Fitness Seller

Deadlift vrouw (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

185kg deadlift... mss had hij afgekeurd geweest op wedstrijd... gewicht toen was 68kg
momenteel na 2 maand trainen (5 jaar eruit geweest door 2 zwangerschappen) heb ik 125kg deadlift en 62kg bw... wel niet meer puur pl aan t trainen nu maar ook om een leuk figuur te krijgen ;)
 
185kg deadlift... mss had hij afgekeurd geweest op wedstrijd... gewicht toen was 68kg
momenteel na 2 maand trainen (5 jaar eruit geweest door 2 zwangerschappen) heb ik 125kg deadlift en 62kg bw... wel niet meer puur pl aan t trainen nu maar ook om een leuk figuur te krijgen ;)

Herinner me jou nog wel van toen je hier actief logde en volledig PL gericht trainde.

Super sterke deadlift, techniek wel echt lelijk haha.
 
Haha ja techniek... Maar ik moest en zou die toen halen die 185 ;)
180 heb ik wel op wedstrijd gehaald dus met "goede" techniek
En nu terug aan t opbouwen... Op naar de 200 :D
 
Haha ja techniek... Maar ik moest en zou die toen halen die 185 ;)
180 heb ik wel op wedstrijd gehaald dus met "goede" techniek
En nu terug aan t opbouwen... Op naar de 200 :D

Haha ja een maximale deadlift wil nog weleens wat techniek verlies veroorzaken :p 200 zou insane zijn op jou BW.
Wil je ook weer wedstrijden gaan doen? Bij een IPF bond?
 
Wedstrijden... Mss wel ja, pl of strongwoman. Maar nog niet dit jaar. We zien wel
 
Bovenstaande gegevens vn alle reacties, is dit dan 1 herhaling of sets van bijvoorbeeld 3x10??
 
Haha, die 100kg van mij is 1 herhaling. M'n grip kan momenteel niet meer handelen dan dat. 3x10 is bij mij rond de 90 kg. Alles daarboven gaat m'n grip nog héél snel achteruit :sad:
 
Haha, die 100kg van mij is 1 herhaling. M'n grip kan momenteel niet meer handelen dan dat. 3x10 is bij mij rond de 90 kg. Alles daarboven gaat m'n grip nog héél snel achteruit :sad:

Straps?
 
Daar wordt mijn grip niet sterker van, in mijn beleving. Grip is de beperkende factor, dus moet ik daar aan werken. Heel af en toe doe ik het wel...maar ik tel het niet mee als "1rm".
 
Daar wordt mijn grip niet sterker van, in mijn beleving. Grip is de beperkende factor, dus moet ik daar aan werken. Heel af en toe doe ik het wel...maar ik tel het niet mee als "1rm".

hoezo? Deadlifts is geen grip oefening maar een compound. Zonde als je gelimiteerd word door je grip. Zelf zou ik lekker met straps deadliften en daarnaast dan een hoop grip assistance doen.
 
hoezo? Deadlifts is geen grip oefening maar een compound. Zonde als je gelimiteerd word door je grip. Zelf zou ik lekker met straps deadliften en daarnaast dan een hoop grip assistance doen.

Sluit me hierbij aan. Ik heb wel eens gebaald dat ik m'n deadlift reps niet af kon maken omdat m'n grip failde. Grip train je ook met andere oefeningen en kan je er nog extra bijpakken als je zou willen. Vind het persoonlijk zonde als je deadlift belemmerd wordt door gripzwakte.
 
Sorry leek op dit vlak maar hoe kan je je grip verbeteren? Ik heb daar ook last van..
Ik haal de laatste van mijn laatste rep vaak niet door de grip.
 
Voor Reps durf ik wel eens straks gebruiken maar voor max is t steeds zonder, zo hoort t op wedstrijd ook. Ivm grip versterken: Gebruik je al mixed grip? Dus ene Hand voor en andere achter de bar?
 
Ligt er aan wat de training is. Soms schrijft trainer mixed grip, soms gewoon standaard grip. Bij reps is het gewicht meestal zo dat ik het zonder straps kan (ik kan dan wel heel lang doorgaan qua grip, voordat het slechter wordt. Ga ik heel zwaar, dan stopt het gewoon "opeens" bij bepaald aantal kg. Dan gaat het opeens super hard achteruit)

Grip is voor mij sowieso een ding. Ik ga ook vaak gewoon aan het rek hangen...zo lang mogelijk en verder dus deadlift.
Het wordt nu gelukkig wel steeds beter! :)
 
ik had dat filmpje niet eens gezien! maar super knap hoor, ook al is de techniek dan niet top... ik heb me eigenlijk nooit gedoeld op het zwaarste kunnen tillen. ik doe alles gewoon met reps.

anyway zoals ik al zei respect. en leuke motivatie om te zien hoever ik kan komen qua enkele keer...
 
Misschien eens farmers walk doen. Met dumbels rondjes lopen in de gym, gewoon zo ver mogelijk.
 
Back
Naar boven