XXL Nutrition

De Zombiethread (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by dandyman
ben nog steeds wakker. al bijna..( ff mn ogen zover opnene dt ik de klok kan zien) wacht ff al bijna 3 dagen..maar duik dalijk mn nestje in. is toch niemand meer online. de titel doet mij onderhand wel eer aan als ik alle fotos hier zie en die vergelijk met mijn staat van dienst;)

Geeeeuuuwww, tja ik kruip ook men nestje in.. Duidelijk geen zombies meer te bespeuren.. Ze kruipen er tegenwoordig zo vroeg in :sad:




:D
 
Originally posted by Bracke


Geeeeuuuwww, tja ik kruip ook men nestje in.. Duidelijk geen zombies meer te bespeuren.. Ze kruipen er tegenwoordig zo vroeg in :sad:




:D

Je bent net wakker!

:no:
 
ja bitches,nu is het 4 uur 's nachts en is er niemand..
 
FOUT :), kom net terug uit de kroeg en denk, nog ff het forum checken...
 
Volgens mij is Purple gaan stappen. :sad:
 
Pfff.. ik verveel me en kan niet slapen...
 
Ik slaap al weken niet meer dan 4 uurtjes per nacht en als ik dan slaap heb ik nog nachtmerries ook. :mad:
 
Purple zei:
Pfff.. ik verveel me en kan niet slapen...

PFFF en ik iedere dag met mijn gekke kop om 05.30 mijn bedje uit !!
 
axestream zei:
Ik slaap al weken niet meer dan 4 uurtjes per nacht en als ik dan slaap heb ik nog nachtmerries ook. :mad:

ik had vannacht ook raar gedroomd. noem t een nachtmerrie.
Had gister koolvis gehaald en laat nu net mn droom daarover gaan. de koolvis zag eruit als een schol. en dan echt de vis zoals die rondzwemt in de zee (dus niet uit/in de verpakking) en had een zwarte en witte helft (zal wel komen doordat ik gister 102 dalmatiers heb gekeken) maar goed, ik stopte de kooovis met de zwarte kant naar boven in de magnetron die na een tijdje in vlammen opging...mn magnetron was kapot!!!! , t deurtje lag eruit, hij was helemaal zwartgeblakerd!!:hair:
help......wat er daarna gebeurde weet ik nie meer maar was blij dat ik wakker werd

oftwel..soms wou ik dat ik me verveelde en niet kan slapen:D

@koolhoven...nog een weekje en dan sta ik ook om 530 mn ontbijtje naar binnen te werken:sad:
 
@koolhoven...nog een weekje en dan sta ik ook om 530 mn ontbijtje naar binnen te werken:sad:[/QUOTE]


En het doet echt gewoon pijn om in de winter zo vroeg je nest uit te moeten.
 
Koolhoven zei:
En het doet echt gewoon pijn om in de winter zo vroeg je nest uit te moeten.

voel met je mee, kerel.

pluspunt is voor mij dat ik waarschijnlijk iets meer "isolement" om mn lichaam heb:D:sad:
 
Ik wil elke dag wel vroeg opstaan maar t lukt echt niet, die verdomde kou :( . BTW grappig dat deze thread nog loopt :D
 
opnieuw in t leven geroepen he..zie de topicnaam:)
 
xy4cZIgKxI2BBPBd20hUlOhgki-coLB_.jpeg






zoooo iedereen weer wakker? :D :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja je moet ook niet zo vroeg opstaan...

Ik ben er net een uurtje uit.. Heerlijk...
 
Purple zei:
Ja je moet ook niet zo vroeg opstaan...

Ik ben er net een uurtje uit.. Heerlijk...

Ja verschil moet er wezen Purple. Het is ook niet mijn hobby hoor om zo vroeg te gaan werken maar anders red ik het de rest van de dag niet.

Maar je hebt toch wel al iets gegeten he ?
 
Ik heb inderdaad al wat gegeten. Maar ja dat is toch het eerste wat ik doe als ik opsta.. anders ben ik helemaal niets waard op een dag.

Ach ja normaal zou ik ook vroeg op moeten staan. Maar heb een onenigheidje met mijn werkgever...
 
Purple zei:
Ik heb inderdaad al wat gegeten. Maar ja dat is toch het eerste wat ik doe als ik opsta.. anders ben ik helemaal niets waard op een dag.

Ach ja normaal zou ik ook vroeg op moeten staan. Maar heb een onenigheidje met mijn werkgever...

Dus jij bent vreselijk ziek ? En gelijk heb je. Weet je wat helemaal klote is ? Als je iedere dag om 5.30 opstaat en je kan dan een keer uitslapen wordt je nog om 5.30 wakker. En als ik dan in mijn bed blijf liggen krijg ik weer pijn in mijn kop
 
Ja dat probleem heb ik dus niet, heb een paar maanden geen ene sodemieter gedaan vanwege mn studie, 2004 moet ik afstuderen. Dus dat was lekker uitslapen tot 11 uur etc, nu moet ik weer naar 8 uur terug en dat is echt heel vervelend
 
Ik kom ook al elke dag pas om half 1 uit me nest gescheten of zo... Dan mis je toch al een aantal maaltijden. In de vacantie kan ik nooit gainen :( Maarja, het is wel relaxed :)
 
Back
Naar boven