MuscleMeat

de weg van de duivel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

O.M.F.G. Nobrain train!

Nobrain train! zei:
Champ zei:
Vandaag ff bij SSS in ALkmaar wezen trainen.. was lachwekkend, wat stond ik voor lul man.

SQ tot 200kg 3 reps en toen maar gestopt, me onderrug was moe.
was een ventje die zichzelf helemaal top vond omdat hij 230 kg setje van 6 ofzo SQ-ten, MAAR hij zakte maar 30% ofzo.. echt zat geen beweging in

Iedereen zat naar me te kijken en knikte naar me.. was Cool
Ik zakte cker tot 45graden dus dat onzin wat je zegt, en die squats van jouw waren ook maar net tot parallel!
O.M.F.G.!
Je doet je naam wel eer aan hè, 'Nobrain train!' met je oliedomme opmerking.

Als je 45 graden zakt, zak je niet eens 30%, maar jouw hersenen konden de wiskunde van eerste klas van de LOM-school nog niet eens aan.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hahahahaha.... de master of replies is back! :thumbs:
 
Re: O.M.F.G. Nobrain train!

Joopie zei:
O.M.F.G.!
Je doet je naam wel eer aan hè, 'Nobrain train!' met je oliedomme opmerking.

Als je 45 graden zakt, zak je niet eens 30%, maar jouw hersenen konden de wiskunde van eerste klas van de LOM-school nog niet eens aan.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Champ zei:
hahahahaha.. wat een bullshit!
Locatie : Noord-Brabant ??
beschrijf het mannetje waarmee je trainde eens voor me?

BTW zag je niet dat ik ging stil zitten onderin bij die gewichten.
dieper dan zit gaat niet daar is me ass te fat voor


:roflol:
Bekijk me log maar eens een keer dan zou je kunnen weten dat ik het niet was kastanje-Champion:rolleyes:
En Joopie, me eerst positieve karma geven omdat ik champ zit te treiteren en daarna zo replyen is natuurlijk van de zotten, ik verwacht dan ook een deze dagen een pm met verontschuldigingen!:rolleyes:
 
Champ zei:
Ja er is geen excuus voor.. het is gewoon mijn zwakheid!
DL en SQ heb ik gewoon geen zin meer in, steeds alleen die gewichten..
Zelfs mijn BP maatjes kunnen en mogen niet SQ-ten en DL-en

en Borst training mag ik niet posten omdat blijkt dat er " politieke spelletjes" gespeeld worden om concurrentie uit te schakelen, stel je voor dat iemand weet dat ik sterk ben, dan ben ik concurrentie en willen ze me eruit werken..(van horen zeggen)
Niet dat iemand buiten ons team mij concurrentie kan bieden. hehe

dus vrijdag weer schouders en biceps.. maar zelfs mijn schouder trainingen ben ik erg gaan waarderen voor mijn borst! alleen rug tja.. euh. nou daar heb ik eigenlijk geen excuus voor behalve dat ik daar ook geen zin in heb :p

Begint dat nou weer?
Straks loop je in een soort permanente "pijp jezelf" houding.
Je moet dus maar zin maken voor je rug, je wou toch BB doen nu.
Dan ga je niet op het podium zeggen als lat spread gevraagd wordt van ehh, ik doe ff niet mee jongens, want me rug is eigenlijk niet zoveel.

Maare, die neckpress is wel bruut, toegegeven.
 
Bumping for updates! ;)
 
Laatst bewerkt:
Valt me een eerlijk gezegd tegen, die rentree van Joopie.

Geraakt niet verder dan beetje opscheppen dat je op 3 HAVO beetje goniometrie hebt gehad.

Gaan we ervan uit dat het bovenbeen tov de knie in het gunstigste geval (fullsquat) een beweging beschrijft van 135 graden; dan is 45 graden nog altijd meer dan 30%.
 
Metal^militia zei:
Valt me een eerlijk gezegd tegen, die rentree van Joopie.

Geraakt niet verder dan beetje opscheppen dat je op 3 HAVO beetje goniometrie hebt gehad.

Gaan we ervan uit dat het bovenbeen tov de knie in het gunstigste geval (fullsquat) een beweging beschrijft van 135 graden; dan is 45 graden nog altijd meer dan 30%.


:roflol: IK had zn wiskunde sommetje nog niet eens inhoudelijk bekeken.

Maar ik heb nog een verrassing voor Joopie, maak eens ruimte in je pm-box Joopie want ik moet je wat vertellen/laten zien!
 
Mighty zei:
Welkom terug Champ! Uiteraard bulkt het hier van de potentie en is er (nog steeds) veel aanstormend talent. Op dit moment is UB/LB hot, dus verwacht ik eigenlijk, dat jij ook een UB/LB-log gaat bijhouden.:D

UB/LB is zooo passé, pilates is het nu helemaal.

OT: Champ, lekker beest van me!
 
Na problemen met rekenen, nu ook problemen met taal.....

Metal Militia - Strongest Benchers on Earth! zei:
Valt me een eerlijk gezegd tegen, die rentree van Joopie.

Geraakt niet verder dan beetje opscheppen dat je op 3 HAVO beetje goniometrie hebt gehad.
Ik zie dat niet als opscheppen, ik had het veel moeilijker kunnen maken maar de opmerking van "Nobrain train!" was zo dom dat dit sommetje van het niveau eerste klas LOM-school voldeed om aan te tonen dat hij weer een epileptisch aanval achter het toetsenbord had.
Het spreekt dan ook zeker niet in mijn nadeel dat hij zulke domme fouten maakt die moet herstellen.


