Fitness Seller

De Zombiethread (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Rob G
Onze grote vriend uit Tales from the Crypt :)

maaruh, ik ben ook echt elke avond super moe om een uur of 11. Heb zeker 7 uur per nacht nodig om het vol te houden. Door de week haal ik dat niet altijd, weekend moet ik dus ook flink bij slapen!

idem hier. ligt aan je biologisch klokkie rbbie. maar ik heb meestal dat ik op zaterdagmiddag mijn slaap ga inhalen voor die zaterdagavond...huh???:D
 
Originally posted by Rob G
Of niet dan?! Loopt heel wat potentiële groei mis zo hoor :)

Tja maar om me nou te forceren om te slapen vind ik ook niks. Bovendien valt het wel mee. Niet iedereen werkt van 9-17 hoor. En tja, soms heb ik ook geen werk, maar des te meer tijd om goed te trainen en te vreten. :p

Al met al valt het reuze mee denk ik zo.
 
I know, ik heb van september tot begin februarie thuis gezeten en ook een ritme ontwikkeld van 4 snachts tot 2 smiddags. Was erg leuk om een keer moe te zijn :)
 
Originally posted by Oom Oli


Ik ook niet constant. Tussen 2 sjorbeurten in rust ik steeds een half uurtje...

kijk je uit dat je niet overtrained raakt, Oli ?
 
Originally posted by Bracke
Pfff maar hoe houd je het zo lang uit?? Ik kan het uithouden tot 2u snachts ofzo... Maar om 3u snachts zit er niemand meer op het forum, niemand op msn, wat valt er dan nog te doen?


Sjorren!!! :p
 
... Geeuw.. Deze zombie kruipt in een ogeblik onder de lakens.. :yawn:
 
pffff 1:23, de zombies zijn niet meer wat ze waren....
ik ga nog wat sjorren!!
 
Originally posted by Oom Oli
pffff 1:23, de zombies zijn niet meer wat ze waren....
ik ga nog wat sjorren!!

Woensdag 28 mei blijf ik tot 04.00 snachts op, kan ik toch niet slapen.. Want dan vertrekken we op reis. Hopelijk zijn er dan wat zombies wakker :)
 
Originally posted by Bracke


Woensdag 28 mei blijf ik tot 04.00 snachts op, kan ik toch niet slapen.. Want dan vertrekken we op reis. Hopelijk zijn er dan wat zombies wakker :)

hemelvaart erna dus zullen er velen vrij en dus beschikbaar zijn..geen nood Bracke ik zal porberen of ik je kan uitzwaaien. :wave: :wave2:
 
Originally posted by dandyman


hemelvaart erna dus zullen er velen vrij en dus beschikbaar zijn..geen nood Bracke ik zal porberen of ik je kan uitzwaaien. :wave: :wave2:

THNX bro... :wave:
 
Mhmm... Zombies zijn aan het uitsterven...
 
1 gevonden...

Niet weggeweest?
 
Nee ik niet ik ga bijna nooit uit op vrijdag...

Meestal ga ik zaterdag morgen nog even naar de sportschool en dan is uitgaan niet zo bevordelijk op vrijdagavond...

Wakker blijven ook niet maar ach...
 
ben nog steeds wakker. al bijna..( ff mn ogen zover opnene dt ik de klok kan zien) wacht ff al bijna 3 dagen..maar duik dalijk mn nestje in. is toch niemand meer online. de titel doet mij onderhand wel eer aan als ik alle fotos hier zie en die vergelijk met mijn staat van dienst;)
 
Back
Naar boven