Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Daar heb ik ook altijd last van, de eerste rep voelt veel minder goed aan dan de volgende reps. Probeer gewoon nog meer te letten op je techniek, en vergeet niet je buikspieren op te spannen!
WWE, maybe is het daarom dat je hem niet goed doet, of het gevoel hebt dat je hem niet goed doet.
Dat het voor jouw gewoon te zwaar is.. nog effe iets lichter pakken en pas als je er helemaal ready voor bent die 100 kg pakken.
Controleer de oefening!
WWE, maybe is het daarom dat je hem niet goed doet, of het gevoel hebt dat je hem niet goed doet.
Dat het voor jouw gewoon te zwaar is.. nog effe iets lichter pakken en pas als je er helemaal ready voor bent die 100 kg pakken.
Controleer de oefening!
Onzin, je moet gewoon zwaar kunnen gaan en ook als je techniek niet goed is kun je daar beter zwaar op oefenen, goeie techniek op lichte gewichten oefenen heb je geen **** aan.
Onzin, je moet gewoon zwaar kunnen gaan en ook als je techniek niet goed is kun je daar beter zwaar op oefenen, goeie techniek op lichte gewichten oefenen heb je geen **** aan.
ja, das fijn als je techniek niet helemaal goed is, en je gaat door je rug, omdat je je rug te bol hebt.....tuurlijk is oefenen met LICHTER gewicht wel zinvol, maakt de blessure kans iig kleiner ( met lichter bedoel ik ipv 100 kg, 70 kg..)
Trek het gewicht niet met zo'n snok van de grond.ik heb mijn trainingsmaat een nieuw filmpje laten maken. 100kg deadlift, oordeel maar of ik hem goed uit voer of niet.
Thanks
YouTube - deadlift