Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik vraag me af wat jullie allemaal voor voeding meenemen naar het strand. Lijkt me toch vrij moeilijk, want zuivel, vis en vlees bederft met die hitte.
Meestal zijn er wel broodjeszaken in de buurt waar je tonijn/ei sandwiches kan krijgen... en milkshakes natuurlijk!!!
Voor de rest neem ik eigenlijk niet zoveel mee - een fles water en wat granenkoeken (zoals Granny's ed) voor tegen de honger, het strandzicht houd je test-gehalte wel voldoende hoog om spierverlies tegen te gaan.
IK vertrek eind mei al op verlof!! Met de boot vertrekken.. 3 weken zee en strand op het Italiaanse Sicilie.. Nog eerst 4kg bijkomen, dat zijn nog mn goede voornemens tegen dan. Lekker lang rusten, van 8u s'ochtends tot 8u s'avonds op het strand liggen... Mhhh... Zzzzaaalig....
Koelbox met klaargemaakte koude schotels (allerlei groenten en vlees/vis combi's) die ik dan in tupperwaredoosjes doe met koelbakjes erop verder veel water en melk.
Zelfde manier als naar het werk gaan
Ik neem alleen 2 liter water mee en wat brood........ meer niet.
Het voordeel is dat ik "vlakbij" het strand woon en nooit langer blijf dan een paar uurtjes dus een hele voorraad voeding is niet nodig.
Krijg ik toch honger stap ik gewoon even naar de supermarkt en haal wat fruit of zoiets.
scheelt dat ik dan in mn cutfase zit en dus niet veel hoef mee te nemen. Kweet nog niet hoe ik dat ga aanpakken maar ga ervan uit dat dat wel goedkomt.
waarschijnlijk gewoon niks meenemen en daar 4 magnums, 3 patat met, 5 frikandellen speciaal en af en toe een softijsje haal.