AndroidHealthClinic

Deadlift, met of zonder deadstop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tornadoo

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 mrt 2007
Berichten
1.292
Waardering
0
Hoe voer jij je deadlift uit, met deadstop of zonder, of heb je nog een hele andere manier?
En het belangrijkste, wááróm voer je hem zó uit?
 
met. wrm.. het is mij zo aangeleerd, dus doe ik 't ook maar zo zeker ?
 
Wat is deadstop ?

Terug rechtstaan of effe rusten onderin ?
 
met , zo doe je elke rep volledig vind ik
 
Met een deadstop, het moet dus wel een deadlift zijn.
 
Ah, zo doe ik het ook altijd.
Alleen sta ik niet rechtop om 'effe' m'n onderrug te ontlasten of whatever.

Zo doe 'k het dus ook, alleen werd er in de gym verteld dat 't zonder deadstop moet omdat het beter was om de spanning erop te houden. Maar dan maak je toch nooit full rom wat wel lekker is voor je hams zou 'k zeggen?
 
Als je voor hams gaat, dan doe je beter romanian deads (waarbij je knieen niet buigen)

Een 'dead'lift' is geen 'dead'lift meer als de gewicht niet 'dood' op de grond ligt.
 
ja gewoon bij normale deadlift met deadstop en bij stiffleg of romanian deads de spanning erop houden (kan ook moeilijk anders). Zo doe je ze allebei en iedereen is happy.
 
Met deadstop? Waarom? Daarom.
 
Beide
 
Laatst bewerkt:
Met deadstop? Waarom? Daarom.

Dat 'k daar niet opgekomen ben :D

Als je voor hams gaat, dan doe je beter romanian deads (waarbij je knieen niet buigen)

Een 'dead'lift' is geen 'dead'lift meer als de gewicht niet 'dood' op de grond ligt.

Doe het niet specifiek voor de hams, maar als je ze toch ff mee kan pakken en diezelfde training toch de hamstrings pakt, pak 'k ze mee
 
dead lift











dus met stop natuurlijk
 
idd, dead lift.
 
ooh ik deed hem altijd a la ronnie coleman. Zo zie je maar weer, doe nooit een pro na:P
 
Ik heb hem eigenlijk maar 1 keer met deadstop gedaan en merkte dat dat veel zwaarder is.

Wat zjin de voordelen van MET en ZONDER ?
 
Back
Naar boven