AndroidHealthClinic

Deadlift suit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

snoob

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2005
Berichten
11.965
Waardering
1.006
Lengte
1m93
Massa
126kg
Hey, ik ben van plan om binnenkort een deadlift suit te kopen en mss ook een squat suit maar das voor later. Heeft iemand hier goeie ervaringen met bepaalde merken? Ik trek conventioneel dus aan een sumo pak heb ik niet veel. Moet ook toegelaten zijn in sterkste man wedstrijden.

Ik dacht zelf aan aan de METAL KING DEADLIFTER
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Code:
Deadlift suit what is made from the same form as the famous Viking Deadlifter, different is the stiffer and harder KING fabric. Best suit for conventional deadlift, but works well also at sumo style deadlift particulary if you pull a lot with you back.

Andere mogelijkheid is de METAL KING PRO DEADLIFTER
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Code:
Single ply deadlift suit made from the new KING material. Works well also at sumo style deadlift particulary if you pull a lot with you back. This suit also has stiffer hems than IPF approved suit. Suit comes with velcro straps what makes the adjustable of the suit lot easier.

iemand suggesties?
 
wat kost dat ongeveer?enne beetje makkelijk te bestellen?
 
gewone á 152,00€, de pro á 169,00€
 
Denk dat ik voor een goedkopere variant van titan ga kiezen aangezien men gewicht nogal schommelt en dat men pak binnen de kortste tijd te groot/klein is.

[Link niet meer beschikbaar]
 
wtf, die site is gruwelijk goedkoop... 45 euro voor een deadlift suitje en 45 voor een squat suitje.. zou je toch bijna zo ff aanschaffen voor de afwisseling
 
wtf, die site is gruwelijk goedkoop... 45 euro voor een deadlift suitje en 45 voor een squat suitje.. zou je toch bijna zo ff aanschaffen voor de afwisseling

bwa is gewoon goedkoop, niet gruwelijk :p
Die hele goedkope pakken zijn gewoon al zo oud of slecht dat je er niet veel voor kan vragen.
Maar goed, ik koop men gear ook wel daar als ik het nergens anders vind voor zelfde prijs. Hun service zuigt namelijk :D
 
Waarom dacht je aan die? En vind je het slim gelijk een suit voor gevorderden te kopen?

Wat mij door competitieve lifters is verteld, is dat je een hoop moet oefenen voor je zo'n ding een beetje door hebt. En dat zou je beter met een niet al te strak beginnerspak kunnen doen. Met dat cutten van je nu een los pak kopen, dan gaat hij wel strakker zitten als je weer gaat vreten lol. Verder misschien handig om zeker te hebben of ze zijn toegstaan in jouw federatie.
 
Velcro-sluitingen zijn zeker een aanrader, zo kan je wat spelen met de gewenste spanning, zeker als je lichaamsgewicht nog gaat veranderen.
 
Is er zo een groot voordeel aan dergelijke kledij?
 
nee is puur voor de show!:D
bij je 1RM scheelt het als snel een 10tal kilo's

nja, hangt er vanaf. Bij squat kan zelfs een beginner 50-70kg er uithalen.
Bij deadlift daarentegen mag je als prof al blij zijn met 20kg ofzo denk ik.
 
Hangt ook veel van je gear af, een goedkoop single ply suit haal je geen 70kg uit op je squat, een duur canvas suit oid makkelijk.
 
WIl je zo graag die 300 :D?
Wat ik me eigenlijk afvraag(offtopic i know maarja); worden er ng af en teo wedstrijden georganiseerd waar alles raw moet?

Verder als je toch investeert in eentje zou ik toch meteen goede kopen(dus geen goedkope), anders ga je later toch weer een betere willen kopen.
 
Wat ik me eigenlijk afvraag(offtopic i know maarja); worden er ng af en teo wedstrijden georganiseerd waar alles raw moet?

26 oktober Raw powerlifting wedstrijd bij S.S.S Alkmaar
7 december Raw bankdrukwedstrijd N.K.V Atlas Nijmegen

grtz
 
26 oktober Raw powerlifting wedstrijd bij S.S.S Alkmaar
7 december Raw bankdrukwedstrijd N.K.V Atlas Nijmegen

grtz

raw pl wedstrijd gaat misschien niet door.
door teweinig aanmeldingen.

dus meld je aan voor de wedstrijd
 
Lijkt me wel tof, maar moet je lid zijn van de npb daarvoor? Hoe gaat dat in z'n werk?
 
ik zou gewoon een squatsuit kopen. verder is metal een uitstekende keuze


vraag het anders op forumvam www.gometal.com

tekst en uitleg door Ano himself en Minna (zijn vrouw en chef van metal)
 
Lijkt me wel tof, maar moet je lid zijn van de npb daarvoor? Hoe gaat dat in z'n werk?

Ja, als het goed is wel.

Zat er zelf ook voor te kijken op de site, maar wat ik er van begreep, was dat je je idd als lid aan moest sluiten bij de bond.
 
Back
Naar boven