AndroidHealthClinic

De Zombiethread (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nou ik was ook echt ziek, alleen nu niet meer.

Ja dan lig je daar he op je vrije dag... Beetje naar het plafond te staren.

En nu ben je natuurlijk hard aan het werk.
 
Oh maar als je laat je bed uitkomt en je gaat waarschijnlijk laat naar bed toe dan vershuif je je maaltijden toch gewoon, zodat je nog alles binnenkrijgt wat je nodig hebt.
 
Jah dat doe ik ook wel een beetje. Maar in de vacantie slaap ik gemiddeld 11 uur per nacht of zo terwijl ik r normaal 7 slaap. Dat is per dag toch 4 uur minder om te eten :)
 
Ja dan zou je je maaltijden korter op elkaar kunnen eten...

Maar ja daar moet je ook maar trek in hebben.
 
..en/of iets meer per maaltijd. :)
 
Purple zei:
Nou ik was ook echt ziek, alleen nu niet meer.

Ja dan lig je daar he op je vrije dag... Beetje naar het plafond te staren.

En nu ben je natuurlijk hard aan het werk.

Ik werk zo vreselijk hard en gelukkig heb ik geen baas die de hele tijd over mij schouder loopt te gluren wat ik aan het doen ben. maar echt ziek zijn is altijd zo zonde van je tijd. Gewoon lekker thuis zijn en een beetje filmpjes kijken is beter
 
Inderdaad op het moment is de tv mijn beste vriend.. Oh ja en mijn pc.

Echt ziek zijn is echt rot en er blijft weinig van je over ik ben ruim 5 kilo afgevallen. Maar ja dat vliegt er dan gelukkig weer net zo hard aan.
 
Purple zei:
Inderdaad op het moment is de tv mijn beste vriend.. Oh ja en mijn pc.

Echt ziek zijn is echt rot en er blijft weinig van je over ik ben ruim 5 kilo afgevallen. Maar ja dat vliegt er dan gelukkig weer net zo hard aan.

Joh dat zit er zo weer aan en je bent ruim op tijd voor de oliebollen !
 
Nee gatver ik moet nu toch echt nog niet aan oliebollen denken.
 
Koolhoven zei:
Dus jij bent vreselijk ziek ? En gelijk heb je. Weet je wat helemaal klote is ? Als je iedere dag om 5.30 opstaat en je kan dan een keer uitslapen wordt je nog om 5.30 wakker. En als ik dan in mijn bed blijf liggen krijg ik weer pijn in mijn kop

ja, ken t. 1e paar dagen van vakantie telkens via je biologische klok wakker worden. op einde van vakantie wel lekker laat eruit en dan moet je weer naar school/werk:sad:

@Rob, idd gewoon vaker eten in minder tijd. lukt toch wel

@purple, wat weeg jij eigenlijk?

enne MM wat hebben we t weer slecht zeg. 8 uur opstaan is voor mij momenteel al uitslapen:)
 
Purple zei:
Nee gatver ik moet nu toch echt nog niet aan oliebollen denken.

Wat dan ? o ja yochurt met aarbeien whey was het toch ?
 
Ja inderdaad.. Lekker yoghurt.. dat is mijn verslaving.. Kan niet zonder.
 
Purple zei:
Ja inderdaad.. Lekker yoghurt.. dat is mijn verslaving.. Kan niet zonder.

als ik vragen mag ? hoe ziet jouw dag er uit qua voeding Purple ? Ben wel nieuwsgierig naar wat jij eet op een dag
 
Op het moment is mijn voeding belabbert.

IK zal je wel ongeveer posten wat ik zoal eet.
 
Purple zei:
Op het moment is mijn voeding belabbert.

IK zal je wel ongeveer posten wat ik zoal eet.

Nou als eriemand is waar je goed voor oet zijn dan is het wel voor jezelf. Post maar snel en dan zullen we even kijken hoe erg het met je gesteld is.
 
Koolhoven zei:
Nou als eriemand is waar je goed voor oet zijn dan is het wel voor jezelf. Post maar snel en dan zullen we even kijken hoe erg het met je gesteld is.


LOL

Ik ben een nachtuil. Al jaren. Ik kan op zijn tot 5, 6 uur 's ochtends, heerlijk alles bijwerken op DBB, mijn eigen sites, email beantwoorden, films en MP3's rollen intussen binnen. DVD erin als ik zin heb. Echt relaxed.

Ik heb een maatje in het buitenland die nog studeert maar erg weinig slaapt dus we ouwehoeren een end weg op MSN, soms met tussenpauzes van een half uur omdat we onderwijl druk bezig zijn met andere zaken.
 
Ja ik probeer dan meestal wel elke 2 uur te eten. Maar ooit heb ik het r wel zwaar mee. Had eigenlijk een weight gainer moeten hebben deze vacantie, in dit soort gevallen is dat toch wel super makkelijk!
 
Ik ben ook een nachtmens als ik niet werk... Kijk de herhaling van het nieuws ook een paar keer. Beetje op het board lezen. Soms ook een beetje kletsen.

2 Rob G Aankomende zomer beter toch?
 
Back
Naar boven