Fitness Seller

De werkelijke invloed van een 'smal frame'

Bezoekers in dit topic

Overigens vind ik dat mannen die niet zo lang zijn er sneller gespierd uitzien. De spieren moeten zich tenslotte verdelen over minder oppervlak. Dus het ziet er echt sneller buff uit.
 
Niks bijzonders. Ik trainde destijds bijna geen legs. Woog volgens mij maar iets van 86 kg

Nou ik vind het toch wel echt een streef fysiek.
Dit jaar ga ik voor het eerst echt cutten tot 8-9%, Is kijken of ik ook zo iets overhoudt.

Als het er een beetje op lijkt ben ik tevreden:D
 
Ik heb dus een heel smal frame. Mijn polsen zijn onderaan 16 cm in omtrek. Mijn enkels zo rond de 21 cm. Ik ben 1.78m.
Valt wel mee toch? Ik heb polsen van 15½ en enkels van 19 cm en ben 1.80m.
 
Ook op plekken als handen en voeten waar ogenschijnlijk geen vet zit kun je afvallen. Ik had voor mijn maagverkleining schoenmaat 40 en nu 39. Ook ringen passen niet meer, die heb ik kleiner moeten laten maken. En nu
image.jpg
moet het nog een keer....zie foto.
 
Wat ik me afvraag is hoe de fysiek van de topicstarter eruit ziet op dit moment, aangezien hij 15 jaar geleden lid is geworden.
Ik ben benieuwd in hoeverre hij consequent heeft kunnen trainen in die tijd. Lijkt me dat hij al aardig wat had kunnen opbouwen...
 
Goed eten, een smal korter frame (onder de 185) is sneller te vullen dan frames van 185 +.

En nee het zijn geen excuses, elk frame is te vullen. De snelheid en hoeveelheid is niet bekend van te voren, maar als je goed eet, hard traint dan is er niks aan jezelf te blamen.
 
Wat ik me afvraag is hoe de fysiek van de topicstarter eruit ziet op dit moment, aangezien hij 15 jaar geleden lid is geworden.
Ik ben benieuwd in hoeverre hij consequent heeft kunnen trainen in die tijd. Lijkt me dat hij al aardig wat had kunnen opbouwen...
Kijk even tussen zijn oudere posts. Hij is nooit verder gekomen dan ermee willen beginnen. Loopt wel om de zoveel jaar te klagen dat hij bang is dat hij geen vooruitgang gaat boeken. Ga gewoon trainen man.
 
Nou ik vind het toch wel echt een streef fysiek.
Dit jaar ga ik voor het eerst echt cutten tot 8-9%, Is kijken of ik ook zo iets overhoudt.

Als het er een beetje op lijkt ben ik tevreden:D
Ik ben benieuwd.

17 cm polsjes checkin in :(
Same here breh. Dat zal wel de reden zijn dat we skinny zijn. Alles wordt nu duidelijk.
 
Armstrong
Het enige probleem wat je hebt is je mentaliteit en mogelijk je onzekerheid. Je bent hier al 15 jaar lid. In die 15 jaar had je echt wel je doelen kunnen bereiken -die zijn al enorm beperkt- als je gewoon een keer gaat trainen en dat ook doorzet. Je komt nu gewoon over als een onzekere aansteller die een boel wil maar er maar niet voor gaat. Wat is nu je volgende plan, over 5 jaar weer terugkomen met dezelfde vraag?
 
Ik ben idd meermaals begonnen en weer gestopt. Een aantal keer waren er 'valide' redenen maar bij een aantal keer was het gewoon een motivatieprobleem.

Overigens ben ik alweer bezig. Ik voel dat het deze keer serieus is. Ik heb elke keer zin om te gaan, heb het nu rustiger qua werk en ben dus uitgeruster en heb meer tijd. Ik was overigens in januari al begonnen en getraind tot de sportscholen dichtgingen ivm corona. Vanaf 1 juli ben ik nu 4 keer in de week aan het sporten.

