!
Voordeel Board 4 205kg
Eerste set van 205kg voelde zwaar en onzeker aan!

Je cijfer: weinig volume, geen 4x5x180 decline, gepriegel met nevenoefeingen (behalve dips) dus een 6



 
Ik kan mijn handtekening niet aanpasses :mad: Quotes kunnen zeker niet meer.
 
Joopie zei:
Je log wordt niet onoverzichtelijk door veel pagina's, je log wordt hooguit onoverzichtelijk omdat T weer loopt te k*tten. eq_909, MonsterStrength en Adema hebben 50 tot 60 pagina's en die zijn ook prima. Ik moet vaak dingen opzoeken en dat gaat slecht als je elke maand een nieuw log aanmaakt. In dit log ga je 300 kg halen, niet in de "weg van de duivel27". Dus je vraagt maar aan MrJ of een andere mod of hij de draadjes merged want ik ga in dat andere ding niet reageren.

On overzichtelijk bedoel ik mee, dat als ik een training opzoek om jou aanwijzingen door te nemen dan moet ik eerst 4-10 pagina afzoeken voordat ik de training vind..

Die wilde ik er ook uit hebben. ;) Maar nu zijn je quotes wel verkloot, krijgt T nu zelf een strafpunt of zet je ze weer goed?
Quote this : **** U

Eten is belangrijk en als het weinig is kost het ook weinig moeite om het te posten dus doe het maar.
-----------------------------------------------------------------------
1 kom brinta of havermouth
0,5l roosvice multivit
Solgar multivit (de beste)

Wit bolletje met beleg

2Witbolletje met beleg
shake /250ml -50gr proth

2 witte bolletje met beleg
shake -250ml /50gr proth
0,5l water of multivit

2 witte bolletje met beleg
shake /250ml /50gr proth

Avond eten
0,5l roosvice multivit

TRAINEN

AA drink of banaan of andere carb bron
Shake 250ml /50gr proth

Soms broodje of extra

snachts om 1:30u wakker worden en shake
250ml /50gr proth

------------------------------------------------------------------------
Grrr zal hem nog maals uitprinten.. ik kan zo moeilijk spagaat..

Dat het gewicht hoog is is zeker geen reden om je techniek aan te passen. Als je hem niet kan ga je een stapje terug, Board Presses zijn voor techniek en je zenuwstelsel, echte kracht bouw je met Rack Lockouts.

Rack Lockouts zijn belangrijk, je moet ze doen, als je ze op vrijdag niet kan doen doe je ze maar op maandag of als je rug gaat trainen!

KAN NIET GEEN RACK!!

Voel je pijn of voel je dat je ze traint, bij jou weet je dat nooit, je hebt immers altijd wat. :(
JA.. k*t zooi.. ik wordt er boos van! gelukkig maar als ik naar Eduard zijn log kijk dat ik weer moet lachen :p

Ze kijken wel kan ik je vertellen.
Filmpjes verwijderd!




Betere warming up!
Filmpjes hebben geen kilo/oefening vermelding. PICT0001 150kgziet er strak uit qua snelheid. PICT0002 170kgmoet explosiever. Maar je arch lijkt nergens op, doe je die stretch oefening nog steeds en kom je al verder?Nee ik vergeet het steeds..

En de gewichten ging omhoog! Nog last van je schouder/borst?
Lees log waarin ik klaag over schouder/borst

Gooi hem er maar een maand uit en vervang hem voor Incline Tate Presses. En die moet je filmen want voor je het weet smokkel je ermee en haal je alles uit je borst.
JA.. hoe is het met je film collectie.. wel alles bewaren hoor voor het geval ik ze verlies
 
Overigens loop je gewoon te zeuren. Als je het te veel werk vindt om te zoeken naar Joopies posts dan copy paste je ze toch even naar word. Heb je ze overzichtelijk bij elkaar zonder dat je 80% van het log gedeelte gaat lopen invullen.


Ja ik ben pissed op je ouwe :P. Mij een beetje kleineren....:D
 
eduardjanssen zei:
Ik kan mijn handtekening niet aanpasses :mad: Quotes kunnen zeker niet meer.
Bij mij werkt ie nog, ik denk dat meerdere quotes niet meer mogen, open anders een threadje bij boardbugs ofzo voor T.



Champ zei:
On overzichtelijk bedoel ik mee, dat als ik een training opzoek om jou aanwijzingen door te nemen dan moet ik eerst 4-10 pagina afzoeken voordat ik de training vind..
Dat word echt niet minder als je threads opsplitst, dan weet je ook niet meer in welke thread hij stond dus moet je ook nog meerdere threads doorzoeken die dan uiteraard meerdere pagina's terug staan.


Quote this : **** U
Voor eduard?


-----------------------------------------------------------------------
1 kom brinta of havermouth
0,5l roosvice multivit
Solgar multivit (de beste)

Wit bolletje met beleg (1)

2Witbolletje met beleg (2)
shake /250ml -50gr proth (2)

2 witte bolletje met beleg (3)
shake -250ml /50gr proth (3)
0,5l water of multivit

2 witte bolletje met beleg (4)
shake /250ml /50gr proth (4)

Avond eten
0,5l roosvice multivit

TRAINEN

AA drink of banaan of andere carb bron (5)
Shake 250ml /50gr proth

Soms broodje of extra (6)

snachts om 1:30u wakker worden en shake
250ml /50gr proth

------------------------------------------------------------------------
Veel bolletjes en shakes! Erg eenzijdig dus. Het lijkt mij steeds vrij weinig per portie ik zou er wat zwaarders doorheen gooien:
(a)500-1000 ml melk
(b)250-500 gr magere kwark
(c)2-3 bananen
(d)2-4 eieren
(e)Portie rijst/spaghetti/macaroni (Als je het goed vloeibaar houdt op je werk mee te nemen in thermosfles)
(f) Vul in...

Naar eigen inzicht 1 of meerdere maaltijden van (1), ..., (6) vervangen in een combinatie van (a), ..., (f). En zorg dat je minimaal 3 liter per dag drinkt.
Ik vind het wel knap dat je 's nachts je bed uit gaat voor een shake!

Grrr zal hem nog maals uitprinten.. ik kan zo moeilijk spagaat..



KAN NIET GEEN RACK!!
Champ zei:
Joopie zei:
Dus neem je een PL of BB riem mee en een fietsketting of anderssoortige ketting en ga je gewoon trainen.
Rack weg is k*t.
misschien vrijdag bij die andere gym trainen als ze daar kunnen helpen.. dat vraag ik morgen! daar hebben ze een RACK! Baby :D
Dus daar moet je Rack Lockouts doen, op maandag, vrijdag, rugdag, benendag, deadliftdag of kanmenietschelenwatvoordag. Je kunt ze in je eentje doen dus er bestaat geen excuus.


JA.. k*t zooi.. ik wordt er boos van! gelukkig maar als ik naar Eduard zijn log kijk dat ik weer moet lachen :p
Als je d'r maar harder van traint.


Filmpjes verwijderd!
Goedzo, wat zullen ze schrikken op het NK :D


Lees log waarin ik klaag over schouder/borst
Voelen is niet duidelijk, als ik een zware pomp heb, DOMS onga, iets verrek, altijd voel ik wat maar het is een groot verschil.


JA.. hoe is het met je film collectie.. wel alles bewaren hoor voor het geval ik ze verlies
Alles is en wordt bewaard till infinity.
U gebruikt momenteel 59 MB (2%) van de toegestane 2653 MB.
Wanneer ga je weer squatten?
 
Joopie zei:
Bij mij werkt ie nog, ik denk dat meerdere quotes niet meer mogen, open anders een threadje bij boardbugs ofzo voor T.

Will do!


Jammer joh maar hij is aan jouw gericht :roflol:. Tenminste hij reageert op jouw, maar hij heeft inderdaad altijd wat dus we wachten af.
 
Laatst bewerkt:
Veel bolletjes en shakes! Erg eenzijdig dus. Het lijkt mij steeds vrij weinig per portie ik zou er wat zwaarders doorheen gooien:
(a)500-1000 ml melk
(b)250-500 gr magere kwark
(c)2-3 bananen
(d)2-4 eieren
(e)Portie rijst/spaghetti/macaroni (Als je het goed vloeibaar houdt op je werk mee te nemen in thermosfles)
(f) Vul in...

Naar eigen inzicht 1 of meerdere maaltijden van (1), ..., (6) vervangen in een combinatie van (a), ..., (f). En zorg dat je minimaal 3 liter per dag drinkt.
Ik vind het wel knap dat je 's nachts je bed uit gaat voor een shake!

vergeten te melden, neem ook banaan, shakes zijn met melk, broodbeleg altijd minimaal 3 eieren.. (e) deed ik altijd, maar als ik dat nu doe dan zit ik de rest van de dag vol. ooh neem ook vaak 1 literbak hertog ijs..
dank je dat ik toch niet iets goed doe door savonds mijn shake te nemen..
De hele buurt wordt altijd wakker van me blender. hahaha daar doe ik het voor..

Dus daar moet je Rack Lockouts doen, op maandag, vrijdag, rugdag, benendag, deadliftdag of kanmenietschelenwatvoordag. Je kunt ze in je eentje doen dus er bestaat geen excuus.
Woensdag op schouder dag?? kan dat zo kort voor de upper end borst dag???????????????


Voelen is niet duidelijk, als ik een zware pomp heb, DOMS onga, iets verrek, altijd voel ik wat maar het is een groot verschil.
Zware pomp had ik toen bij biceps en gemeld.. DOMS heb ik geen last van tijdens trainen.. iets verrekken is accuut. het is een stekende scheurende pijn.

Alles is en wordt bewaard till infinity.Wanneer ga je weer squatten?

vandaag beetje SQ doen en rug..
 
eduard.. er is een persoon die mij ouwe noemt! en dat ben jij niet!!
Alleen Testo aka Feel mag mij zo noemen ouwe.. LOL

Goed dat je pissed ben, dan kan je die agressie gebruiken!
Verder moet je pissed op jezelf zijn.. :p jij doet het ikkke niet..
 
Ja tussen 2 parallele bars. uiteraard.. misschien dat ik ze van de week wel ff film als je dat graag wilt..

Ziek zwaar? zeg je.. hmmm dat motiveerd om volgende week meer te doen :thumbs:
 
Back
Naar boven