Fitness Seller

De werkelijke invloed van een 'smal frame'

Bezoekers in dit topic

Armstrong

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
32
Waardering
6
Ik heb dus een heel smal frame. Mijn polsen zijn onderaan 16 cm in omtrek. Mijn enkels zo rond de 21 cm. Ik ben 1.78m.
Ofwel, shitty genetics.

Ik weet dat dit sowieso betekent dat wat je maximaal kunt bereiken, veel lager ligt dan iemand met een groter frame.

Maar heeft dit smalle skelet nou ook invloed op hoe snel je gains maakt? Of beïnvloedt het alleen het maximaal potentieel?
En zijn er nog dingen die een typische 'hardgainer' zoals ik vooral wel of niet moet doen?

En last but not least, kennen jullie hier iemand of zijn er foto's van mannen zoals ik met écht dunne polsen, die toch (natty!) een mooi fysiek hebben weten te realiseren?

Ik wil gewoon weten wat realistisch is. Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat dit sowieso betekent dat wat je maximaal kunt bereiken, veel lager ligt dan iemand met een groter frame.
Dat je niets gaat bereiken ligt meer aan je mindset hoor. Wat wil je nou horen? Dat je toch nooit gaat bereiken wat je wilt bereiken? Get in line.
 
Nee dat bedoel ik niet. Ik wil gewoon weten wat realistisch is. Dan weet ik wat ik kan verwachten en of ik qua gains 'op schema' zit. Ook al is dat niet voor iedereen hetzelfde, het is ook weer niet heel anders indien er een vergelijkbaar startpunt aanwezig is.
 
De meeste mensen die aangeven hardgainers te zijn eten over het algemeen juist weinig en hebben dat niet door.
Nu zeg ik niet dat dit zo is bij jou. Maar zorg voor een goed voedingsschema en gedegen training en je kan ook met een smal frame een prima fysiek halen.
 
n last but not least, kennen jullie hier iemand of zijn er foto's van mannen zoals ik met écht dunne polsen, die toch (natty!)
Ik weet niet waar die meme skinny armen/polsen vandaan komt, maar zoals je kunt zien had ik toen ik nog natty was in de onderstaande pics ook hele dunne polsen. Die ik overigens nog steeds heb.

Jullie pussies van tegenwoordig overwegen om alles te gebruiken als excuus om skinny te blijven. Ik heb dunne polsen, ik ben hard gainer, ik heb geen borstvoeding gehad, ik ben bang voor naalden etc etc :treuren::treuren::treuren:

How the fuck weet je nou werkelijk of je echt shitty genetics hebt, zonder eerst jarenlang serieus wat energie erin gestoken te hebben. Je begrijpt dat bodybuilding een marathon is en geen sprint?

Ik zou zeggen: begin maar eerst eens te eten/trainen zoals het hoort, voordat je al bezig bent met redenen bedenken waarom je toch niet dat physique gaat bereiken dat je wilt. Alles begint met de juiste mindset. Jullie pussies geven al op voordat je überhaupt een start hebt gemaakt.

1594893503076.png


arm14(natty).jpg
 
Ik weet niet waar die meme skinny armen/polsen vandaan komt, maar zoals je kunt zien had ik toen ik nog natty was in de onderstaande pics ook hele dunne polsen. Die ik overigens nog steeds heb.

Jullie pussies van tegenwoordig overwegen om alles te gebruiken als excuus om skinny te blijven. Ik heb dunne polsen, ik ben hard gainer, ik heb geen borstvoeding gehad, ik ben bang voor naalden etc etc :treuren::treuren::treuren:

How the fuck weet je nou werkelijk of je echt shitty genetics hebt, zonder eerst jarenlang serieus wat energie erin gestoken te hebben. Je begrijpt dat bodybuilding een marathon is en geen sprint?

Ik zou zeggen: begin maar eerst eens te eten/trainen zoals het hoort, voordat je al bezig bent met redenen bedenken waarom je toch niet dat physique gaat bereiken dat je wilt. Alles begint met de juiste mindset. Jullie pussies geven al op voordat je überhaupt een start hebt gemaakt.

Bekijk bijlage 497423

Bekijk bijlage 497424
Was je natty in die foto’s!? Fuuaaark wat een tuinslang zeg
 
Was je natty in die foto’s!? Fuuaaark wat een tuinslang zeg
Waarom zou ik daarover liegen als ik al toegegeven hebt momenteel geen meer natty te zijn.
 
Ik weet niet waar die meme skinny armen/polsen vandaan komt, maar zoals je kunt zien had ik toen ik nog natty was in de onderstaande pics ook hele dunne polsen. Die ik overigens nog steeds heb.

Jullie pussies van tegenwoordig overwegen om alles te gebruiken als excuus om skinny te blijven. Ik heb dunne polsen, ik ben hard gainer, ik heb geen borstvoeding gehad, ik ben bang voor naalden etc etc :treuren::treuren::treuren:

How the fuck weet je nou werkelijk of je echt shitty genetics hebt, zonder eerst jarenlang serieus wat energie erin gestoken te hebben. Je begrijpt dat bodybuilding een marathon is en geen sprint?

Ik zou zeggen: begin maar eerst eens te eten/trainen zoals het hoort, voordat je al bezig bent met redenen bedenken waarom je toch niet dat physique gaat bereiken dat je wilt. Alles begint met de juiste mindset. Jullie pussies geven al op voordat je überhaupt een start hebt gemaakt.

