MuscleMeat

Deadlift, Geluidsoverlast, Basic-fit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Young5er

Cool Novice
Lid geworden
13 aug 2016
Berichten
74
Waardering
58
Lengte
1m75
Hoi, Ik train best wel lang bij basic-fit maar om bepaalde dingen ben ik niet mee eens, (misschien jij ook niet) Heb bepaalde vraagjes.. hoor graag jullie meningen. ik weet trouwens ook niet of dit de geschikte topic is.

Zodra je zwaar deadlift is het toch normaal dat je het niet wil langzaam laten zakken?
Daarbij klagen ze dat ze er last van hebben als je met gewichten gooit.
Wij hebben geen matjes of wat dan ook daarbij zijn er ook geen buren naast basic fit.
Maar inpricipe mag je toch gewicht laten vallen (geluid maken) aangezien ze geen officiele huisregel hebben tegen harde geluid?
 
Hoi, Ik train best wel lang bij basic-fit maar om bepaalde dingen ben ik niet mee eens, (misschien jij ook niet) Heb bepaalde vraagjes.. hoor graag jullie meningen. ik weet trouwens ook niet of dit de geschikte topic is.

Zodra je zwaar deadlift is het toch normaal dat je het niet wil langzaam laten zakken?
Daarbij klagen ze dat ze er last van hebben als je met gewichten gooit.
Wij hebben geen matjes of wat dan ook daarbij zijn er ook geen buren naast basic fit.
Maar inpricipe mag je toch gewicht laten vallen (geluid maken) aangezien ze geen officiele huisregel hebben tegen harde geluid?

Zelfs in de PL competitie is het bij de deadlift niet de bedoeling dat je de stang vanuit stand laat vallen.
Je dient deze vlot, maar gecontroleerd te laten zakken en 'beschaafd' neer te leggen.
Dat je daar wat geluid bij maakt is normaal, maar gooi&smijtwerk is uit den boze.
 
Zelfs in de PL competitie is het bij de deadlift niet de bedoeling dat je de stang vanuit stand laat vallen.
Je dient deze vlot, maar gecontroleerd te laten zakken en 'beschaafd' neer te leggen.
Dat je daar wat geluid bij maakt is normaal, maar gooi&smijtwerk is uit den boze.
niet echt smijten of laten vallen maar op een normaal tempo laten zakken niet te snel zodat het stuistert en niet te traag alsof het breekbaar is
 
niet echt smijten of laten vallen maar op een normaal tempo laten zakken niet te snel zodat het stuistert en niet te traag alsof het breekbaar is

Klinkt prima, als dat een probleem is zijn het grote zeikerds....
 
Klinkt prima, als dat een probleem is zijn het grote zeikerds....
Ze zeiden omdat er "oudjes" zijn en die er last van hebben. Een keer kwam een werknemer boos en zei hij "is dit een hardcoregym ofzo als je zo wil trainen ga je maar naar een ander gym" haha
 
Ze zeiden omdat er "oudjes" zijn en die er last van hebben. Een keer kwam een werknemer boos en zei hij "is dit een hardcoregym ofzo als je zo wil trainen ga je maar naar een ander gym" haha

Ik ben zelf aardig op weg een oudje te worden en weet je, ik heb eigenlijk alleen maar veel 'last' van dit soort gezeur en de slappe, betuttelende mentaliteit van tegenwoordig.

Waar ik aan de andere kant nog nooit last van heb gehad zijn van lieden die serieus deadliften in een sportschool...
 
Laatst bewerkt:
Maar inpricipe mag je toch gewicht laten vallen (geluid maken) aangezien ze geen officiele huisregel hebben tegen harde geluid?

Een keer kwam een werknemer boos en zei hij "is dit een hardcoregym ofzo als je zo wil trainen ga je maar naar een ander gym" haha

In de huisregels staat wel dat de aanwijzingen van het personeel strikt dienen te worden opgevolgd. :trollface:
 
Hoi, Ik train best wel lang bij basic-fit maar om bepaalde dingen ben ik niet mee eens, (misschien jij ook niet) Heb bepaalde vraagjes.. hoor graag jullie meningen. ik weet trouwens ook niet of dit de geschikte topic is.

Zodra je zwaar deadlift is het toch normaal dat je het niet wil langzaam laten zakken?
Daarbij klagen ze dat ze er last van hebben als je met gewichten gooit.
Wij hebben geen matjes of wat dan ook daarbij zijn er ook geen buren naast basic fit.
Maar inpricipe mag je toch gewicht laten vallen (geluid maken) aangezien ze geen officiele huisregel hebben tegen harde geluid?
Stap over naar een fatsoenlijke sportschool.
Waar woon je?
Dan kunnen we je advies geven.
 
Hoi, Ik train best wel lang bij basic-fit maar om bepaalde dingen ben ik niet mee eens, (misschien jij ook niet) Heb bepaalde vraagjes.. hoor graag jullie meningen. ik weet trouwens ook niet of dit de geschikte topic is.

Zodra je zwaar deadlift is het toch normaal dat je het niet wil langzaam laten zakken?
Daarbij klagen ze dat ze er last van hebben als je met gewichten gooit.
Wij hebben geen matjes of wat dan ook daarbij zijn er ook geen buren naast basic fit.
Maar inpricipe mag je toch gewicht laten vallen (geluid maken) aangezien ze geen officiele huisregel hebben tegen harde geluid?

Sportschool bepaald zelf haar regels. Als het niet mag is het aan jou elders te gaan trainen, helemaal als ze het zelf voorstellen. Ze hebben als marktleider natuurlijk maling aan jou en zullen je missen als kiespijn.
 
Back
Naar boven