Fitness Seller

De Wereld Draait Door: gestoord wijf

  • Topic starter MacB
  • Startdatum
  • Reacties 102
  • Weergaven 26K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

...
 
Laatst bewerkt:
Nou, prank call dat mens en neem het op Klusmier, jou kunnen ze niets maken zolang je zo ver weg woont... ;) :D
 
Nou, prank call dat mens en neem het op Klusmier, jou kunnen ze niets maken zolang je zo ver weg woont... ;) :D


ik verzorg de info...........de praktische kant laat ik, ivm mijn verleden, liever aan anderen over!
:o:D
 
Argh rotwijf :shoot:
 
Raar gestoord mens, zou een kunstwerk van dr kunnen maken. Reken maar dat ze keihard jankt en schreeuwt van ellende.

Don't mess with kuikentjes en katjes :mad:
 
Gestoord mens, houdt totaal geen steek wat ze allemaal doet!
 
Ja sorry hoor, maar ik vind de reacties van jullie behoorlijk hypocriet.
 
Ja sorry hoor, maar ik vind de reacties van jullie behoorlijk hypocriet.

want? Omdat ik straks een biefstuk ga eten is het gerechtvaardigd dat zij haar kat killed?
 
Laatst bewerkt:
Ja sorry hoor, maar ik vind de reacties van jullie behoorlijk hypocriet.
Vermoorden wij katten of andere huisdieren dan?
 
Ja sorry hoor, maar ik vind de reacties van jullie behoorlijk hypocriet.

Me too.

Maar dit komt dan ook wel heel dichtbij. Dat wij katten zo ver gedomesticeerd hebben doet ze nogal in een voordeelpositie belanden. Ik geef toe dat ik het mens wat ziekig vind vanwege het feit dat ze haar kat doodmaakt, maar ze is iig consequent en rechtlijnig. Ik had het sterker gevonden als ze het dier daarna en public had gekookt en verorberd. Maar het tasje heeft ook wel z'n waarde naast lederen kleding.

Vermoorden wij katten of andere huisdieren dan?

jazeker, afhankelijk van wat je huisdieren vind. Want, wat maakt iets tot een 'niet doodbaar' huisdier en andere dieren tot 'doodbaar'? Dat is zijn onze eigen ideeën, niet een in de dieren aanwezig iets.

Dat hier huisgegevens worden gepresenteerd vind ik echt zwaar beneden de maat. Maar goed, de illustere DBB knokploeg zal wel weer op pad gaan.
 
Je bent sowieso ziek in je hoofd je denkt dat je kat depri is, en hem daarom DE NEK OMDRAAIT...in laten slapen zou ook nog een ander verhaal zijn..(LET OP: DIT WAS DE INITIELE GEDACHTE VOOR HET KILLEN HE!)

en omdat de MEDIA dan komt k*tten bij haar, DAN PAS komt ze opeens met argumenten met PETA-achtige ideeen
 
Een beetje slachterij jast er 15.000 varkens in de week door, en dat zijn allemaal prima gezonde beesten.
Snap niet waarom mensen dan zo geschokt doen over één kat.
 
HALLOOO MENEER DE "ik wil het niet snappen"

het gaat om de REDEN waarom dat mens die dingen doet, en dat is NIET in 1e instantie om ons bewust te maken van de dieren slachterij, maar omdat der lieve kat depri was
 
Vind de link naar slachting van dieren voor consumptie niet echt relevant. Ben daar ook geen voorstander van maar dat zijn wel andere omstandigheden dan iemand die uit 'sympathie' zijn huisdier om zeep helpt.
 
Back
Naar boven