MuscleMeat

Deadlift - wat voel je

Bezoekers in dit topic

wervisser

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2003
Berichten
392
Waardering
0
Wat voelen jullie als je deadlift....?

Toen ik hem gisteren uitvoerde (netjes) en ik bovenin recht ging staan met de schouders naar achteren had ik het idee dat ik heel erg veel druk op mijn traps legde.

Nu vanmorgen heb ik een beetje een stijve onderrug, wat volgens mij wel overeenkomt met de spieren die erbij betrokken zijn.

Dus aan jullie de vraag... wat voelen jullie tijdens de uitvoering van een deadlift.

Oh ja, na 3 jaar was dit pas de tweede keer dat ik de deadlift uitvoerde :o
 
ik heb vooral zere hamstrings en een zere reet de dag erna.
 
Eerste keer dat ik het deed had ik spierpijn in heel m'n rug, van m'n achterkant schouders naar de onderrug, alles deed zeer :D Had na deadlifts ook nog t-bar rows gedaan en nog andere rug oefeningen.
 
Ik heb spierpijn in mijn hamstrings, reet en onderrug. De laatste keer had ik de dag erna ook ff spierpijn in mijn traps???
 
Ik heb meestal een stijf tot enorm trekkend gevoel in de onderrug. Verder sta ik meestal effe flink te duizelen na een flinke set :D
 
Reet, rug, hams
 
victormor zei:
onderrug het ergst

Ja, dat is zo'n beetje het meeste wat ik voel... mijn onderrug.

Last van mijn benen of van mijn kont heb ik eigenlijk niet (behalve dan van het squaten)
 
uncLez zei:
Ik heb meestal een stijf tot enorm trekkend gevoel in de onderrug. Verder sta ik meestal effe flink te duizelen na een flinke set :D

ik ook
 
Latssssssssssssssssss, hams, onderrug, traps.
 
meestal mijn hamstrings en mijn onderrug , maar wel een goeie spierpijn
 
pijn in mijn linker ringvinger, want ik krijg mijn trouwring niet meer af.....:o
 
zere hams en onderrug
 
chunky zei:
ik heb vooral zere hamstrings en een zere reet de dag erna.
Heb een tijdje niet kunnen deadliften wegens plaatsgebrek hier thuis, maar de training van gisteren voel ik vandaag enorm in mijn hamstrings.
 
hams + onderrug
 
mijn hele lijf
 
nooit spierpijn de dag na deadliften??? :D
 
Back
Naar boven