XXL Nutrition

Nieuws De zaak J. Vanholsbeeck (MP3-Roofmoord)

Bezoekers in dit topic

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
ADAM G.: "MIJN LEVEN VOOR DAT VAN JOE"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Op het assisenproces over de moord op Joe Van Holsbeeck heeft Adam G., in zijn laatste woorden voordat de jury zich terugtrok, nogmaals zijn spijt uitgedrukt over de feiten in april 2006 in het Brusselse Centraal Station.

"Ik zou mijn leven geven om dat van Joe terug te krijgen", zei hij. Hij vroeg ook vergiffenis aan de ouders van Joe en aan Gil, de vriend van Joe, en zijn familie.

De jury zit nu bijeen om zich te beraden over de schuld van Adam G. Als zij oordelen dat de jonge Pool Joe opzettelijk doodde, dan luidt het verdict "roofmoord", en moet Adam G. voor 30 jaar achter de tralies.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mp3-roofmoord

doodstraf!

niets meer niets minder

• Topic Starter Topic Starter
Die is al een tijdje afgeschaft hoor. :bang:

''Ik zou mijn leven geven''. :orly: Ik zou zeggen, pleeg zelfmoord.

haha eerst iemand vermoorden en dan terug krabbelen met excuusjes. oprotten! 30 jaar de bak in met die knuppel.

Het gaat om deze speler,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OMG. Als dat de speler is die ik denk dat het is... Een 128 MB IRiver mp3/wma speler. Heb 'em zelf ook. Al jaren. Vermoord voor een appel en een ei.

Nu zou het beslist niet minder erg zijn als het om een 8GB speler oid zou gaan, maar toch.

• Topic Starter Topic Starter
ADAM G.: "GEEN INTENTIE OM TE DODEN"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Op het assisenproces over de moord op Joe Van Holsbeeck heeft de jury Adam G. schuldig bevonden aan slagen en verwondingen met de dood tot gevolg.

Daarmee volgt de jury de verdediging van de Poolse jongen. De dood wordt niet gekwalificeerd als "roofmoord".

De jury moest antwoorden op 5 vragen. Over de eerste 4 vragen was er geen twijfel, maar over de laatste vraag werd wel gediscussieerd. De jury zat uiteindelijk meer dan 4 uur bijeen.

Vandaag zullen de rechters nog bijeenkomen over de strafmaat. De jongen riskeert maximaal 30 jaar cel.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mp3-roofmoord

Het domste wat je kan zeggen is dat je natuurlijk geen spijt hebt. Krijg je zo goed als altijd zwaardere straffen voor. Spijt hebben is rule nr 2 wanneer je schuld bewezen is.

De dood wordt niet gekwalificeerd als "roofmoord"...

hallo zeg, vermoord voor een mp3-speler, maar geen roofmoord !?

wel schuldig bevonden aan slagen en verwondingen met de dood tot gevolg...

hoop dat ie hierdoor geen mildere straf krijgt, de smeerlap

Pff , die moordenaar wat een leugenaar. Hij zei dat hij niet de intentie had om te moorden , waarom dan 7 messteken waaronder 1 recht door z'n hart en alle wonden waren zeer diepe wonden ( tot aan het handvat van het mes ). Ongelofelijk zielig die kerel.

een goede straf van 30 jaar minstens
aleen al om een voorbeeld te maken
iemand vermoorden met 7 mes steken voor zijn mp3 speler waar gaat het heen

Laatst bewerkt:
Als mij 30 jaar boven mijn hoofd zou hangen zou ik ook wel dergelijke uitlatingen gaan doen. Wellicht levert het nog iets op.

Terug
Naar boven