Fitness Seller

Deadlift routine. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

met welke gaan we beginnen dan piet?
 
^^Dit is de Wesley van het filmpje met de Atlas stenen? In dat geval: :thumbs:!!

Dat 2e schema ziet er mooi uit, succes ermee.
 
Over dat eerste schema heb ik een vraagje, het kan zijn doordat ik niet goed gelezen heb hoor: Als je bijvoorbeeld met fullbody traint, en je wilt dit schema toepassen, moet je dan enkel op maandag volgens het schema deadliften, en de andere 2 trainingen assistance?
 
Dat 2e schema gaat niet onder de 60% van de max voor speed werk.
Bij west side bb zie ik 45% aanbevolen. Gebruik nu zelf 65%
 
Tsampa.org: Coan-Phillipi 10 Week Deadlift Routine deze ga ik zeker doen wanneer ik klaar ben met smolov
 
Ik zou wel met de eerste willen beginnen Wesley. We kunnen dan nu nog even blijven squaten en deadliften op dezelfde dag. Met dat tweede schemaatje kan dat niet.

Weet niet wat jij en Cees willen natuurlijk..?
 
Hm intressant ik zocht net zoiets.
Ik ga morgen met de 1e beginnen!
 
foutje

ik denk dat er een foutje zit in de calculatie van de dl routine.
als je vertrekpunt en je gewenst resultaat te ver uit mekaar liggen, begint hij de eerste week al met een voorstel dat hoger ligt dan je huidige 1 rep max
 
Je moet ook realistische doelen stellen he...;)
 
Ja idd..
Ik ga voor 225 is een kleine verbetering maar ik heb in de sportschool nooit meer dan 215 getrokken..
Die 220 getrokken in landsmeer staat als een huis :(
Btw JPN heb jij al weer es die 340 gepakt?
 
Nee, heb al een tijd niet meer van de vloer af getrokken. Ik heb een hoop rack pulls gedaan in plaats van.
Nu het nieuwe seizoen voor de deur staat, en er waarschijnlijk weer een hoop gedeadlift gaat worden op wedstrijden ga ik ook weer van de vloer af trekken.
 
denk dat ik die eerste routine eens ga proberen. Deadlift mag weer eens omhoog geschroefd worden.
 
routine

het kan zijn dat het niet realistisch is, maar dat is misschien de vraag, wat is realistisch en wat niet, is een verhoging met 5 ok, met 10, 20, 30, 40, 50 ?
Natuurlijk zal elk getal dat zo klein mogelijk is, haalbaar zijn misschien is zelfs 30 + niet onrealistisch. Het programma zegt er niks over.

Ruben, uw Frontsquat ligt kort bij uw BackSquat, 160 is zeer goed, ik zelf zit aan 130. Uw BackSquat is dan eigenlijk laag, omdat men daar normaal gezien sterker in is.
 
het kan zijn dat het niet realistisch is, maar dat is misschien de vraag, wat is realistisch en wat niet, is een verhoging met 5 ok, met 10, 20, 30, 40, 50 ?
Natuurlijk zal elk getal dat zo klein mogelijk is, haalbaar zijn misschien is zelfs 30 + niet onrealistisch. Het programma zegt er niks over.

Ruben, uw Frontsquat ligt kort bij uw BackSquat, 160 is zeer goed, ik zelf zit aan 130. Uw BackSquat is dan eigenlijk laag, omdat men daar normaal gezien sterker in is.

"Fullsquat"
 
het kan zijn dat het niet realistisch is, maar dat is misschien de vraag, wat is realistisch en wat niet, is een verhoging met 5 ok, met 10, 20, 30, 40, 50 ?
Natuurlijk zal elk getal dat zo klein mogelijk is, haalbaar zijn misschien is zelfs 30 + niet onrealistisch. Het programma zegt er niks over.

Ruben, uw Frontsquat ligt kort bij uw BackSquat, 160 is zeer goed, ik zelf zit aan 130. Uw BackSquat is dan eigenlijk laag, omdat men daar normaal gezien sterker in is.


Niet te moeilijk denken, wat realistisch is ligt aan jou zelf. Ik denk dat deze schema's niet voor de beginner zijn. En de niet beginner weet dat 10-20 kilo op je deadlift pakken in 9 weken heel erg mooi en ook nog realistisch is.
 
Hoe zouden jullie het doen?
Na de 8 weken een week rust om dan keihard te toppen of in week 9 toppen?
 
Ik zou gewoon in week 9 toppen en als je de behoeft heb om te deloaden dat na je max-test doen. Maar dat is voor iedereen verschillend. Daar moet JIJ achter komen wat voor JOU het beste werkt.
 
Back
Naar boven