Ik ben overigens niet aan het klagen of excuusjes voor mezelf aan het maken m.b.t. mijn frame of huidige fysiek. Maar ik heb ergens een 'complex' waarbij ik soms denk dat ik (natty) toch amper vooruitgang kan boeken vanwege mijn extreem dunne botjes. Ik vraag me dan wel eens af of het uberhaubt wel zin heeft. Gelukkig voel ik dat nu al een stuk minder zo. Mijn buikje is al wat kleiner geworden en ik doe het nu ook voor de 'gezondheid' en mentale gesteldheid. Ik ben jaren een couch-potato geweest en haal nu in ieder geval al voldoening uit mezelf pushen, sporten, bezig zijn en het lange termijn doel.

Ik denk dat als ik íets van vooruitgang ga zien, al is het maar een fucking lijntje op mijn triceps, dat ik dan deze onzekerheid kan laten gaan. Ik heb namelijk in mijn vorige pogingen, die meestal zo'n 3-4 maanden duurden, eigenlijk nooit wat progressie gezien. Ongetwijfeld ook door slechtere eet- en traingewoonten. Maar vast ook door mijn aanleg.

Nu doe ik dus 4x per week push-pull (met beenoefeningen geïntegreerd op alle dagen) met 6-7 oefeningen maal 2 of 3 sets per oefening. Dan zou ik over een maand of 3-4 toch wat moeten zien hoop ik.
 
Ik denk dat als ik íets van vooruitgang ga zien, al is het maar een fucking lijntje op mijn triceps, dat ik dan deze onzekerheid kan laten gaan. Ik heb namelijk in mijn vorige pogingen, die meestal zo'n 3-4 maanden duurden, eigenlijk nooit wat progressie gezien. Ongetwijfeld ook door slechtere eet- en traingewoonten. Maar vast ook door mijn aanleg.

Bij een juiste aanpak maakt iedere beginner razendsnel progressie. Aanleg komt later pas echt kijken. Neem je voeding onder de loep, want daar gaat het waarschijnlijk fout.
 
Frank Zane had ook extreem dunne botjes en is wel even 3x Mr. Olympia geworden
 
Topicstarter: niet teveel in slachtofferrol kruipen. Je bent niet de enige met smalle bouw. Gewoon trainen en eten...
 
bb is de makkelijkste sport ter wereld ,het is gewoon een kwestie van stom genoeg zijn om jarenlang een paar keer per
week te trainen of dit nu thuis of in de gym is,zink niet weg in het moeras van mierenneukers ,poseurs en autisten
 
Laatst bewerkt:
bb is de makkelijkste sport ter wereld ,het is gewoon een kwestie van stom genoeg zijn om jarenlang een paar keer per
week te trainen of dit nu thuis of in de gym is,zink niet weg in het moeras van mierenneukers ,poseurs en autisten
Wanneer ga je het podium op?
 
helaas word hier op dit forum heel gewichtig gedaan over op "het podium gaan" ,wedstrijden doen ,irl is het maar een zeer
marginaal gebeuren ,en ja ,je moet een beetje gek zijn om jezelf uit te hongeren en te drogeren met allerlei in vage schuurtjes gefabriceerde rommel ,maar laten we aub niet doen alsof we daarmee een uitzonderlijke prestatie van wereldformaat leveren,
het hele bb wereldje hangt van jaloezie ,afgunst ,onzekerheid ,leegheid,ggz waardige figuren en middelenafhankelijkheid aan elkaar,
(en ja ik train toch al minimaal 15 jaar in diverse sportscholen ,dus ik weet er wel iets van)
9 v/d 10 hier op dit forum zal zonder aas nooit meer gaan trainen want dan word het grote smoezenboek weer opengeslagen,dat is de keiharde werkelijkheid en zelfs de grootste kneusjes /beginners kunnen niet trainen zonder de sterkste pwo's omdat ze anders geen motivatie meer hebben na een werkdag ,lol


shit incoming alert lol
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven