MuscleMeat

Sticky De werking van vitaminen en mineralen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zeker informatief
 
damn thx voor info moet echt vitamine kopen...
maar ik ben broke
 
In Duitsland worden mensen via het nieuws aangeraden om geen vitamine-suplementen meer te gebruiken, ze zijn schadelijk en verkorten de levensduur.
 
In Duitsland worden mensen via het nieuws aangeraden om geen vitamine-suplementen meer te gebruiken, ze zijn schadelijk en verkorten de levensduur.
Doe er dan een link of een bron bij?
 
Alleen de derde link doet het bij mij.

Maar daarin staat eigenlijk alleen maar dat vitamines niet nodig zijn bij een gebalanceerd dieet en dat een overschot aan vetoplosbare vitamines zoals A en E schadelijk kan zijn. Maar dat was al wel bekend.
 
---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 15:23 ----------

Alleen de derde link doet het bij mij.

Maar daarin staat eigenlijk alleen maar dat vitamines niet nodig zijn bij een gebalanceerd dieet en dat een overschot aan vetoplosbare vitamines zoals A en E schadelijk kan zijn. Maar dat was al wel bekend.

Ik denk dat de links nu verouderd zijn, sorry. :o

Had het op de Duitse TV gezien in het nieuws en later ook nog op Morgenmagazin. De belangrijkste boodschap was inderdaad dat de normale voeding reikend is. En dat je het best pas op doktersvoorschrift vitaminen kunt gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Nee je hebt ze verkeerd gekopieerd :)
 
Erg nuttig, bedankt!
 
Ik ben voorstander van op natuurlijke wijze de testosteron te verhogen.Zink is nodig voor een goede weerstand, maar een tekort aan zink
Heeft ook een effect op de testosteronproductie. Genoeg zink zorgt voor een goede testosteronproductie., maar natuurlijk ook niet overdoseren. Trainen met gewichten verhoogt ook die productie,
Maar ook bijvoorbeeld aminozuren hebben veel positieve werkingen .
Zelfs voor de hersenen.
 
Back
Naar boven