AndroidHealthClinic

Deadlift, Sumo of Gewoon ? (1 bezoeker)

Waar zijn jullie sterker in?

  • Sumo Deadlift

    Stemmen: 8 36,4%
  • Gewone Deadlift (Conventional)

    Stemmen: 12 54,5%
  • Ik hef evenveel zowel sumo als gewoon

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal stemmers
    22

Bezoekers in dit topic

yup yup. Maar ik zal in de deadlift verder doen zoals ikbezig ben want ik vind dat deze oefening zeer goed voopruit gaat. De squat en bench zijn een andere zaak:D
 
Als ik ga toppen krijg ik de stang niet meer met mijn been spiren omhoog. Dan moet ik echt mijn (onder)rug gebruiken.
Ik begin wel met de gewone positie, (handen aan de buitenkant), als ik eenmaal kracht zet, dan gaat mijn kont omhoog en dot mijn onderrug de rest. Daarom ga ik ook iets breder staan dan mijn schouder breedte. Aan het eind wel borst naar voren, heup naar voren en schouders naar achteren. Mooi gevoel is dat.
Ik ben allen bang dat ik een keer mijn rug breek met mijn 70KG LG tegen over 145kg trekken. Soms beeld ik met in dat ik ineen keer dubbel klap. :grin:
 
hehe, wij hebben toch een paar mannetjes die 200 of meer deadliften op 70kg :D

kwestie van trainen en je lichaam versterken.
 
ik dacht dat Lee Priest meer dan 100 kilo woog, waw ziet jij er dan zwaar uit in de boekskes:D
 
Je moet ook niet alles geloven wat ze in die boekies schrijven he.
:booty:

Kan ik die smilies ook in mijn e-mail zetten?
 
ik doe altijd de conventionele deadlift bij mijn rugtraining (neem aan dat dit de normale deadlift is) 220 kg is mijn record, verder doe ik ook de stiff legged deadlift voor de hamstrings.
 
Back
Naar boven