Bekijk bijlage 497423

Bekijk bijlage 497424
Scheld mijn poep genetics maar weer uit :p
 
Waarom zou ik daarover liegen als ik al toegegeven hebt momenteel geen meer natty te zijn.
Met zo'n fysiek zou ik nooit on gegaan zijn. Of doe je wedstrijden nu?
 
Ik weet niet waar die meme skinny armen/polsen vandaan komt, maar zoals je kunt zien had ik toen ik nog natty was in de onderstaande pics ook hele dunne polsen. Die ik overigens nog steeds heb.

Jullie pussies van tegenwoordig overwegen om alles te gebruiken als excuus om skinny te blijven. Ik heb dunne polsen, ik ben hard gainer, ik heb geen borstvoeding gehad, ik ben bang voor naalden etc etc :treuren::treuren::treuren:

How the fuck weet je nou werkelijk of je echt shitty genetics hebt, zonder eerst jarenlang serieus wat energie erin gestoken te hebben. Je begrijpt dat bodybuilding een marathon is en geen sprint?

Ik zou zeggen: begin maar eerst eens te eten/trainen zoals het hoort, voordat je al bezig bent met redenen bedenken waarom je toch niet dat physique gaat bereiken dat je wilt. Alles begint met de juiste mindset. Jullie pussies geven al op voordat je überhaupt een start hebt gemaakt.

Bekijk bijlage 497423

Bekijk bijlage 497424

Tering wat een beest, Wat waren je stats toen?
 
Gozer, ga trainen en laat de wereld zien dat jij wel kunt bereiken (ondanks alle science) wat je wilt bereiken.....
 
hahaha het was een compliment pik
My bad dan. Bedankt lieverd.

Scheld mijn poep genetics maar weer uit :p
Verre van. Het ging me meer om het feit dat mensen voordat ze het überhaupt hebben geprobeerd beginnen te klagen over waarom het eventueel niet zou kunnen lukken. Niks erger dan zulke zwakzinnige mensen.

I.p.v. topics te maken over zulke bullshit, kun je beter die tijd nuttig besteden door het te investeren in dingen te veranderen waar je niet gelukkig over bent. Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan, dan spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan imo.

Zeker als het draait om bodybuilding heb je die mindset nodig. Natuurlijk spelen genen een grote rol in bodybuidling, maar zonder de juiste discipline/mindset ga je er alsnog niks mee bereiken.

Als het zo makkelijk was geweest, dan was elke gast wel big/ripped geweest. Als je niet de dedication/mindset hebt dan kun je maar beter gaan dammen of powerliften.

Met zo'n fysiek zou ik nooit on gegaan zijn. Of doe je wedstrijden nu?
Gelukkig hebben we allemaal andere ambities in het leven. Nee.

Tering wat een beest, Wat waren je stats toen?
Niks bijzonders. Ik trainde destijds bijna geen legs. Woog volgens mij maar iets van 86 kg
 
My bad dan. Bedankt lieverd.


Verre van. Het ging me meer om het feit dat mensen voordat ze het überhaupt hebben geprobeerd beginnen te klagen over waarom het eventueel niet zou kunnen lukken. Niks erger dan zulke zwakzinnige mensen.

I.p.v. topics te maken over zulke bullshit, kun je beter die tijd nuttig besteden door het te investeren in dingen te veranderen waar je niet gelukkig over bent. Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan, dan spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan imo.

Zeker als het draait om bodybuilding heb je die mindset nodig. Natuurlijk spelen genen een grote rol in bodybuidling, maar zonder de juiste discipline/mindset ga je er alsnog niks mee bereiken.

Als het zo makkelijk was geweest, dan was elke gast wel big/ripped geweest. Als je niet de dedication/mindset hebt dan kun je maar beter gaan dammen of powerliften.


Gelukkig hebben we allemaal andere ambities in het leven. Nee.


Niks bijzonders. Ik trainde destijds bijna geen legs. Woog volgens mij maar iets van 86 kg
Het was maar een grapje he maar ik snap je punt :p
 
Ook met een smal frame kun je een pracht-fysiek opbouwen, denk bijvoorbeeld aan een Frank Zane.

Realistisch is dat je stopt met mekkeren en slim gaat trainen zodat je het maximale er uit haalt wat er in zit.
Of je gaat wielrennen. Dan heb je er voordeel van.

Als je verder geen prof wilt worden is dit overigens toch helemaal geen probleem?
 
Ook met een smal frame kun je een pracht-fysiek opbouwen, denk bijvoorbeeld aan een Frank Zane.

Realistisch is dat je stopt met mekkeren en slim gaat trainen zodat je het maximale er uit haalt wat er in zit.
De meeste mensen die aangeven hardgainers te zijn eten over het algemeen juist weinig en hebben dat niet door.
Nu zeg ik niet dat dit zo is bij jou. Maar zorg voor een goed voedingsschema en gedegen training en je kan ook met een smal frame een prima fysiek halen.
Ik weet niet waar die meme skinny armen/polsen vandaan komt, maar zoals je kunt zien had ik toen ik nog natty was in de onderstaande pics ook hele dunne polsen. Die ik overigens nog steeds heb.

Jullie pussies van tegenwoordig overwegen om alles te gebruiken als excuus om skinny te blijven. Ik heb dunne polsen, ik ben hard gainer, ik heb geen borstvoeding gehad, ik ben bang voor naalden etc etc :treuren::treuren::treuren:

Dit. Geloof zoiezo niet dat je polsen bepalen hoe gespierd je kan worden.
 
Back
Naar boven