- Lid geworden
- 30 dec 2005
- Topics
- 41
Mag dat niet dan?Ik vind dat je nog altijd touch-and-go doet ipv echt neerleggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Mag dat niet dan?Ik vind dat je nog altijd touch-and-go doet ipv echt neerleggen.
Mag dat niet dan?
Dus als je een betere deadlift wil moet je trainen met het gewicht telkens volledig stil op de grond.Nee,de deadlift-polite waakt!
Je ziet dat het eerste deel van de eerste rep iets moeizamer gaat dan de volgende reps, net omdat hier wel het dode punt overwonnen moet worden, wat in de volgende reps niet het geval is. Als je touch-and-go doet wordt dit deel van de beweging minder getraind dan de rest van de ROM, wat bij 1RM pogingen nadelig zal zijn. Je zal het gewicht gewoon niet van de grond krijgen, zelfs al kun je de rest van de beweging wel volbrengen.
Lijkt me eerder een reden om wel telkens met stop te doen. Om die deadlift onder te knie te krijgen. Later kan je nog touch an go doen.Tja ik wil eerst ff gewoon die deadlift gewoon goed onder de knie krijgen. later zal ik het wel met een echte stop op de vloer doen.
Tja ik wil eerst ff gewoon die deadlift gewoon goed onder de knie krijgen. later zal ik het wel met een echte stop op de vloer doen.
En die stop heet deadstop, toch?Best het gewicht met een echte stop neerleggen. Het heet deadlift tenslotte, met touch and go is het gewicht steeds in beweging en blijven je spieren aangespannen gedurende de hele beweging.
Best het gewicht met een echte stop neerleggen. Het heet deadlift tenslotte, met touch and go is het gewicht steeds in beweging en blijven je spieren aangespannen gedurende de hele beweging.
Leg jij bij een dumbbell row de dumbbell ook op de grond tijdens de oefening? Nee. Dus houd gewoon lekker de spanning er op.
bij pendlay rows wel![]()
Ik weet geen enkele oefening waarbij je niet even rust zou mogen houden tussen elke bewegingWaarom zou je de spanning erop houden bij deadlifts?
Waarom zou je de spanning erop houden bij deadlifts?
Hoe wil je in godsnaam spanning bij een bench press eraf houden? Als je je armen lokt blijft er nog steeds spanning op je borst.
Meer op je armen, maar boeiend. Je kunt hem ook op de spotters zetten. Ga je nou elke oefening zitten uitpluizen om mij ongelijk te geven?![]()
Bij cable flyes kun je wel degelijk rust hebben, als je hem loslaat vanuit je borst zeg maar en met je armen aan de hendels hangt.