Fitness Seller

Deadlift deadener

Bezoekers in dit topic

Aangekocht via Fitness Seller als hulpmiddel om mijn deadlift techniek te verbeteren en de schijven minder te beschadigen.

-contact, aankoop en levering verliepen vlot
-de eerste maanden heb ik de deadeners niet veel gebruikt omdat het voor mij onnatuurlijk aanvoelde.
Na enkele opkomende blessures tijdens deadlift ze toch maar eens geprobeerd. De eerste weken heb ik liggen vloeken op die dingen, nu deadlift ik niet meer zonder. Mijn techniek Is geforceerd stukken verbeterd. Hierdoor train ik nu blessure-vrij met zwaardere gewichten.

eindoordeel: voor iemand met een zeer goede techniek overbodig, voor mij persoonlijk was het een zeer waardevolle aankoop.
kan ook zeer nuttig zijn voor iemand zonder deadlift platform of rubberen matten.
48C9A67F-1C1E-4BE5-A9C5-422D9DE26BEA.jpeg

2ECBD45E-6790-446E-BC11-282987A8F347.png
 
Lijkt me ook zeer interessant om te hebben/gebruiken en waarschijnlijk koop ik deze in de toekomst nog maar vind die prijs toch moeilijk te verantwoorden voor twee stukken rubber
 
Lijkt me ook zeer interessant om te hebben/gebruiken en waarschijnlijk koop ik deze in de toekomst nog maar vind die prijs toch moeilijk te verantwoorden voor twee stukken rubber
De 25cm versie is toch best betaalbaar? 2 gewone rubberen matten van die dikte zit je al snel op de helft van dat geld :p ik zou ze zeker eens proberen
 
Wat is er precies zo fijn aan en waarom is dat niet zo voor mensen met een goede techniek? Ik heb er zelf ook eens mee getraind en ik vond het niks. Als je hem niet precies goed teruglegt stuitert de bar alle kanten op en heeft bij een goede setup geen meerwaarde imo
 
Wat is er precies zo fijn aan en waarom is dat niet zo voor mensen met een goede techniek? Ik heb er zelf ook eens mee getraind en ik vond het niks. Als je hem niet precies goed teruglegt stuitert de bar alle kanten op en heeft bij een goede setup geen meerwaarde imo
Dat is het net voor mij, ik leg hem nu ook recht terug omdat dit inderdaad anders heel vervelend is. Hierdoor ligt de bar ook meteen weer goed voor de volgende lift. Hiervoor was bij mij de eerste rep wel “ok” denk ik, en vanaf dan de bar gewoon tillen hoe hij lag (meestal rechts veel verder naar voren dan links)
beetje warrig verhaal maar ik denk dat je t wel begrijpt :)
 
Dat is het net voor mij, ik leg hem nu ook recht terug omdat dit inderdaad anders heel vervelend is. Hierdoor ligt de bar ook meteen weer goed voor de volgende lift. Hiervoor was bij mij de eerste rep wel “ok” denk ik, en vanaf dan de bar gewoon tillen hoe hij lag (meestal rechts veel verder naar voren dan links)
beetje warrig verhaal maar ik denk dat je t wel begrijpt :)
Snap je punt. Als het voor jou op die manier een handige tool is gewoon doen idd
 
Dat weet ik nog zo niet. Voor DL heb ik twee matten van 50cmx50cmx43mm @ 14 euro per stuk. 🙈
Ja dat klopt wel :) dan maken we er 1/4de van het geld van :p
 
I don't know if you guys tried, but I find it works better for me if I turn them over and use them on the other side. The bonce is gone and I still have the 'curve' that help me keep the bar stay in a consistent location when dropped.
 
I don't know if you guys tried, but I find it works better for me if I turn them over and use them on the other side. The bonce is gone and I still have the 'curve' that help me keep the bar stay in a consistent location when dropped.
Never tried it, thnx for the tip
 
Back
Naar boven