Fitness Seller

de zomer komt eraan .... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
ik vraag me af wat jullie allemaal voor voeding meenemen naar het strand. Lijkt me toch vrij moeilijk, want zuivel, vis en vlees bederft met die hitte.
 
Als ik iets meeneem doe ik het in een koelbox!
 
vis-in-blik + blikopener ?

(of een hengel)
 
Goeie vraag, op het strand zelf?

Meestal zijn er wel broodjeszaken in de buurt waar je tonijn/ei sandwiches kan krijgen... en milkshakes natuurlijk!!!
Voor de rest neem ik eigenlijk niet zoveel mee - een fles water en wat granenkoeken (zoals Granny's ed) voor tegen de honger, het strandzicht houd je test-gehalte wel voldoende hoog om spierverlies tegen te gaan. ;)
 
De beste tijd voor een mooie tintje...... je spieren zien er mooier en voller uit.
 
Originally posted by Levrone@
De beste tijd voor een mooie tintje...... je spieren zien er mooier en voller uit.
Überhaupt, met een bruine tint op je gezicht zie je er al beter uit
 
kep er zin in :)
 
Ik neem meestal wey pillen mee of idd vis in blik.

ciao
 
Eerst nog 10 kilo aankomen voordat ik naar het strand ga :D
 
Ik neem ook soms wel eens een hashcake mee, dan worden de wijffies er nog veel knapper uitzien!
 
IK vertrek eind mei al op verlof!! Met de boot vertrekken.. 3 weken zee en strand op het Italiaanse Sicilie.. Nog eerst 4kg bijkomen, dat zijn nog mn goede voornemens tegen dan. Lekker lang rusten, van 8u s'ochtends tot 8u s'avonds op het strand liggen... Mhhh... Zzzzaaalig....

Zal aan jullie denken als ik daar zit... :nana:
 
Koelbox met klaargemaakte koude schotels (allerlei groenten en vlees/vis combi's) die ik dan in tupperwaredoosjes doe met koelbakjes erop verder veel water en melk.
Zelfde manier als naar het werk gaan :)
 
Ik neem alleen 2 liter water mee en wat brood........ meer niet.
Het voordeel is dat ik "vlakbij" het strand woon en nooit langer blijf dan een paar uurtjes dus een hele voorraad voeding is niet nodig.
Krijg ik toch honger stap ik gewoon even naar de supermarkt en haal wat fruit of zoiets.

Groet Ghost :wave2:
 
scheelt dat ik dan in mn cutfase zit en dus niet veel hoef mee te nemen. Kweet nog niet hoe ik dat ga aanpakken maar ga ervan uit dat dat wel goedkomt.
waarschijnlijk gewoon niks meenemen en daar 4 magnums, 3 patat met, 5 frikandellen speciaal en af en toe een softijsje haal. ;)
 
Wat Whey in een zakje doen en meenemen. Daar een Spa Blauw kopen en shake it baby!! En je kan wat amino's meenemen.
 
Zonnebrand olie!
 
eerst nog even flink cutten voor ik naar t strand ga, zit nog op 11% bf :(
 
Veel water!
 
Back
Naar boven