Metal Militia - Strongest Benchers in the World! zei:
Gaan we ervan uit dat het bovenbeen tov de knie in het gunstigste geval (fullsquat) een beweging beschrijft van 135 graden; dan is 45 graden nog altijd meer dan 30%.
Daar waar "Nobrain train!" enkel moeite had met de wiskunde van de eerste klas van de LOM-school, heb jij blijkbaar ook nog moeite met de taal van de eerste klas van de LOM-school. Laten we er nog even bijhalen wat Champ nu eigenlijk gezegd heeft:
Champ zei:
SQ tot 200kg 3 reps en toen maar gestopt, me onderrug was moe.
was een ventje die zichzelf helemaal top vond omdat hij 230 kg setje van 6 ofzo SQ-ten, MAAR hij zakte maar 30% ofzo.. echt zat geen beweging in
Hij had het dus over 30% ZAKKEN, voor mij is dat een simpel woord en weet ik gelijk wat er bedoeld wordt, maar voor jou zal ik de definitie even opzoeken want je praat wartaal, Zwitserleven jongen.

Van Dale zei:
zak·ken1 (onov.ww.)
1 omlaaggaan => vallen
2 lager van niveau worden
Hoewel "2 lager van niveau worden" van toepassing is op de reply van jou is het duidelijk dat we het over omlaaggaan moeten hebben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die opschepper zakt dus maar 17% zoveel als iemand die Fullsquats doet van 135 graden, wat nog veel minder is dan de 30% waar Champ het over had, zeker 3 HAVO nooit af kunnen maken?



Nobrain train! zei:
Metal^militia zei:
Valt me een eerlijk gezegd tegen, die rentree van Joopie.

Geraakt niet verder dan beetje opscheppen dat je op 3 HAVO beetje goniometrie hebt gehad.

Gaan we ervan uit dat het bovenbeen tov de knie in het gunstigste geval (fullsquat) een beweging beschrijft van 135 graden; dan is 45 graden nog altijd meer dan 30%.
:roflol: IK had zn wiskunde sommetje nog niet eens inhoudelijk bekeken.
Volgens mij heb je er nog steeds niet inhoudelijk naar gekeken leugenaartje, misschien is het een beter idee als de doktoren jou eens gaan bekijken....
Nobrain train! zei:
Maar ik heb nog een verrassing voor Joopie, maak eens ruimte in je pm-box Joopie want ik moet je wat vertellen/laten zien!
Al reeds gedaan en er kwam niet veel goeds uit Jochie..
 
:roflol:

Heerlijke voorstelling weer! :)
 
@ Zelda: je weet het weer voortreffelijk te verwoorden......!:D


@ Joopie: maak je niet zo druk, dat is alleen maar slecht voor je hart!:p


@ Champ: ik zie je die 270 bench ook nog wel doen!:cool:
 
Re: Na problemen met rekenen, nu ook problemen met taal.....

Joopie zei:
Lang verhaal met iets te groot lettertype en iets te vetgedrukt


Je hebt gelijk Joopie, had niet goed gelezen. Als je het over zakken hebt, i.e. verticale verplaatsing, klopt het ja.

Ik ben nooit naar 3 HAVO geweest inderdaad.. anders had ik het sneller begrepen waarschijnlijk :thumbs:
 
Wie is Zelda eigenlijk?? ben niet gewend om lekker beest genoemd te worden door vreemden :P

verder beetje rustig aan doen , deze zondag eerste wedstrijdje om the feeling te krijgen.. maar ga niet zwaar banken hoor, misschien 150kg ofzo
 
Brutaal kereltje.. pochen is voor niks nodig want er is altijd iemand die beter is.
 
Ja, zoals ik. Ik ga nu echt met sprongen weer vooruit, dat is ook de reden dat ik mijn log niet meer bijhoudt. Men zou het ongeloofwaardig vinden zoals ik nu vooruit ga zonder normaal dieet en voldoende rust.
 
Het kan het daglicht niet verdragen waar je mee bezig bent, Eduard, daarom log je het niet :D
 
Whaha thnx heb in tijden niet zo vermaakt als in dit log Keep going :D

had het ff nodig!!
 
Als ik geen brutaal kereltje zou zijn, dan zou niemand dit soort opmerkingen maken zodat ik gemotiveerd raak mezelf te verbeteren!
Als ik geen brutaal kereltje zou zijn, dan zouden minder mensen dit soort opmerkingen maken en/of gemotiveerd raken van mijn praatjes!

Vind het altijd zo leuk dat het een krachtsport is die is veranderd naar het huidige homo tijdperk!
In de jaren 70-80 was deze sport populair, veel records werden gevestigd, veel mensen wilden hun lichaam verbeteren! Mensen vormde een broederschap van kracht atleten! Mensen motiveerde elkaar, mensen waren niet bang om arrogant te zijn. mensen zeiden dingen om elkaar te motiveren!
En nu, nu is het praten, bescheiden zijn en politiek heeft zijn plaats gevonden in de krachtsport wereld!

Meerdere bonden ontstaan in nederland omdat mensen het niet eens zijn en er geen ruimte is voor discussie, bonden zeiken elkaar af.
dan in de bonden zelf proberen ze elkaar ook plitsen of zelfs weg te werken!
Jippie wat een mooi tijdperk is het toch nu!

Nou laat mij dan maar brutaal zijn, maar toch mensen motiveren!
Al motiveer ik mensen alleen al om een reactie te geven zoals
wimmos zei:
Brutaal kereltje.. pochen is voor niks nodig want er is altijd iemand die beter is.
 
Back
Naar boven