Fitness Seller

Deadlift en gescheurde/verrekte rotator cuff (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben chemicus en heb mijn fibula ook ooit gebroken. Kwa duur van herstel kan ik je alleen niet helpen, na twee weken gips bleek ik gescheurde enkelbanden te hebben en moest ik dus onder het mes.
Oh, helemaal fucked up. Ik hoop dat het bij mij meevalt dan...
 
Ik heb maandag m'n enkel gebroken toen ik met m'n vriendin ging skaten en haar had opgevangen toen ze viel.... Dus voorlopig zit ik stil en kan ik helaas niet naar mn gym toe.
Wanneer iemand zijn voeding perfect op orde is + vitamine D spiegel enz kan dat t proces van een fractuur niet versnellen in bijvoorbeeld 5 weken in plaats van de standaard 6 weken?
6 weken is een gemiddelde waarin mensen zijn meegenomen die oud zijn, voeding niet op orde hebben, roken enz vandaar mijn vraag. Ben bijna afgestudeerd diëtist, waardoor ik de aanname maak dat mijn voeding beter op orde is dan het gemiddelde.
 
Dankjewel Vntl. Ik had een paar onderzoeken gevonden met dezelfde uitkomsten, maar ook onderzoeken dat 't mogelijk tegen zou kunnen werken.

Bij mannen met een te laag test die het intramuscular toegediend kregen verbeterde het herstel proces, maar weet niet of je dat door kan trekken naar superfysiologische hoeveelheden en dat het dan nog veel sneller zou herstellen bij mensen.
 
Back
Naar boven