XXL Nutrition

De Wereld Draait Door: gestoord wijf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MacB

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2007
Berichten
12.077
Waardering
5
was net zo een wijf op tv, noemde zichzelf KUNSTENAAR.

wat ze dus deed. ze had haar eigen kat dood gemaakt, de nek gebroken..LETTERLIJK , omdat ze dacht dat die kat depressief was.

Nu had ze laatst een nieuw "kunstwerk" ze had kuikentjes.
op een band ofzo, en als niemand ze zou kopen van haar..dan gingen ze in de papierversnipperaar. ZIEK WIJF.

En nu heeft ze een kunstwerk met hamsters ofzo, heeft ze er 100 van gekocht...

En die matthijs van nieuwkerk, en die marc-marie ofzo...zeiden er niet bijzonder veel van.

Het idee was trouwens, dat wij koeien (etc) doden om te eten, dus er zij net zo goed een kat, of kuikers kon vermoorden "zonder goede reden".

Discuss
 
Laatst bewerkt:
:fire: sick bitch
 
Kunstenares Tinkebell
Tinkebell heeft een nieuwe installatie bedacht waarin de relatie mens-dier centraal staat. Ze werd onder meer bekend met een tas van haar overleden kat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
^^ Dat was dus van de kat die gekilled had!

Wat vindt de Dierenbescherming van de walgelijke ‘kunst’ met dode dieren van kunstenares Tinkebell en wat doet u eraan?
Kunstenares Katinka Simonse (Tinkebell) gebruikt in haar kunstwerken dode dieren. Hoewel de dieren niet speciaal voor dit doel worden gedood, wijzen wij de manier af waarop de dieren tentoongesteld worden. Wij hebben de kunstenares verzocht op een dierwaardige manier met dieren in haar werk om te gaan. Helaas heeft dit contact geen resultaat gehad. Voor haar kunstwerken gebruikt zij nog steeds dode katten. Op haar website laat ze op een onsmakelijke manier zien hoe zij de dieren verwerkt tot kunst (b.v. het villen van katten en de huiden gebruiken om tassen van te maken). Wij vinden deze gang van zaken verwerpelijk en dieronwaardig. De Dierenbescherming respecteert kunst, maar vindt dat ook in kunstuitingen altijd respectvol met (dode) dieren moet worden omgegaan.
bron
Dierenbescherming.nl
 
Doden om te eten geen goede reden:scratch:

Vaag wijf, gewoon dood maken, want ze is gek, dus een goede reden.
 
Mwa, ergens heeft ze gelijk.

Ik ben het niet met haar eens, maar ongelijk kan je d'r niet geven natuurlijk.
 
Haar site wordt blijkbaar ook druk bezocht nu, kom er niet eens op.
 
Mwa, ergens heeft ze gelijk.

Ik ben het niet met haar eens, maar ongelijk kan je d'r niet geven natuurlijk.

het is gewoon een doorgedraaide PETA activist. Als ze denkt ze haar eigen kat vermoorden mensen in laat zien dat vlees eten moord is, ben je niet 100%
 
Laatst bewerkt:
Krijgen we hier natuurlijk weer dezelfde discussie als in het topic 'Leraar slaat konijn dood voor de klas'. :S "We eten wel vlees, waarom zou je een konijn dan niet mogen vermoorden blablabla..."

Vlees is een levensmiddel. Dieren 'zomaar' doodmaken, of voor kunst whatsoever, vind ik idd niet kunnen. Kuikentjes in de papierversnipperaar? Dat is idd sick. :mad: Een tas maken van je eigen kat? :( Gatver.
 
