MuscleMeat

de weg van de duivel (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

met al die witte bolletjes krijg jij plakkak en een vette pens. Bruinbrood, roggenbrood, pasta's, rijst, (zoete)aardappelen, vlees, kip, vis, noten, etc. Ik dacht dat je toch wel een beetje meer van voeding afwist.
 
En alweer gaat KaLe's post over poep :D Maar ik ben het wel met hem eens ;)
 
eq_909 zei:
En alweer gaat KaLe's post over poep :D Maar ik ben het wel met hem eens ;)

hehe, per ongeluk ook nog :eek:
 
KaLe zei:
met al die witte bolletjes krijg jij plakkak en een vette pens. Bruinbrood, roggenbrood, pasta's, rijst, (zoete)aardappelen, vlees, kip, vis, noten, etc. Ik dacht dat je toch wel een beetje meer van voeding afwist.

ik koos hiervoor omdat ik een hele tijd geen bruinbrood, roggebrood, en rijst luste.. aardappelen al helemaal niet..
dan kots ik ze net zo snel weer uit..
ik heb ruim 1 jaar op een streng gezond dieet gezeten en had er genoeg van!
Van het weekend weer 6 meergranen broodjes gegeten.. maar lust ik alleen met kaas..
Vroeger was ik de menselijke vuilnisbak en at alles.. die tijd is over
 
echt niet.. :p
 
Champ zei:
Ja tussen 2 parallele bars. uiteraard.. misschien dat ik ze van de week wel ff film als je dat graag wilt..

Ziek zwaar? zeg je.. hmmm dat motiveerd om volgende week meer te doen :thumbs:
idd film ze es, lijkt me wel mooi om te zien:)
 
Champ zei:
ik koos hiervoor omdat ik een hele tijd geen bruinbrood, roggebrood, en rijst luste.. aardappelen al helemaal niet..
dan kots ik ze net zo snel weer uit..
ik heb ruim 1 jaar op een streng gezond dieet gezeten en had er genoeg van!
Van het weekend weer 6 meergranen broodjes gegeten.. maar lust ik alleen met kaas..
Vroeger was ik de menselijke vuilnisbak en at alles.. die tijd is over
Kom op man! Gewoon stouwen zonder erbij na te denken.

Joopie zei:
Dat het gewicht hoog is is zeker geen reden om je techniek aan te passen. Als je hem niet kan ga je een stapje terug, Board Presses zijn voor techniek en je zenuwstelsel, echte kracht bouw je met Rack Lockouts.
Bouw je zoveel kracht met rack lockouts op? Ik meende dat ze niet zoveel uithaalden en meer voor het mentale waren. Hmm toch maar wat vaker doen dus.
 
Je gaat toch langzaam weer wat vooruit, dus blessure komt wel onder controle.
En hoger in reps is idd beter voor het herstel.
 
11-10-2005

SQ en DL heeft geen prioriteit meer.. omdat het teveel energie kost om ervan te herstellen.. dus korte SQ

SQ RAW
10x60
5x100
3x170
3x190
3x220

Jammer dat je met het filmpje toch niet zo goed kan zien hoe diep ik zit.. door mijn broek denk ik..

BOR
6x60
6x100
6x130
6x130

Cable row
6x100
6x135
6x135
6x135

Pull ups
6 x BW.. hahahaha..

Latpull
6x100
6x110
6x110

klaaaaaarrrr!!!! :D :D :D :D :D
en toen snel in mijn hempje op de fiets naar mijn meisje die ik de hele week nog niet gezien had. omdat ze het zo druk met school heeft
 
Zijn er mensen die mij wat extra webruimte kunnen geven voor filmpjes? zodat ik het op deze manier kan linken??

oh nu klaar met trainen en ff eerst een warm stokbrood eten met gesmoten kaas.. en dan de rest ;)
 
ja.. komt omdat ik mijn onderarmen niet te veel wil belasten ivm die tennis elleboog.. straalde door van mijn onderarmen.. had er flink last van
 
Die eerste rep met 220 kon wel wat dieper:P

Maar ziet er goed uit verder:thumbs:
Doe je met de BOR de bar helemaal tot je buiK?
 
WTF is die oerkreet bij je eerste rep squatten!? :D
 
eq_909 zei:
WTF is die oerkreet bij je eerste rep squatten!? :D

hahahaha ja best wel faggy.. raar dat dat uit mij kwam..
 
eduardjanssen zei:
Hey nice, ook je schouderoefeningen erin vermelden he :D.
GL.

Tevreden Eddie??
Vanavond weer schouders.. heb je er nog iets aan gehad?? :cool:
 
Origineel gepost door eduardjanssen
Ok Champ !


Nice training maar waarom was je Dumbbell press zo licht?

LOL ik dacht dat je chest dumbbell press deed hier.

zie je.. loop je me weer af te zeiken :D

ik heb nogal moeite met meer dan 42 kg zelf op te gooien.. en er was niemand in de gym die ze kon aangeven



Maar om je even antwoord te geven. Nee ik heb er geen reet aan gehad.
 
chest dumbbell press hebben we geen zwaardere dumbbells als 50.. en dat gaat makkelijk uiteraard..

Maar heel fijn dat je er nog nix aan gehad hebt. dan blijf je tenminste kijken naar mijn log in de hoop er toch nog iets aan te hebben.
 
Back
Naar boven