Fitness Seller

deadlift vraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voeten iets dichter bij elkaar en niet naar buiten zetten. Je voeten moeten echt recht staan.

Je gripwijdte is het best gewoon uw schouderbreedte.

Je moet uw rug echt op slot zetten en houden.

Verzorg ook elke rep uw lock-out.

Na iedere rep uw baar neerleggen en herpakken.

Als je die baar vastneemt moet je echt zo hard mogelijk grijpen.

Het gewicht echt proberen van langs uw benen naar boven te trekken (niet helpen met de benen natuurlijk :)) , is belangrijk omdat je dan zo dicht mogelijk langs de as van uw lichaam trekt en meer zal kunnen heffen. Daarbij moet je het gevoel hebben dat je iets naar achter leunt en trekt.

Zo hoog mogelijk gaan in gewicht zonder uw handen te kruisen om uw grip zo sterk mogelijk te maken.

hopelijk ben je hier wat mee geholpen
 
Alleen trek ik er niet zo'n dwaze kop bij.
 
Ik zal volgende week nog eens de deadlift oefenen maar alsie weer niet helemaal lukt moet ik hem mischien uit mijn schema gooien....helaas
 
Niet uit je schema gooien, oefenen tot je hem goed kunt!

Kwestie van techniek en oefening baart kunst ;) Vraag anders of een BB guru in je gym je wilt assisteren.
 
Niet uit je schema gooien, oefenen tot je hem goed kunt!

Kwestie van techniek en oefening baart kunst ;) Vraag anders of een BB guru in je gym je wilt assisteren.

Tja er is dus (bijna) niemand die deze oefening doet en ik zie nooit iemand de deadlift doen.
 
Oh ja wat is lock-out precies?
 
De positie waarin je botten het gewicht ondersteunen, ipv alleen je spieren. Meestal dus als je knieën volledig recht staan. Dat is de simpelste uitleg van een lock-out.
 
Om geen bolle rug te krijgen tijdens deadlift naar boven kijken, maar wat doe je juist om te zorgen dat je niet teveel arched je rug te hol maken?
 
video werkt niet of?
 
Wat snap je niet aan het gewicht doodleggen tussen herhalingen door?
 
En je trekt nog steeds het gewicht met een snok van de grond.
 
die gast leunt ook een beetje naar achter, is wel ok zolang hij zn kont maar samenspant. En ik zou de beweging zo explosief mogelijk proberen te doen. En zoals robins zegt, je moet je heup en benen tegelijk laten "strekken"...
 
Back
Naar boven