Fitness Seller

Deadlift hele training... is dat wat?

Bezoekers in dit topic

armoderos

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2014
Berichten
258
Waardering
971
Lengte
1m83
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
Hoi Jongens,

Vandaag was ik in de gym op de vakantie en zag ik een kerel deadliften.

Even later viel het me op dat ie alleen dat deed. Dus lette ik beetje beter op. En hij leek af te bouwen, op een gegeven moment deed hij nog 6x dan 5x dan 4x etc etc. Aan het einde 1x. Ik neem aan dat die bij 8 of 10 begon. Hij was iig goed op haha

Cocreto de vraag..

Is dit slim, en is dit een goede training? Gewoon nieuwsgierigheid.

Voor op vakantie misschien niet eens zo raar.
 
Hoi Jongens,

Vandaag was ik in de gym op de vakantie en zag ik een kerel deadliften.

Even later viel het me op dat ie alleen dat deed. Dus lette ik beetje beter op. En hij leek af te bouwen, op een gegeven moment deed hij nog 6x dan 5x dan 4x etc etc. Aan het einde 1x. Ik neem aan dat die bij 8 of 10 begon. Hij was iig goed op haha

Cocreto de vraag..

Is dit slim, en is dit een goede training? Gewoon nieuwsgierigheid.

Voor op vakantie misschien niet eens zo raar.
Geen idee, dat ligt aan zo veel verschillende factoren dat er nauwelijks een zinnig antwoord op te geven is.
 
Snap ik, maar ik dacht misschien iemand dit ook wel eens gezien heeft. Ik volg trouw het UB / LB schema wat ik op t forum gevonden heb. Maar zag dit en vond het wel bijzonder.
 
Kan, maar meeste programma's hebben 2 compound oefeningen per dag
 
Wellicht is het iemand die tijdens de vakantie gewoon even snel een oefening doet om toe te geven aan zijn verslaving.
Wellicht heeft hij hiervoor al andere oefeningen zoals sq of bp gedaan.
Wellicht heeft hij al een rugtraining deze week gehad en doet hij even een extra dagje deadlift erbij.
Wellicht had ie gewoon niet meer tijd en kon ie slechts even deadliften
 
Wellicht is het iemand die tijdens de vakantie gewoon even snel een oefening doet om toe te geven aan zijn verslaving.
Wellicht heeft hij hiervoor al andere oefeningen zoals sq of bp gedaan.
Wellicht heeft hij al een rugtraining deze week gehad en doet hij even een extra dagje deadlift erbij.
Wellicht had ie gewoon niet meer tijd en kon ie slechts even deadliften

Wellicht was deze persoon Jason Blaha
 
Hoi Jongens,

Vandaag was ik in de gym op de vakantie en zag ik een kerel deadliften.

Even later viel het me op dat ie alleen dat deed. Dus lette ik beetje beter op. En hij leek af te bouwen, op een gegeven moment deed hij nog 6x dan 5x dan 4x etc etc. Aan het einde 1x. Ik neem aan dat die bij 8 of 10 begon. Hij was iig goed op haha

Cocreto de vraag..

Is dit slim, en is dit een goede training? Gewoon nieuwsgierigheid.

Voor op vakantie misschien niet eens zo raar.
Als jij goed wilt worden in deadliften. Wat ga je dan doen? Deadliften.

Als jij goed wilt worden in squatten. Wat ga je dan doen...?
 
Back
Naar boven