AndroidHealthClinic

De Zombiethread

Bezoekers in dit topic

Originally posted by axestream

Ik vind 't 's nachts gewoon heerlijk. Lekker rustig, lekker tijd voor jezelf.


Kijk, dat vind ik nou zelf ook... :p
 
Originally posted by Oom Oli



Kijk, dat vind ik nou zelf ook... :p

Ja uhm, maar ik zit dus niet constant aan mezelf te sjorren. Maar geef er gerust nog 's een slinger aan hoor. :p
 
Originally posted by axestream


Ja uhm, maar ik zit dus niet constant aan mezelf te sjorren. Maar geef er gerust nog 's een slinger aan hoor. :p

Ik ook niet constant. Tussen 2 sjorbeurten in rust ik steeds een half uurtje...
 
Damnn, ik vond mezelf altijd al een nachtraaf, maar jullie breken alles.. 02.00U tot 05.00u... Pfffff..
 
Of niet dan?! Loopt heel wat potentiële groei mis zo hoor :)
 
Originally posted by Rob G
Of niet dan?! Loopt heel wat potentiële groei mis zo hoor :)


Niet als je 8 uur slaapt (vandaag ben ik uitzonderlijk vroeg wakker)....
 
Jullie slapen gewoon van 6 tot 2 zeker :) zo kan het natuurlijk ook
 
Originally posted by axestream
Op zich niet erg. Maar er zijn mensen die in dezelfde situatie zitten en toch vroeg naar bed gaan. Ik ben altijd een nachtmens geweest. Werk of geen werk.

Ik vind 't 's nachts gewoon heerlijk. Lekker rustig, lekker tijd voor jezelf.

Vind het snachts ook heerlijk.. Lekker rustig, weinig mensen, geen lawaai... Mhhhh, zo hoort het. Wel spijtig dat er dan weer niets te doen is in de week. Werken dat kan altijd snachts, lekker veel geld verdienen.. Toch kan je zo niet leven, stel je hebt een gezin, of een vriendin?? Dan slaap je nooit samen.. Wat gedaan met je training? Wat met familie bezoekjes? Wat als je moet gaan stemmen? Wat als je naar de dokter moet? Wat als je naar de winkel moet?

Je bent gewoon verplicht om overdag te leven...
 
Dat geluk heb ik nu eenmaal geen gezin, geen zeurende vriend, trainen doe ik 's avonds.... Stemmen kan tot 9 uur 's avonds, dokter kan tot 5 uur 's middags, winkel is ook tot 8 uur open...

Familie bezoekjes sla ik over en anders 's avonds...
 
Maar had ik een vriend gehad en werk dan had ik hier natuurlijk niet 's nachts gezeten...
 
Pfff maar hoe houd je het zo lang uit?? Ik kan het uithouden tot 2u snachts ofzo... Maar om 3u snachts zit er niemand meer op het forum, niemand op msn, wat valt er dan nog te doen?
 
Originally posted by Rob G

ze zeuren niet allemaal hoor... :)

Niet allemaal, nou dan tref ik toch telkens de verkeerde...
 
Originally posted by Bracke
Pfff maar hoe houd je het zo lang uit?? Ik kan het uithouden tot 2u snachts ofzo... Maar om 3u snachts zit er niemand meer op het forum, niemand op msn, wat valt er dan nog te doen?

gewoon ff een ommetje maken, bos bij nacht is een aanrader!

:thumb:
 
Originally posted by Bracke
Pfff maar hoe houd je het zo lang uit?? Ik kan het uithouden tot 2u snachts ofzo... Maar om 3u snachts zit er niemand meer op het forum, niemand op msn, wat valt er dan nog te doen?

Geen vrienden/familie/kennissen die in een andere tijdzone leven? Enige moment dat er voor mij weinig te doen valt is wanneer Azië wakker wordt.

Bovendien ook als ik 's ochtends vroeg op moet ben ik zeker wel tot 3 uur online. Niet omdat ik het zo graag wil, maar ik heb een heel onregelmatig slaap patroon. Ik heb periodes dat ik aan 5 uur slaap per nacht genoeg heb en soms ben ik na een dikke 9-10 uren nog steeds moe.

Vriendin moet zeker een nacht persoon zijn of anders er geen moeite mee hebben dat we niet op hetzelfde moment gaan slapen. Op een geven moment zullen we wel samen in bed liggen, maar da's dan maar voor enkle uurtjes. Tot nu toe toch twee relaties gehad van een jaar of twee waarbij dat slapen niet zo'n probleem was.
 
:)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
GRRRRRRRRRRRRR!!!!
 
Lelijk hoerejong... Brrrr.. Is dat niet dat mens uit "the exorcist"?

Goede film trouwens, om kippevel van te krijgen..

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Onze grote vriend uit Tales from the Crypt :)

maaruh, ik ben ook echt elke avond super moe om een uur of 11. Heb zeker 7 uur per nacht nodig om het vol te houden. Door de week haal ik dat niet altijd, weekend moet ik dus ook flink bij slapen!
 
Back
Naar boven