MuscleMeat

Deadlift komt ten goede aan je houding

Deadlift verbeterd je houding

• Ja

Stemmen: 49 76,6%
  • Nee

Stemmen: 15 23,4%

• Totaal stemmers
    64

Bezoekers in dit topic

Serious PauL

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Zoals er al staat.

Verbeterd de oefening deadlift je houding?

Dit in verband met mensen die last hebben van naar voor staand/hangende schouders

Ik denk dat het geen invloed heeft op je houding. Dus nee

Ik had vroeger altijd "hangschouders", en sinds ik train niet meer dusss....helpt zeker (al heldpt onderrugtraining zeker ook;))

veranderd volgens mij niks aan je houding.

Sowieso rugtraining, dus ook deadlift.

hangende schouders was toch een teken van een beter ontwikkelde borst, t.o.v. je rug?

oh ja ontopic: deadlift draagt imo zeker mee aan een betere houding... ik had vroeger onderrug klachten, licht holle rug en via mensendieck therapie heel wat aan me houding kunnen verbeteren... echter hield ik het niet vol om de hele dag een goede houding aan te nemen... nu ik train en dus ook deadlift heb ik er totaal geen problemen meer mee, en heb dus ook nooit rug klachten meer gehad

Nadat ik me onderrug getraind heb, loop ik automatisch meer rechtop door de pomp in de spieren.
Naar mijn mening helpt het wel om een betere houding te creeeren, wanneer je spiermassa toeneemt.

ik heb deadlifts gezien (en gemaakt :D) die je houding zeker niet ten goede komen...
Als je de deadlift als goede oefening ziet voor je houding (en em daar dus voor gebruikt) is het imo wel zaak om een geproneerde (handpalmen wijzen naar je toe) greep te gebruiken.

verder ben ik het ook met samu eens, maar feit is wel dat deadlift je strekgordel flink sterker maakt, iets waar het ook HEEL VAAK aan schort. Strekgordelkracht is overigens maar een aspect van een gezonde houding! In dat opzicht vind ik GM's denk ik wel wat sterker, maar alles heeft z'n plek.

een instructeur bij mij beweerde dat alles wat je met een holle rug doet slecht is, en het dus beter is om je buik te trainen en minder je onderrug dat je niet steeds met een holle rug loopt.

Ja en, wat wil je daarmee zeggen?

Je maakt nogal een domme indruk als je dat verkeerd doet, maar als dat je niks kan schelen moet je je vooral niks van deze kennis aantrekken. :thumbs:

Nee, spelfautjes opzoeken op een internet vorum maakd een slimme indruk. :thumbs:

En dan van die achtulijke 'grapige' linkjes plaatsuh maakt hed helemaal av. :roflol: Wat een helt ben je tog.

Nee, spelfautjes opzoeken op een internet vorum maakd een slimme indruk. :thumbs:

En dan van die achtulijke 'grapige' linkjes plaatsuh maakt hed helemaal av. :roflol: Wat een helt ben je tog.

Als jij op dit forum naar spelfouten moet zoeken ben je niet goed bezig "j354j4". :roflol:

En wat loop je te ijlen over grappige linkjes?

Je zou zeggen dat een verkeerde houding wel enigszins in verband staat met een zwakke core (of heb ik dat nou mis?) dus in dat opzicht zou een deadlift daar natuurlijk ten goede aan komen.

Laatst bewerkt:
Als jij op dit forum naar spelfouten moet zoeken ben je niet goed bezig "j354j4". :roflol:

En wat loop je te ijlen over grappige linkjes?

Hier heb ik het over klojo:

[Link niet meer beschikbaar]

Hillarisch echt :roflol:

Jij krijg van mij btw positieve karma.

Hier heb ik het over klojo:

[Link niet meer beschikbaar]

Hillarisch echt :roflol:

Jij krijg van mij btw positieve karma.

Snap je echt niet dat er een verschil is tussen grappen maken en een punt maken, of doe je net alsof? Spelfouten maken we allemaal, maar sommige fouten zijn wel heel erg dom, vandaar dus overduidelijk dat linkje. Als je dat niet 'cool' vindt prima.

Grappig hoe fel sommige mensen reageren als ze op hun fouten worden aangesproken. Het is verder niet mijn probleem als die regeltjes je niet boeien maar reken er wel op dat elke sollicitatiebrief die je stuurt rechtstreeks in de prullenbak belandt.

Fijn leven verder.

Snap je echt niet dat er een verschil is tussen grappen maken en een punt maken, of doe je net alsof? Spelfouten maken we allemaal, maar sommige fouten zijn wel heel erg dom, vandaar dus overduidelijk dat linkje. Als je dat niet 'cool' vindt prima.

Grappig hoe fel sommige mensen reageren als ze op hun fouten worden aangesproken. Het is verder niet mijn probleem als die regeltjes je niet boeien maar reken er wel op dat elke sollicitatiebrief die je stuurt rechtstreeks in de prullenbak belandt.

Fijn leven verder.

Het feit dat jij een sollicitatiebrief en een post op een bodybuilding internet forum vergelijkt zegt mji al genoeg. Je neemt dit iets te serieus.

Jij ook succes met je leven.

Back
Naar boven