Ze hield van Pinkeltje
“Ik ontwerp discussies”, kakelt Katinka van Bruggen. Gisteravond was de discussieontwerpster – “kunst is dom”- te gast bij Barend en Van Dorp. Op de tafel lag een opgezette kat. Ze had haar lieveling laten opzetten uit liefde. “Pinkeltje was depressief en daarom heb ik hem eigenhandig gewurgd om hem uit zijn lijden te verlossen.” Pinkeltjes laatste schreeuw, doodsangst, wanhoop, snakken naar lucht… dood. Vastgelegd en opgezet. Een doodsstrijd voor eeuwig als het ware. Katinka, Tinkebell zoals ze zich noemt, is dolenthousiast over haar daad. Verlegt graag de grenzen. De moordenares droomt van een grote carrière als discussieontwerpster. Het is voor Van Bruggen te hopen dat háár mond niet gesnoerd wordt. Het is maar dat u het weet, Tinkebell wil de wereld veroveren en roze maken. Oh ja, mevrouw blijkt een ware dierenbeul.

De Telegravin Blog Archive Ze hield van Pinkeltje

:kots:
 
Kankerwijf, paar liter kokend water overheen gooien en na 5 dagen geen vreten wurgen.
 
10 verkrachters en moordenaars vrijlaten uit de gevangenis, en een aardige uitnodiging met haar adress geven lijkt me wel een leuk kunstwerk
 
Krijgen we hier natuurlijk weer dezelfde discussie als in het topic 'Leraar slaat konijn dood voor de klas'. :S "We eten wel vlees, waarom zou je een konijn dan niet mogen vermoorden blablabla..."

Vlees is een levensmiddel. Dieren 'zomaar' doodmaken, of voor kunst whatsoever, vind ik idd niet kunnen. Kuikentjes in de papierversnipperaar? Dat is idd sick. :mad: Een tas maken van je eigen kat? :( Gatver.


nee maar 20 nertsen in je bonttas en nog enkele geitenembryo's in je anti-rimpel creme daarentegen zijn ook wel vrij brutal.
 
nee maar 20 nertsen in je bonttas en nog enkele geitenembryo's in je anti-rimpel creme daarentegen zijn ook wel vrij brutal.

Ja make up wordt ook op dieren getest, ik weet 't.
 
Ja make up wordt ook op dieren getest, ik weet 't.

niet alleen getest, ze worden er ook nog in vermalen :D

ik vind het aan de andere kant wel een strakke actie van dat wijf. dieren worden op een waanzinnige wijze geconsumeerd en hun dood weegt nu ook niet echt onmiddelijk op tegen het geluk dat het voor de individuele mens opbrengt.

Ik vind het mooi dat ze die waanzin uitvergroot in haar "kunst" om mensen hun ogen te openen en te shockeren.

Aan de andere kant ben ik emotioneel ook goed afgeblokt tegen dierenleed, dat het me zelf nu ook niet hard treft, mocht ik het daarentegen daadwerkelijk zien, zou ik er ook van walgen, het is enkel de afstand tussen het vlees op je bord en de afstand van de slachting die mensen er onverschillig tegenover laat staan. zij speelt het spel gewoon niet hypocriet.
 
wat wil je met zo'n naam .. Tinkebell :roflol:
 
Het idee was trouwens, dat wij koeien (etc) doden om te eten, dus er zij net zo goed een kat, of kuikers kon vermoorden "zonder goede reden".

Deze zin was er teveel aan :mad:
Kill the bitch
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]“Ik ontwerp discussies”, kakelt Katinka van Bruggen. Gisteravond was de discussieontwerpster – “kunst is dom”- te gast bij Barend en Van Dorp. Op de tafel lag een opgezette kat. Ze had haar lieveling laten opzetten uit liefde. “Pinkeltje was depressief en daarom heb ik hem eigenhandig gewurgd om hem uit zijn lijden te verlossen.” Pinkeltjes laatste schreeuw, doodsangst, wanhoop, snakken naar lucht… dood. Vastgelegd en opgezet. Een doodsstrijd voor eeuwig als het ware. Katinka, Tinkebell zoals ze zich noemt, is dolenthousiast over haar daad. Verlegt graag de grenzen. De moordenares droomt van een grote carrière als discussieontwerpster. Het is voor Van Bruggen te hopen dat háár mond niet gesnoerd wordt. Het is maar dat u het weet, Tinkebell wil de wereld veroveren en roze maken. Oh ja, mevrouw blijkt een ware dierenbeul.
 
of gewoon niet ...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven