MuscleMeat

Deadlift + squat techniek check

Bezoekers in dit topic

Wouterr17

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
26 okt 2011
Berichten
1.057
Waardering
71
Lengte
1m82
Massa
83kg
Wil graag even kijken of mensen nog tips hebben op mijn lifts

Dit was met 147.5 kg in week 3 van madcows 5x5. Ik heb als max 5x150 staan, maar dit was misschien beetje te laag ingeschat. De 20 kg schijven zijn bij ons geen 45cm, dus met die rubberen tegel zit ik als het goed is precies op de juiste hoogte.

Met die glare is mijn rug misschien niet helemaal duidelijk zien, maar met mijn verpeste iphone4s met genoeg krassen word elke lamp al snel een enorme vlek.



Had ook het laatste setje van mijn squat gefilmt, maar squat is licht op woensdag, dus daar beetje snel door heen gerept. Zal hier later nog een zwaarder setje van filmen. Voor squat misschien video van een wat lager punt opnemen volgende keer?

 
Ik heb de filmpjes een aantal keer bekeken en vind je vorm wel mooi eigenlijk.
Je zou eventueel nog wat filmpjes kunnen maken dat je niet direct van de zijkant wordt gefilmd maar dat je voor- en zijkant ziet.

Squat je trouwens high bar? (lijkt zo op het filmpje omdat de stang vrij hoog zit en je knieen vrij ver naar voor komen)
 
Zie niks bijzonder slechts

close enough for rock and roll

Halter lijkt misschien wat te ver van je af te liggen bij die deadlifts.
 
Yep, squat bijna altijd high bar. Alleen af en toe low bar voor zware singles, gaat vaak wel iets beter maar ligt nooit lekker op me rug.

Maak binnenkort nog wel een filmpje uit andere hoek van squat, want die moet nog veel omhoog wil ik ooit een semi-acceptabel totaal neerzetten
 
Back
Naar boven