AndroidHealthClinic

Deadlift routine. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ok doe ik dat gewoon.
Zo hou ik me ook echt aan het schema..
 
Een schema is een hulpmiddeltje en als jij dat wil aanpassen aan jou doelstellingen dat maakt dat helemaal niks uit.
 
Mn enige doelstelling op dit moment is een plateau doorbreken;)
 
Meer eten ;)
 
Een schema is een hulpmiddeltje en als jij dat wil aanpassen aan jou doelstellingen dat maakt dat helemaal niks uit.

Dat denk ik ook. Mensen zijn soms te gefixeerd op een schema en denken dat het heilig is maar het kan echt geen kwaad om het aan te passen aan je eigen wensen/mogelijkheden.

Doe gewoon wat goed voelt.
 
Bij dat Coan/Philippi programma stellen ze voor om voor de assistance/lat oefeningen 3 circuits te doen van 4 oefeningen, telkens 8 reps. Wil dat zeggen bij ieder circuit gewicht bijsmijten, of gewoon in totaal voor iedere oefening drie werksets met zelfde gewicht ? In het laatste geval, doe je dan ook een opwarmronde ?
 
Ik zou gaan voor het zelfde gewicht dus bv 4x8 met 80kg. Wel zou ik proberen om de volgende training ook op je acc oefeningen zwaarder te gaan.
Mocht dit nou niet lukken dan is dat geen ramp en blijf je op het zelfde gewicht. Hoe meer gevorderd je raakt hoe moeilijker het word om ook op je acc oefeningen elke week sterker te worden. Het is dus geen kwestie van moeten maar als het lukt is wel mooi meegenomen.

Ik denk dat je na de werksets aardig opgewarmd bent. Ik zou dan ook 1 set voor het gevoel doen op de acc en daarna gelijk naar je werksets.
 
Die deadlifts warmen je bestwel goed op voor de assistance oefeningen.
 
Hoe zien jullie warmup/voorbereidingssetjes er eigenlijk uit als jullie gaan maxen op squat of deadlift? Das het enige dat ik niet vind op de voor de rest wel interessante artikels.
 

Hoe toevallig, dat heb ik gisteren ook gelezen :D

supertof, valt me mee dat er nog niemand van dbb zich daar aan heeft gemeld :p en heeft gereplied

Hoe zien jullie warmup/voorbereidingssetjes er eigenlijk uit als jullie gaan maxen op squat of deadlift? Das het enige dat ik niet vind op de voor de rest wel interessante artikels.

voor deadlifts doe ik meestal men max als 5e 'setje' eerst een setje van 5 reps, dan 3 reps en de rest singles met als laatste single men nieuwe 1rm... stapjes zijn vrij groot, meestal tussen de 25-35 kilo per stap.. kleinere stapjes vind ik energieverspilling
 
Haha Alex dat had ik ook gister net zitten lezen:D
 
Back
Naar boven